- Státusz Lezárva
- % kész
- Hibajegy típusa Bug Report
- Kategória Dungeons/Raid → WotLK → The Eye of Eternity
- Felhasználó hozzárendelése Senki
- Rendszer All
- Súlyosság közepes
- Prioritás Normál
- Jelentett változat 1.0
- Esedékesség határozatlan
-
Esedékesség időpontja
határozatlan
-
Szavazatok
5
- Qweert-Tauri (28.01.2018)
- Konan-Evermoon (18.01.2018)
- Dehydra-Tauri (17.01.2018)
- Damara-Evermoon (05.01.2018)
- Jackcarver (29.12.2017)
- Privát
Megnyitotta Zednell-Tauri - 29.12.2017 02:32
Utoljára szerkesztette: Aithne - 02.02.2022 12:41
FS#9184 - The Eye of Eternity 10 bugok
Problémák Malygos boss fight-tal 10 fős nem-HC Eye of Eternity raid-ben
Phase 1
Minden rendben zajlik, ha Malygos eléri az 50%-ot, indul a Phase 2.
Phase 2
Elsőre minden jól működik, de ha itt Phase 2-ben vagy Phase 3-ban wipe-ol a raid, akkor a következő próbálkozásnál eltűnnek a Phase 2-ben a földön spawnolt mobok alól a lebegő korongok a megölésük után, így csak távolsági spellekkel/skillekkel lehet a levegőben köröző maradék 4db mobot leszedni. Reset Instance ezt megoldja.
Továbbá az előbb említett mobok egyhelyben állnak miután megtámadjuk őket, normális esetben a játékosok után kéne futniuk.
A felszíni 2db és a levegőben köröző 4db mob megölése után rendesen indul Phase 3.
Phase 3
Malygos-nak ebben a fázisban 3 képessége van
- Arcane Pulse : Nem tapasztaltam, hogy használná. Ha közel mentem, csak auto-attackelt
- Surge of Power : Rendesen működik, de nem mindig ad a játék értesítést arról, hogy mikor és kire fogja ellőni
- Static Field : Rendesen működik, bár olyan mintha néha egyszerre akarná castolni ezt és a Surge of Power-t, és emiatt az utóbbi félbeszakad
A Mount-tal amin Phase 3-ban harcolunk már több probléma van
A képességei közül a két heal illetve a két dps spellje nem biztos, hogy megfelelően működik
Heal-ek:
- Revivify : Megerősíteni ezt sajnos nem tudom, de állítólag a játékos Item-Level-ével összhangban kéne erősödnie a heal-over-time-nak. Erről sajnos csak kommenteket, illetve pár videót találtam, ahol a jelenlegi, stackenként 500 heal / sec helyett a háromszorosát healelte.
Ebben a videóban látni, ahogy egy 85-ös játékosnak stackenként közel 1500 / sec a heal.
Az ezzel a képességgel kapcsolatos utolsó patch note (3.2.0) 2009.08.04-es, a feltöltési dátuma alapján (2012.06.10) a videóban látható értékek működése a helyes.
- Life Burst : A leírás alapján combo-point-onként kéne egy AoE-Hot healt leadnia, de függetlenül attól, hogy hány pontunk van, mindig 5000-et healel, és ezt is egybe adja le, nem pedig HoT-ként. Továbbá adnia kéne egy buffot, ami növeli a heal-elésünket 50%-al, de a buff nem módosít semmit.
DPS-ek:
- Flame Spike és Engulf in Flames : A korábban említett (3.2.0) 2009.08.04 patch note alapján ezeknek is az Item-Level-hez kéne alkalmazkodniuk, de csak a leírásban szereplő ~1000-et illetve stackenként 1500 / 3 sec -et sebeznek.
—
A maradék két képesség illetve a Mount hp-jának a skálázása ránézésre jól működik.
02.02.2022 12:41
A lezárása indoka: Obsolete
További megjegyzések a lezárással kapcsolatban
újra lett írva azóta
Még annyival kiegészíteném, hogy p3-ban a sari hp-ja nem scalel, hanem fixen valami 78k volt, ha jól emlékszem (bár shoot alapján közel dupláját mutatja). Mindenesetre a linkelt 85-ös videóból is látszik, hogy mennyi a hp-ja, illetve ebben is látszódik mind a hp, mind a heal: https://www.youtube.com/watch?v=0U2PterJY88