- Státusz Lezárva
- % kész
- Hibajegy típusa Quest
- Kategória Dungeons/Raid → Panda → Terrace of Endless Spring
-
Felhasználó hozzárendelése
Higi - Rendszer All
- Súlyosság kritikus
- Prioritás Normál
- Jelentett változat 1.0
- Esedékesség határozatlan
-
Esedékesség időpontja
határozatlan
-
Szavazatok
10
- Humanf-Tauri (11.10.2017)
- Elöembár-Tauri (11.10.2017)
- Orsforizs-Tauri (11.10.2017)
- Kailina-Tauri (11.10.2017)
- Däiweed-Tauri (11.10.2017)
- Source: I made it the fuck up (10.10.2017)
- Asune-Tauri (10.10.2017)
- Swänsôn-Tauri (10.10.2017)
- Jádenwágen-Tauri (10.10.2017)
- Plausz-Tauri (10.10.2017)
- Privát
Megnyitotta Däiweed-Tauri - 10.10.2017 23:25
Utoljára szerkesztette: Higi - 03.11.2017 13:03
FS#8360 - Sha of fear 10 HC bugcsokor v2 10.11 update
p1-ben a Panda addok Death Blossom castja alatt végig absorbolnak: Proof
10.11 Továbbra is végig absorbolja az 5 seces castolást... - Elvileg fixed ha előfordulna jelezzétek
Ha az add elkezdi castolni az instakill abilityjét a pure of lightos emberre, akkor már hiába dobod át a pure of lightot másra, becastolja a spellt.
10.11 Továbbra is végigcastolja az abilityt, nem szakad meg
Új bugok 10.11:
A Waterspout jelenleg instant hitel, többször tickel szinte azonnal ha benne maradsz.
+ Videó alapján elvileg rám nem is került, mégis tette alám is.
Ha p2-be akkor megy át a boss mikor az ominus cackle viszi ki az embereket akkor az 5 ember elmegy egy világ körüli túrára: Video
Tsulong folyamatosan ott van sha of fear előtt, és előszeretettel “nyeli el” az összes healt az eminence-ből. (gondolom atonement-tel ugyanez a helyzet) Proof Egyelőre jó, mondjuk múlt héten is csak másnapra került elő tsulong a semmiből.
P2-ben a Huddle in Terrort 5 emberre rakta ki, 10-esen 3-ra kéne. + tankokra nem kéne, hogy rakja. Fixed, tesztelve
Taurin: Proof
Eredetin: video
P2-ben Watersproutot 4 targetre rakja, 10-esen 1-re kéne
Taurin: Video
Eredetin: Video
Az első Pure of Lightot a tanknak kéne megkapnia, jelenleg valakinek rá kell futnia phaseváltás után. Proof fixed
Pure of light-ot ha átdobjuk valakire, és meghal miközben repül felé a buff, akkor eltűnik a buff és leshotolja az eredeti targetet az add: Proof fixed
P2-ben phaseváltáskor nem esik le a hero debuff fixed
Berserk timer p2-be resetel? DBM nem jelezte nekünk, de lehet ez csak visual.
Továbbá Orsforizs-Tauri kérésére csak Sha of Fearen jelentkező, korábban reportolt bugok: FS#8315 , FS#8316 , FS#8314 .
biztos hogy nem 1 emberre kell csak raknia 10-esen https://youtu.be/7tu9ggeThGQ?t=16m14s amit linkeltél videón se 1 emberre rakta csak ha megnézed
https://youtu.be/IRJFxxPXsoU?t=8m6s itt is látszik hogy több ember alatt jelennek meg
Az addonja viszont csak egynek kapcsol be, tehát nem fixen úgy rakja le, hogy ki kell belőle mozogni.
igazad van, megkavart, hogy csak 1 emberre írta a dbm a videókban. Kihúztam.
fatboss videóban (igaz hogy az 25hc) de mondják h a waterspout elég bugos meg a dbm se tudja rendesen mutatni kin van mert nem kapsz debuffot se belőle
huddle in terror typo lehet mert ez elvileg fixelve volt 1x ptren “Huddle in Terror: 10 HC-n 3, 25 HC-n 5 embert kell fearelnie (raid framen látszik a 2 videóban). - Fixed "
A PTR reportod legtöbb bugja nincs fixelve és nem csak DBM-ből indulok ki, segítenek az egy helyben álló karakterek.
Ezeket még beemelhetnéd, mert rossz kategóriába vannak besorolva, de igen valós bugok. →
FS#8315,FS#8316,FS#8314.Mindegyik csak és kizárólag Sha of Fear-nél fent álló jelenség, mielőbb javítani kellene.
