- Státusz Lezárva
- % kész
- Hibajegy típusa Feature Request
- Kategória Dungeons/Raid
- Felhasználó hozzárendelése Senki
- Rendszer All
- Súlyosság kritikus
- Prioritás Normál
- Jelentett változat 1.0
- Esedékesség határozatlan
-
Esedékesség időpontja
határozatlan
-
Szavazatok
5
- Quintan-Tauri (07.11.2017)
- Atwwaa-Tauri (29.10.2017)
- Gomen-Tauri (29.10.2017)
- Klorze-Tauri (27.10.2017)
- Osseric-Tauri (27.10.2017)
- Privát
Projekt: MoP
Megnyitotta Gomen-Tauri - 26.10.2017 21:56
Utoljára szerkesztette: Chris - 14.02.2018 09:01
Megnyitotta Gomen-Tauri - 26.10.2017 21:56
Utoljára szerkesztette: Chris - 14.02.2018 09:01
FS#8541 - RF Determination
A Determination 5.2-es feature, arra lett kitalalva, hogy rossz csapattal is lemenjen az rf. Sajnos most is gyakran lenne szukseg ra.
Ha wipe van, a raid minden tagja kap egy buffot, ami ad +5% hp-t, damage donet es healing receivedet egesz addig amig le nem megy a boss (10 ig stackel).
A buffot azok is megkapjak akik ujonnan kerultek be a raidbe. (inkabb affele raid wide aurakent funkcional)
A felvetés jó meg jogos is... de valamelyik content megszállot úgyis megvétózza, mert ugye csak 5.2-ben jöttek rá a blizzardosok, hogy sok a retardált.
hát na loot spec nincs mert az 5.3 de mercenary mode ami wodos az teljesen legit!
Csoda... az első 2 komment nem a reportoló fikázásáról szól :D Ez a mercenary mode viszont egy baromi nagy érv, hirtelen eszembe sem jutott. Mondjuk ha véletlenül nekiesnek ilyeneknek, akkor egy Bad Luck Protectiont sem utasítana el a PVE orientáltabb közösség.
Amúgy csak én nem látom az értelmét 5.0 erőltetése 5.4.8-as patch alatt?
Szerintem több nyűg van vele mint amennyi hasznot hoz, de ezt sajna nem a mi tisztünk eldönteni.
Akkor leszek én az ünneprontó. Maradjunk csak az aktuális contentnél! Tele vannak a mostani, MoP-os zónák bugokkal, MSV kategóriában még lehet nézni, hány hibajegy van, HoF nem különben. ToES talán most már menni fog rendesen. BG-ket Chris nagyjából rendbe tette, de megint gyűlnek a hibák ott is. Hiányzik pár scenario... Akkor mocskosul nem ez a prioritás. Ki kell rúgni a gyökereket, nem egy hetet elbaszni ennek a megírására.
Eddig se voltak fixelve hetek/hónapokkal később a bekerült raidek (max ha valami gamebreaking bug van) sőt a zónák se szóval ezt felejtsd el.
Mellesleg az ilyen dolgokat Chris írná meg ő meg se zónát se raidet nem csinált szóval köze nem lenne a 2-nek egymáshoz.
Nem írt, de írhatna. Ahogy például az 5 fős ToC-t rendbe tette. Mellesleg olyan csapatot meg nem láttam LFR-en, ahol a gyökerek miatt nem ment volna ténylegesen a boss. Taktika nem ismerete nagyobb baj, mint a -5% dps. Chrisnek lehetne más dolga is, ott van például a guild achi systemben fellelhető jó pár hiba és a társai.
Mert 2 hónap alatt az összes szerencsétlen megtanulta a Spirit Kings meg Elegon taktikákat.Mondjuk meg lehet említeni Tsulongot, ahol a csapat fele a boss előtt szokott szotyizni és még véletlenül se resetel, Sha-n az 5 fős csapat nem képes szedni a gömböket, Garalonnál többen éreznek kényszert, hogy a lila kötből üssék a bosst. Ha eddig nem szívtál még ilyenek miatt, akkor rettentően irigyellek. De ne aggódj, bejön ToT és te is sírni fogsz a Determinationért, mikor Jin’rokhon sorba robbantják majd a gömbvillámokat, Tortoson falnak rúgdossák a teknősöket, Durumun a random emberke ColorBlind fázisban nekiáll körbesprintelni a sugárral.
A prioritás jó vicc volt, mint te is említetted, nyüzsögnek a raides reportok, de ToT-ot csinálnak meg még1 Realm beüzemelésén ügyködnek.
A feature kész van. 5.2-ben be is fog kerülni.