- Státusz Lezárva
- % kész
- Hibajegy típusa Bug Report
- Kategória Classes → Mage
- Felhasználó hozzárendelése Senki
- Rendszer All
- Súlyosság kritikus
- Prioritás Normál
- Jelentett változat 1.0
- Esedékesség határozatlan
-
Esedékesség időpontja
határozatlan
-
Szavazatok
10
- Lann-Tauri (13.12.2017)
- Ay-WoD (30.11.2017)
- Horogh-Tauri (28.11.2017)
- Goldsgym-Tauri (28.11.2017)
- Gorlok-Tauri (28.11.2017)
- Gbman-Tauri (28.11.2017)
- Stealthsoul-WoD (27.11.2017)
- Ragingbunny-Tauri (27.11.2017)
- Gladyus-Tauri (27.11.2017)
- Orsforizs-Tauri (27.11.2017)
- Privát
Megnyitotta Squeezý-WoD - 27.11.2017 02:04
Utoljára szerkesztette: Lightguard-Tauri - 13.12.2017 14:57
FS#8808 - Ring of Frost + Cyclone vol2
Mivel az előző reportom reportom sikerült zárni, gondoltam rendes proofal mehet megint: Szóval ha a druid cycloneja alá a mage ring of frostot castol a player azonnal befagy. Ahogy működnie kellene: ha még cycloneba van a target és már alatta a ring, akkor minden egyes ring fagyasztási ticknél 3 seces immunity timernak kell lennie, mintha rendesen ringelték volna és azt dispelezték vagy trinketelte volna. ( ugye akkor 3 secig nem fagyhat újra.) Csak abba az egy esetben kellene fagynia clone után egyből, ha 100%ba pontosan ahogy lejár a cyclone, úgy ér be a ring és az az első tickje amibe fagy, amikor már nem immune rá.
PROOF:
TAURI
RETAIL látszik hogy ki sétál konkrétan a monk.
Edit: még 2 proof arról, hogy nem szabad befagyni: Blizzcon 35:28-nál a druid cyclone után bele fordul a ringbe és nem fagy be. 35:30-nál bekap egy full polyt, ami pontosan a ringbe viszi és 35:31-nél sem fagy be, csak 35:32-nél amikor már kifele vitte a poly mivel akkor járt le az immunity. Érdemes ezt 0,25-ös speeden nézni.
https://imgur.com/a/MaLcI
2. Blizzcon ezis: szerintem elég egyértelmű ahogy ki ugrik a shaman belőle.
Lássuk, ezúttal Aithne el tudja-e dönteni, hogy bug vagy nem!
Szerintem a 3 seces immune timer sincs meg alapból, bár nem teszteltem. Ha ránéz Light kiderül úgyis :)
Na már az okosok is eltüntek látom már nem szólnak be hogy ez igy teljesen “retail”
idézem " Akkor átfogalmazom. Olyan forrás, ami nem egymásról másoló kétes színvonalú orosz/egyéb kelet-európai bugos trágya törtszeró általános iskolai angollal írt patch note-okkal, hanem mondjuk retail? " most valahogy hiányoznak ezek a kommentek :(
Ez csak a delay miatt van,szóval nem bug lehet zárni. xD
Akkor még1x bemásolom:
Cataclysm Patch 4.0.6 (2011-02-08): Radius shrunk to 8 yards, and inner “safe” radius is now 4.7 yards (exactly matching graphic). Dispelling the effect of Ring of Frost will now make the target immune to being refrozen for 3 seconds. If a second Ring of Frost is cast by the same mage while the first is still active (via [Cold Snap]), the first will now disappear and cease functioning. In addition, Ring of Frost now has a PvP duration of 8 seconds.
BTW:
Mists of Pandaria Patch 5.0.4 (2012-08-28): Now a talent, has a 2 sec cast time, and causes targets to instantly become frozen. Cooldown reduced from 2 min to 30 sec, and duration reduced from 12 to 10 sec.
Cyclone után az neked HOL dispel effekt? És BTW MoP-ba lett megváltoztatva, hogy nem “pulzál” 3 secenként a ring. Nem bug ez.
Bugos a ring Kappa: https://youtu.be/VXAZYrsf3os
Most teljesen jól megy a ring. Mutass changelog proofot ilyenről, hogy cc után 3 sec immunityt kapsz a ringre kérlek. Hotfix, akármit.
DE laakers nem érted hogy cikó után ?
Te felfogod amit írtam? Hol a proof arról, hogy PONT CYCLONE után kéne immune legyél? Mikor ringen annyit változtattak, hogy dispel/trinket után vagy immune 3 secig. MoP óta meg nem pulzál mint ahogy kedves bugreport írónk írta ezt.
Jó akkor vidd a hülyeséged
De ott a video mindent latsz(ami retailes)plusz a wow cricles reportok kozott megtalalod.
Hogy azon a videón kereken hány képkockáig is tart az a “3 sec”, arról inkább ne beszéljünk.
