- Státusz Lezárva
- % kész
- Hibajegy típusa Bug Report
- Kategória Classes → Warrior
- Felhasználó hozzárendelése Senki
- Rendszer All
- Súlyosság közepes
- Prioritás Normál
- Jelentett változat 1.0
- Esedékesség határozatlan
-
Esedékesség időpontja
határozatlan
-
Szavazatok
10
- Kâtsura-Tauri (20.12.2017)
- Mifêle-Tauri (20.12.2017)
- Discreet-Tauri (18.12.2017)
- Klorze-Tauri (21.11.2017)
- Ragemachine-Tauri (24.10.2017)
- Shil-Tauri (13.10.2017)
- Gorlok-Tauri (12.10.2017)
- Mushu-Tauri (11.10.2017)
- Laakers-Tauri (10.10.2017)
- Remorseless-Tauri (10.10.2017)
- Privát
Megnyitotta Remorseless-Tauri - 10.10.2017 16:41
Utoljára szerkesztette: Chris - 27.12.2017 09:38
FS#8358 - Bladestorm 120% ---> 180% Weapon Damage (Arms Spec)
Hi.
A Bug Röviden tömören annyi, hogy amint specceli valaki az armsot akkor a Bladestorm tooltipje 120% weapon sebzésről 180%ra fog megnőni de ténylegesen nem.
http://eu.battle.net/wow/en/game/patch-notes/5-4-1
“Arms: Bladestorm now deals 180% of weapon damage (up from 120%)”
A Formulákat még Christől kaptam jó pár hete, így “elvileg” nem az én saram ha rossz de jelezzétek ha benéztem volna valamit :)
A Tesztet Meztelen Karakterrel csináltam úgy hogy egy megint csak Meztelen Karakterre ütöttem (No Armor)
továbbá ügyeltem arra hogy semmilyen sebzést csökkentő dolog ne legyen a tesztem közben az alap 65% PvP resit leszámítva.
A lehető leggyengébb kétkezes fegyverrel csináltam a tesztet.
Név szerint:
Worn Greatsword:
5-9 Damage (átlagosan 7 amivel a teszteket is prezentálom)
2.56 dps
Speed 2.9
A Karakterem 778 AP-val rendelkezik.
A Tooltip 120%os Weapon Sebzést ír Arms Spec Nélkül. ( (+7(778/14*3.3) )*1.2)*0.35=79.962 [Lényegében 80-81]
Ez Eddig Jól Működik...
... Na de...
Amint Speccelem az Armst akkor a Tooltip átalakul 180%os Weapon sebzésre de továbbra is 120%osnak érzékeli.
Speccelve így néz ki most: ( (+7(778/14*3.3) )*1.25)*1.2)*0.35 =99.9525 [Lényegében 100-101]
Azért lett nagyobb a sebzés Speccelve mert a Seasoned Soldier +25% sebzést dob a kétkezes fegyver sebzésekre az Arms Warrioroknak.
[http://mop-shoot.tauri.hu/?spell=12712]
...de magát a 120%ról 180%ra történő ugrást nem kaptuk meg.
Speccelve így kellene kinéznie: ( (+7(778/14*3.3) )*1.25)*1.8)*0.35 =149.92875 [150-151et kellene sebeznem 100-101 helyett]
Tehát a további +60% Weapon Damage része nem működik.
UI.: Némi Differenciát érzékeltem a Heroic Throw képességen is, de lehet azt máshogyan kell kiszámítani mert az “ranged szerű”
27.12.2017 09:38
A lezárása indoka: Fixed
További megjegyzések a lezárással kapcsolatban
DC/Restart után
Javasolnám hogy 180 helyett 550 % legyen, hisz ráfér a warrira!
LUL
ptr en lehet venni fix sebzésű fegyvereket, ha pontosabb értékeket akarsz kapni http://mop-shoot.tauri.hu/?npc=1000006
A szórás értéke konkrétan 1 :D hova kell ettől pontosabb? :D
Csak azért említettem meg, mert valaki szeret igényesen tesztelni, amihez szükséges a pontos számítás.
Ezzel a fegyverrel is halálpontosan lehet számolni.
A fennáló szórás azért van mert az 5-9 sebzésű fegyver átlagával számoltam (7).
Amennyiben a felső értéket vettem volna (9) akkor kijön a +1 érték, de feleslegesnek találtam kétszer számolni vagy PTR karaktert csinálni.
Sajnálom hogy számodra az nem üti meg az igényességi mércét... :/
“A buff oda megy, ahol van”. Atom a warrior, a játékosok fele warrior lesz, és megy a vote minden warri buffra :D
Wep damod megkapja a soildert, a képesség nem fogja megint.
Függetleníts el a Seasoned Soldiertől.
Ha alapból 80at(120%) sebez akkor talentelve 120at(180%) kellene és erre jön rá a Seasoned Soldier(+25%) amitől 150et fog sebezni.
Chris is “elismerte” hogy akkor ez talán nemjó, de azt mondta kétszer is hogy “ígyis OP a warrior, nem fogom fixelni” ... bár remélem csak viccnek szánta.
Jövőhéten megcsinálom