MoP

Projekt: MoP
Megnyitotta Remorseless-Tauri - 10.10.2017 16:41
Utoljára szerkesztette: Chris - 27.12.2017 09:38

FS#8358 - Bladestorm 120% ---> 180% Weapon Damage (Arms Spec)

Hi.

A Bug Röviden tömören annyi, hogy amint specceli valaki az armsot akkor a Bladestorm tooltipje 120% weapon sebzésről 180%ra fog megnőni de ténylegesen nem.
http://eu.battle.net/wow/en/game/patch-notes/5-4-1
“Arms: Bladestorm now deals 180% of weapon damage (up from 120%)”

A Formulákat még Christől kaptam jó pár hete, így “elvileg” nem az én saram ha rossz de jelezzétek ha benéztem volna valamit :)

A Tesztet Meztelen Karakterrel csináltam úgy hogy egy megint csak Meztelen Karakterre ütöttem (No Armor)
továbbá ügyeltem arra hogy semmilyen sebzést csökkentő dolog ne legyen a tesztem közben az alap 65% PvP resit leszámítva.
A lehető leggyengébb kétkezes fegyverrel csináltam a tesztet.

Név szerint:
Worn Greatsword:
5-9 Damage (átlagosan 7 amivel a teszteket is prezentálom)
2.56 dps
Speed 2.9
A Karakterem 778 AP-val rendelkezik.

A Tooltip 120%os Weapon Sebzést ír Arms Spec Nélkül. ( (+7(778/14*3.3) )*1.2)*0.35=79.962 [Lényegében 80-81]
Ez Eddig Jól Működik...

... Na de...

Amint Speccelem az Armst akkor a Tooltip átalakul 180%os Weapon sebzésre de továbbra is 120%osnak érzékeli.

Speccelve így néz ki most: ( (+7(778/14*3.3) )*1.25)*1.2)*0.35 =99.9525 [Lényegében 100-101]
Azért lett nagyobb a sebzés Speccelve mert a Seasoned Soldier +25% sebzést dob a kétkezes fegyver sebzésekre az Arms Warrioroknak.

[http://mop-shoot.tauri.hu/?spell=12712]

...de magát a 120%ról 180%ra történő ugrást nem kaptuk meg.

Speccelve így kellene kinéznie: ( (+7(778/14*3.3) )*1.25)*1.8)*0.35 =149.92875 [150-151et kellene sebeznem 100-101 helyett]
Tehát a további +60% Weapon Damage része nem működik.

UI.: Némi Differenciát érzékeltem a Heroic Throw képességen is, de lehet azt máshogyan kell kiszámítani mert az “ranged szerű”

Lezárta  Chris
27.12.2017 09:38
A lezárása indoka:  Fixed
További megjegyzések a lezárással kapcsolatban  

DC/Restart után

Xon-Tauri commented on 11.10.2017 00:49

Javasolnám hogy 180 helyett 550 % legyen, hisz ráfér a warrira!

Step-Tauri commented on 11.10.2017 02:12

LUL

Lann-Tauri commented on 11.10.2017 11:29

ptr en lehet venni fix sebzésű fegyvereket, ha pontosabb értékeket akarsz kapni http://mop-shoot.tauri.hu/?npc=1000006

Remorseless-Tauri commented on 11.10.2017 18:27

A szórás értéke konkrétan 1 :D hova kell ettől pontosabb? :D

Lann-Tauri commented on 11.10.2017 19:50

Csak azért említettem meg, mert valaki szeret igényesen tesztelni, amihez szükséges a pontos számítás.

Remorseless-Tauri commented on 11.10.2017 20:40

Ezzel a fegyverrel is halálpontosan lehet számolni.
A fennáló szórás azért van mert az 5-9 sebzésű fegyver átlagával számoltam (7).
Amennyiben a felső értéket vettem volna (9) akkor kijön a +1 érték, de feleslegesnek találtam kétszer számolni vagy PTR karaktert csinálni.
Sajnálom hogy számodra az nem üti meg az igényességi mércét... :/

Dronera-Tauri commented on 14.10.2017 18:13

“A buff oda megy, ahol van”. Atom a warrior, a játékosok fele warrior lesz, és megy a vote minden warri buffra :D

Tarko-Tauri commented on 15.10.2017 13:03

Wep damod megkapja a soildert, a képesség nem fogja megint.

Remorseless-Tauri commented on 15.10.2017 16:53

Függetleníts el a Seasoned Soldiertől.
Ha alapból 80at(120%) sebez akkor talentelve 120at(180%) kellene és erre jön rá a Seasoned Soldier(+25%) amitől 150et fog sebezni.
Chris is “elismerte” hogy akkor ez talán nemjó, de azt mondta kétszer is hogy “ígyis OP a warrior, nem fogom fixelni” ... bár remélem csak viccnek szánta.

Admin
Chris commented on 22.12.2017 20:24

Jövőhéten megcsinálom

Betöltés...

Available keyboard shortcuts

Hibajegy-lista

Task Details

Task Editing