- Státusz Lezárva
- % kész
- Hibajegy típusa Bug Report
- Kategória Classes → Global class bug
- Felhasználó hozzárendelése Senki
- Rendszer All
- Súlyosság kritikus
- Prioritás Normál
- Jelentett változat 1.0
- Esedékesség határozatlan
-
Esedékesség időpontja
határozatlan
-
Szavazatok
7
- Lore-WoD (06.03.2018)
- Gashira-Evermoon (06.03.2018)
- Shil-Tauri (05.03.2018)
- Belabá-Tauri (02.03.2018)
- Arthasz-Evermoon (03.02.2018)
- Zorofish-Evermoon (02.02.2018)
- Prophet (31.01.2018)
- Privát
FS#9626 - Just Vengeance Things
Dolgok, amik csökkentik a Vengeance értékét, de nem kéne nekik, mivel a Vengeance elvileg pre-mitigation dmg alapján megy:
http://mop-shoot.tauri.hu/?spell=115798 a bosson (csak ez, a többi dmg done aura, ami mind a bossfight része, rendesen beleszámít, blizznek is utólag jutott ugye eszébe belehaxxolni :D)
http://mop-shoot.tauri.hu/?spell=63364 ez az auratípus a playeren, HA
- direct magic damage-ről van szó, pl. 97474
- periodic effectről van szó (ami a playerre auraként kerül fel), pl. 123180
- multitarget direct damage-ről van szó, pl. 135341 Bruce-nak ez a spellje, illetve 126955
És ezeknek bármely kombinációja.
Damage taken coefficient
http://www.sacredduty.net/2013/09/10/tankadin-patch-5-4-survival-guide/
https://www.mmo-champion.com/threads/1199249-So-vengeance-please-explain-me
https://www.youtube.com/watch?v=5APQQyXcN1U
Magic dmg-nek és dmg over time effekteknek Ability damage-nek (?) nem 2(→1.8→1.5), hanem 5(→4.5→3.75) százalékát kéne megkapni vengeance-ként! Lei Shi Spray normon ~100k-t sebez, és a tank 5k (vagy több) vengeance-t kapott minden lövés után.
Ramp up
https://www.engadget.com/2012/08/07/vengeance-no-longer-capped-for-tanks/
- To reduce ramp up time, we bump you up to halfway to whatever your average Vengeance level would be based on each individual hit. Essentially, we skip the first 10 sec of ramping.”
Ez köbö azt jelenti, hogy ha kapsz egy autoattackot a fight elején, azt úgy kezeli, mintha előtte tíz másodpercen keresztül csapott volna téged a boss ugyanolyan autoattackokkal, ami a vengeance duration fele.
https://www.youtube.com/watch?v=QEPxTuIFbGY - itt látszik, hogy ~600k unmitigated attackokat kap, és az elsőből ~60k, a másodikból csak ötödannyi vengeance-t kap
https://www.youtube.com/watch?v=_FrRtodvZmU - normon pullolt a tank, első auto attackra 30-50k közötti vengeance. (ha valaki látja a pixeleket)
https://www.youtube.com/watch?v=25GGJD6fxzA - ez talán a legszebb, 37898 → 45284, gyönyörűen látszik rajta a “ramp up” az első hitből.
14.03.2018 11:51
A lezárása indoka: Fixed
További megjegyzések a lezárással kapcsolatban
DC/Restart után
Jó lenne ha vengeance valahogy működne, nem tudom az agrót tartani monk tank mellett, és nem tudom hogy a dr-d dmg, és blocked dmg hogyan számolódik, de szinte alig van vengeancem warrioron mastery builden.
A block *ELSŐRE* jónak nézett ki.
“Magic dmg-nek és dmg over time effekteknek nem 2(→1.8→1.5), hanem 5(→4.5→3.75) százalékát kéne megkapni vengeance-ként!”
This should also include all physical damage from abilities.
All the AoEs in Heart of Fear for example, or Blade Lord’s Overwhelming assault, Garalon’s cleave, and others.