- Státusz Lezárva
- % kész
- Hibajegy típusa Bug Report
- Kategória Classes → Druid
- Felhasználó hozzárendelése Senki
- Rendszer All
- Súlyosság kritikus
- Prioritás Normál
- Jelentett változat 1.0
- Esedékesség határozatlan
-
Esedékesség időpontja
határozatlan
-
Szavazatok
3
- Madcuzbad-WoD (08.11.2017)
- Immortällz-Tauri (13.10.2017)
- Clownfiestaa-Tauri (12.10.2017)
- Privát
Megnyitotta Immortällz-Tauri - 11.10.2017 11:26
Utoljára szerkesztette: Aithne - 27.11.2017 18:18
FS#8361 - BDruid - Passive
Hi. A BDruidnak az Owlkin Frenzy (visualisan van fennt) rengeteg esetben nem proccol főképp raideken, jópár boss fighton, Tsulong,Stone Guard,Elegon,Lei Shi,Protectors of the Endless és sorolhatnám a lényeg,hogy ahol elég sűrűn aoe dmg szokott lenni, a Passiveból dmg-et se kapja meg,ehez hasonló boss fightokon elég hasznos lenne,ha menne. overall sok dmg kiesés.
se dotokra nem hat,se más egyébb spelljére.
Typhoonról még pár szót, 30yard a hatótávja, Dazed felkerül a targetre,de nem mindig knockbackeli az enemyt.
Meg azt is jó lenne megcsinálni,hogy 3 target felett csökkenjen a starsurge procc esélye és nem 2..
meg,hogy a Starsurge dmg-e egyenlő arányba kellene müködjön Lunar/Solar eclipsbe is, Solarba jelenleg kevesebbet dmg-el.
a másik probléma a balance + stormlash, Bdruidnál 3-4 ezreket üt a stormlash. videokon 30-50k. más klassznál látok elég sűrűn 80-120k-s stormlash tickeket. :))))))))))))))
Typhoonhoz hasonlóan sokszor a Shockwave is dmgel, de stunt nem kap az enemy. Dragonból is véletlenszerűen “evadelnek”, pedig rangeben van és el is találja őket, csak az effektet nem kapja...
a Typhoon MoP óta nem dmg el :D ha valós lenne,hogy dmg el, irnák az addonok, Recount,Skada,MSBT stb.
A typhoon bugjához hasonlóan, nem a DMG-re mondom. Benne állnak, fele mechanizmus megtörténik, másik fel nem.
Vortexel is nagy ritkát előfordul,hogy nem rántja vissza enemyt,de azt jelen esetbe,nem tartom olyan nagy priónak, 20ból 1x fordul elő ,kb.
the higher damage from stormlash was from earlier patches. owlkin frenzy only procs from melee damage. starsurge should be the same damage in solar vs lunar eclipse.
balance is only weak now because in ToT/SoO patches it was re-tuned/nerfed for the legendary metagem, which we don’t have yet.
Owlkin Frenzy proca nekem rendben van és ha felkerül a hatása is rendben van látszólag. Lehet szükség lenne rá, hogy egy kicsit részletezd a dolgot.
Typhoon problémáját nem tudom reprodukálni, az egyetlen dolog ami szóba jöhet az a a diminishing és eddig sajnos nem küldtük ki az immune-t, eddig (ilyen esetben a dazed felkerül de el nem löki).
Starsurge vagyis inkább shooting stars problémájáról én nem olvastam sehol olyat, hogy csak a 3. targettől kell osztódnia.
“Patch 5.4.0 (2013-09-10): Now has a reduced chance to activate for each additional target affected by the same spell (Moonfire and Sunfire are tracked separately).” ← és így is van megvalósítva.
Starsurge damage nekem mindkét eclipse esetén egyezik. Erről is több információ kellene ha valakinek sikerül reprodukálnia a problémát.
Stormlash érdekes kérdés, egy-egy video jól jönne arról is, de elég általános a kódja.
Szia,5.4 raides videókba is 3target felett csak 1dotot raknak fel és nem 2őt,tény,hogy ott már jócskán nagyobb a gear több stat stb,de szerintem a stat annyit nem számit jelen esetbe,hogy 2target felett csökkenne a procc,hogy akkor megérje 3 targetig dotolni, a Solarnál meg azt vettem észre,hogy kisebb a starsurge dmge mintha a masteryje rosszabul hatna rá.
https://www.youtube.com/watch?v=60BTsvR42mg&t=323s 7.perctől. 3targeten 2dot utána csak 1dot. 3target felett felrakja mind2 dotot gondolom akkor csökken.
Lottadots a Passive nem csak melee attackra kell proccoljon, hanem minden féle dmgre. nem az áll benne,hogy melee attackra,hanem ha dmget kap x-y % esély,de az aláirom,hogy mivel 5.4esen kerültek be a karakterek a balancenak elég nagy hátrány,mert igy nem erre a gearre van balanceolva,hanem ahogy te is irtad ToT/Soo.
immortalz te kutya, pls buff my class cuz i cant play it T.T
:D még 1 rajongóm!!! BIG UP :D :chicken:
LightGuard nemgond,ha Typhoont nem sikerül reprodukálni csak gondoltam bele irom hátha. :) amúgy,ha jól értelmezem azért dotolt fel több targetet is,de csak 1 dottal,mert akkor csökken a procc,ha 3target felett a 4. 5. targeten is fennt van mind2 dot. Meg arénán ezek a 28k-s starsurgek is nevetségesek, meg a 2.5k dot tickek, Heart of the Wild alatt a rake is 4k kat üt stb...
most belinkelnék ide 1 origis videót,ahol arénán a balance 150-200k critelt 5.1be arénán,de inkább nem,mert csak a cry lánc indulna be tőle :)))
a balance össz vissz egész mopba annyi nerfet kapott,hogy a Nature’s Vigil már nem 20%dmg-et ad,hanem 12%ot + a Starsurge procc.
ezen kivül csak buffot kapott 5.2+5.4be összesen 19% wrath 19% starfire 10% starfall, Starsurge 19%.
FS#8379Nem sokat játszok balancen, de a 28k starsurge szerintem túlzás, 45-50k-kat kapok átlagosan a pvp geares (nem csak full malev) duduktól noncritben.