Tsulong folyamatosan ott van sha of fear: DC után jó lesz / Requires server restart
p1-ben a Panda addok Death Blossom castja alatt végig absorbolnak: jelenleg nincs jobb megoldásom, 100 ms rés van ami alatt absorbolhat kb
Huddle: DC után jó lesz / Requires server restart
https://youtu.be/HxeBstJg6qc?t=17s ha itt jól látom akkor a lightos ember alá is tesz waterspoutot, elég logikus lenne h ne rakjon hiszen nem tud elfutni
(submerge se menjen alá az is mythic lenne)
ha a lightos ember meghal akkor a lightnak megkell jelennie a hulla felett (és feltudja venni más) https://youtu.be/Gb1GkVpR6Rs?t=23m27s itt látszik hogy ott van
Az első Pure of Lightot a tanknak kéne megkapnia... DC után jó lesz / Requires server restart
Ezt nem igazán értem. A videón látszik is, hogy végig absorbolja azt az 5 secet amíg castol... a 100ms-sel mindenki kiegyezne szerintem :D
Pure of light-ot ha átdobjuk valakire, és meghal miközben repül: DC után jó lesz / Requires server restart
ha a lightos ember meghal akkor a lightnak megkell jelennie a hulla felett : ez is történik...
ha itt jól látom akkor a lightos ember alá is tesz waterspoutot, elég logikus lenne h ne rakjon hiszen nem tud elfutni (submerge se menjen alá az is mythic lenne) - logikusnak tűnik, de biztos így kell lennie?
P2-ben phaseváltáskor nem esik le a hero debuff - le kell?
Berserk timer p2-be resetel? - igen
https://youtu.be/bKsz6coPkMc?t=7m36s igen
Valami ok folytán néha a DK gargo melee atackolja a bosst, a lock Doomguardja vagy Terrorguardja pedig egyáltalán nem is lövi. Erre is jöhetne valami megoldás.
Waterspout nem gond, mivel van 30% dam reduja, submerge, az necces.
ha itt jól látom akkor a lightos ember alá is tesz waterspoutot, elég logikus lenne h ne rakjon hiszen nem tud elfutni (submerge se menjen alá az is mythic lenne) - logikusnak tűnik, de biztos így kell lennie?
Watersproutra nem találtam pédát, ott lehet nem kéne aláraknia, de submerge-re volt példa eredetin is hogy alárakta: Video
passz hagyd így inkább
https://youtu.be/Gb1GkVpR6Rs?t=11m14s itt pl a lightos alatt van de lehet már azelőtt targetelte hogy megkapta a lightot (detterencel levédi a submerget)
https://youtu.be/Gb1GkVpR6Rs?t=12m32s itt meg a waterspout is ott van
közbe találtam ilyet is: https://youtu.be/bKsz6coPkMc?t=8m57s mage blinkel a lightal szóval még is csak kell tudni használni olyan dolgokat amivel rootban tudsz mozogni pl.: Mage Blink, Hunter Disengage Posthaste talentel. → ezt még ptren én mondtam h nem lehet szóval az faszság volt
Hát látod mik vannak
Exhaustion stb buffok remove DC után jó lesz / Requires server restart
Viszont ha már ilyen szépen ki lettek fixelve egy szerver restart jól esne. A lassan 5 napja futó szerverre elég sok fix érkezett azóta szerintem, hogy ráférne egy restart :D
Köszönjük!
+ A dk még mindig nem kapja a platformon a gömbökböl a rune regent. Megnézve a vidiket nem jelenik meg rajtam a kis kék gömb buffocska
Ha p2-be akkor megy át a boss mikor az ominus cackle viszi ki az embereket akkor az 5 ember elmegy egy világ körüli túrára: már tegnap este fixeltem
Ha az add elkezdi castolni az instakill abilityjét a pure of lightos emberre, akkor már hiába dobod át a pure of lightot másra, becastolja a spellt. « Persze nem szakad meg, viszont ha target halott, akkor rá spawnolja a lightot...
szerintem nem arról beszél hogy halott targetnél nem szakad meg, hanem hogy hiába dobja el élő targetre ha már elkezdte castolni az add akkor nem szakad meg és megöli aki dobta
Pontosan, ha odaér az add egy élő targetre és elkezdi castolni az ability-t akkor már hiába dobod át másra, becastolja. Origin ez beszakadt ilyenkor, itt nagyjából látszik is az animation-ből, hogy az add elkezdi castolni a spellt, és akkor dobja át másra a pure of light-ot Video
Ja bocs félreértettem, na most ez úgy néz ki hogy amit ti mondtok, az akkor történik meg, ha behiteli a targetet a light, tehát amint rákerült. A spell is úgy van kitalálva, hogy a target castolja el a spellt ami jelzi az addoknak az interruptot.
Az interrupt rész pedig meg van írva
Range problémával, ami a fenti 3 hibajegyben is le van írva, tudsz valamit kezdeni, Higi?
PTR
érdekesen megy mert kb 10 yardra álltam a lightos playertől és hiába dobta rám a lightot végig castolta az add (és akkor rendes körülmények közt ennél jóval messzebb lenne a dobás targetje..)
ja meg másik jó dolog: meghalt (dobás közbe) aki eldobta a lightot, a targetje is megkapta meg a földön is ott volt és fel lehetett venni szóval 2 light volt https://imgur.com/8ZGk0Rs az meg hab a tortán hogy a boss gondolt egyet és nem csinált semmit (targetelni se lehetett) a következő submergeig
player hullájára is engedi dobni és etűnik a semmibe
De beszakítja, de csak akkor szakít, mikor már beért a céljába a spell. Tehát ha már hitelte a kijelölt playert, és rá került a light. Tehát minél távolabb álló playerre castolod el, annál később ér be, így nem valószínű hogy az épp castolás alatt lévő spellt be tudod szakítani. De ha azelőtt pattintod át mielőtt még odaérne, és éppen hogy csak elkezdené castolni tökéletes
https://youtu.be/B50fLR9YMzA
Ez már zárható, nem?