Jó akkor itt a 2014es blizzcon döntő, amin egy ilyen ringet adnak be 6 meccsből 2x: itt az első és itt a második lehet nézni 0,25 speeden. BIZTOSAN TELJESEN VÉLETLEN, hogy pont úgy ér be, mint ahogy a clone leesik ugye?
ezen azt látjuk h delay miatt ( ami eredetin mindig is volt ) kicsit késöbb kapja meg , szóóóóval lehet zárni bb
Audioflee-WoD:
“ezen azt látjuk h delay miatt ( ami eredetin mindig is volt ) kicsit késöbb kapja meg , szóóóóval lehet zárni bb”
lanon delay? XD te mekkora retardált fasz vagy
Nagyon fájna pár embernek ez a fix úgy néz ki. De attól még a hülye is látja, hogy valós a bug. Csak az nem látja, aki nem akarja látni.
5v5 reward btw
te idióta nézd már meg hol fagyott az a delay miatt van mivel eredetin van az a retkes meccs semmi se változik cross realm etc hiába hisztizel hogy bugos az nem b ugos meg a szaros lanodat elviheted ha a játék ugyan azon a server típuson fut, 5v5 ből nem lesz glad felejsd el az 5v5-ből az r1-et gbfasz
te baromarcú vágod mi az a lan? “cross realm etc” - no komment
mutass már EGY db videót retailről, ahogy clone alá tolják a ringet, és befagy egyből, vagy akár 3 mp-n belül te balfasz
Triggered :D
Kevered a szezont a faszommal, hogy jött ide az 5v5? :D
Goldsgym fogalma sincs, mi az a LAN, de azért se segítek mi az.. :D Nézzen utána. És nem, nincs LAN-on delay.
Próbálja itt bizonyítani a nyomorát, fél hogy fixelnek egy bugot amit szezonon át kihasználtak, anélkül, hogy egyáltalán tudnák, hogy bug.
” fél hogy fixelnek egy bugot amit szezonon át kihasználtak, anélkül, hogy egyáltalán tudnák, hogy bug.” Ezt megaszontad most 5v5reward
Nvm, látom updatelt videókkal már van róla konkrét proof.
Ha nem megy a mondat értelmezése, a hiba az ön készülékében van. :)
Egyébként ha érvek nincsenek, és tök egyértelmű, hogy bugról beszélünk átmegyünk személyeskedésbe?:D Tipikus
Viszont én nem fogom szétflamelni a posztot, a cél, hogy fixeljék a bugot, nem, hogy a flame miatt zárják a reportot, még ha ezt is szeretnétek. :)
A savazás helyett, inkább valami értelmeset írnátok :D De ott vannak a videó proofok. Igazából ez a bug lényegében annyin változtat, hogy clone végére kell ezután becastolni a ringet whoa. Én is csak alátámasztást kértem, hogy találjon valami proofot, mert sehol nem lehet találni ilyet hogy pont cyclone után 3 secig immune vagy ha clone alatt rakja le a ringet.
az imgur 1. képkockán nem fagy pedig benne áll, csak a 3 sec lejárta után a 2.on, máshol kiugrálnak belőle, meg az összes többi szerver is idóta volt biztos aki kifixelte
nem véletlen nem tolja senki retailen úgy mint taurin ezt, clone alá kicsit könnyebb tolni 6 sec alatt mint pont utána, meg biztos a magenek van egyedül ilyen ccje amit bármikor rátolhat clonera és nem kell időzíteni mint 1 trapet/psyfiendet/akármi mást
Értelmes mage úgyis alád tolja tök8 mit csinálsz.
Hát ja úgyhogy felesleges is sírni miatta, mehet a fix
Tehát akkor az immune tick is beleszámított úgy tűnik. Szerintem amúgy az első két druidos példa nem jó, mert a ringnek a szélén fagyaszt csak, a piros körnél még nem. A sámán kiugrás viszont perdöntőnek tűnik. Hogy ez blizzbug vagy szándékos....... Jó kérdés.
Ez a baj ezzel, hogy teljesen konkrét proof nincs róla, csak ilyen határesetek. De szerintem legit, hogy az immune ticket rendes ticnek számította és megadta rá a 3 sec immunet.
ott linkelte squezy
befagy egyből te tényleg ekkora idióta vagy?
Squeezy olyanokat linkelt ahol a Ring mindig a Cyclone vége után ért be, tehát nem kapott immune ticket a cloneban.
még 1 proof https://youtu.be/nYO7zVqpV0U?t=1734
Valid
Nem értem, miért ilyen nehéz elfogadni, hogy a bug valós... Bár mondjuk miután az első zárva lett “nem bug” címszóval, már semmin nem csodálkozom.
Kussolj már Lesti.
Neeee, lemaradtam az anyázásról. :( Ne hagyjátok még abba pls. *grabs popcorn*
Kussolj már Arsenal..
delay van retailon az tény, de ha kiugrik “delayesen” be is kéne fagynia, egyáltalán nem fagyott be miután kiment a ringből, ez 100% bug csak mivel a mage support class nem csoda hogy egyáltalán ki se akarják javítani, 1 olyan ringet a mostani skilled magek képtelenek beadni ami nem clonera megy.
Ennél erősebbre számítottam Step, nyaljál 3 hetes izzadt zoknit.
:D