- Státusz Lezárva
- % kész
- Hibajegy típusa Bug Report
- Kategória Dungeons/Raid → Panda → Terrace of Endless Spring
-
Felhasználó hozzárendelése
Higi - Rendszer All
- Súlyosság kritikus
- Prioritás Normál
- Jelentett változat 1.0
- Esedékesség határozatlan
-
Esedékesség időpontja
határozatlan
-
Szavazatok
2
- Kopaszpanda-Tauri (10.10.2017)
- Jádenwágen-Tauri (04.10.2017)
- Privát
Megnyitotta Kopaszpanda-Tauri - 02.10.2017 08:56
Utoljára szerkesztette: Higi - 26.10.2017 16:31
FS#8258 - Sha of Fear 10 norm bugok Frissítve v3.0
a 2017.10.01 kb 20:00 dc után nézve 10 normon csak a Sha of Feart
Wall of light:-Elég 1x beleállni utána fent marad hiába nincs benne senki már működik
Ominous Cackle:
-az átvivés a fixelt targetot mindig(akin van a champion of light buff) 3 random dps meg 1 random healert ezekből a role-okból akkor is küld ha abból a role-ból több már nem marad a bossnál « Fixed
-Ha vmiből (pl nincs heal) akkor nem kell kipótolnia más role-al « Fixed
-Ha nincs több szabad platform akkor az Ominous Cackle elmegy a semmibe « Fixed
-kiküldi az embereket a foglalt pagodához(outer shrine)(spawnol a meglévő mellé még 1-et) « Fixed -Van hogy healert nem vissz át javítva-Van hogy vkit másik pagodához visz (pl 4 a bal oldalihoz 1 a sha mögöttihez küld) javítva
- Ha 1 Dps halott Ominous Cackle előtt akkor a másik heallel pótolja ki « Fixed -15-ből 14-szer a Sha of Fear a tőle bal oldali pagodához küldi a csapatot javítva-fearless buffosokat nem szabad át vinnie javítva
-Ominous Cackle közbe ha leesik 1 movement speed buff akkor késve vagy egyáltalán nem érkezik meg az ember a pagodához ugyanez ha éppen csináltál bármi mást a létezésen kívül javítva
-nem egyszerre érnek oda a playerek a pagodához (internet sebesség lehet az oka?) javítva
-Ominous Cackle néha az embert a pagodán kívül dob le és nem lehet bemenni lásd kép) nem fordult többször elő
Terror Spawn:-peteket még mindig céloz javítva-nem tünnek el wipe után(legalább nem jön be a boss ha elkezdjük ütni) javítva-boss kill után a maradék add nem tünnik el javítva-A CB resselt tankot célozza párszor ki lő leginkább akkor ha halnak a dps-ek
Pandák:-Küldés után azonnal behúzzuk a pandát kisebb aggro range-e van (wowheaden a glory-s achi alatt beszélték hogy SoO cuccokban hogyan lehet könnyen glory-ni javítva
-5-össével dobja az orbokat de nem többet a kelleténél(kb 20-21-et kéne) javítva-Visszajövéskor nem a Sha platformra dobott hanem le a vízbe javítva
-Death Blossom után 99% (most már 100% de meglehet ölni végre) hogy beakad és nem csinál semmit kb 2-6 secig « Fixed
-előszeretettel lő át az oszlopokon(death blossom) javítva
-Visszajövéskor előszeretettel fordítja az embereket a pagoda felé így az emberek lefutnak a boss platformjáról mostmár csak akkor fordít oda ha lenyomva tartod a jobb egér gombot(kamera fordtás) javítva
Breath of Fear:-Fearless buff alatt is sebez javítva
Trash:
A Trash működése: javítva
eredetin:a boss minden 4. melee attackja 3x számítja dodge/parry leesik
tauri:dodge/parry esetén a nem üti be a maradékot csak a kövi ütésnél
Monk talent:
-csak itt a Dampen harm talent nem csökkenti a bossnak a dmg-ét(trasht se) pedig többet üt mint a max hp-m 20%-a megkell tanulnom számolni csak a hp-m 19%-át üti a boss :D
FS#8218ezen fuss át, a többség már jelentve lett meg papíron javították is, csak még mindig bem sikerült összehozni egy rendes restartot.Az, hogy az emberek nem egyszerre érnek oda azért van, mert van rajtuk valami gyorsítás, ami idő közben leesik és hazavágja a spell adta movement speedet.
csak a nem zároltakat néztem át azokban nem láttam ezeket
Hotfix (2012-11-06): “The Sha of Fear’s Ominous Cackle will no longer sometimes send players to the same platform twice in a row.” → ez meg is oldaná
lehet nem voltak kiküldve a fixek (mint meljaraknál)
ezzel nekem csak egy bajom van, mi van ha meghal olyan ember akin nincs fearless buff (tehát van 9 élő ember abból 4-en nincs buff) akkor kit visz át 5.-nek? így is voltak érdekességek nálunk amikor 1 ember kifagyott, fogta és 2 tankot átvitt 1x-re
tudtommal ilyenkor nem pótolja ki az 5. helyet tehát csak 4-en mennek át (nem sok helyet ad a 10-es hibázásnak)
Az nem tudom hogy lett-e jelentve a másikban de tankot se célozhat a terror Spawn. Elég fos azon a körön belül dodge-olgatni.
Hát ez azért furcsa mert már ez javítva van > Breath of Fear: Fearless buff alatt is sebez
De megnézem ismét
Breath of Fear: Fearless buff alatt is sebez.
Tegnap ütöttük, tökéletesen működött.
mi rögtön dc(pont lei shi loot osztáskor jött) után néztük meg lehet attól romlott el (lehet újra kellet volna invelni a raidet?)
Akkor mos mizu? mert nem tudom már komolyan
Szombat 19:30 körül biztos, hogy nem ment (a gömböket is 5-ösével dobálta). Hogy akkor volt-e már DC, fene se tudja.
mi vasárnap voltunk akkor a fentiek fordultak elő
ma 18:30-kor nézzük meg újra utána szerkesztem
Tegnap voltunk Sha of Fear -en 10esben, és még mindig 5 ösével dobálta a gömbökat, valamint 2x ugyan azt az embert elrepítette. Ma volt egy hotfix restart, lehet ma már javítva lett.
Mennyivel egyszerűbb lett volna ha PTR-en toltok ennyi tryt és akkor nem HC héten kéne majd Higinek ezt a sok szar cackle bugot fixelnie. :o
ezt úgy érted, hogy ha dodge/parryzed az ütést ami Thrash akkor utána a kövi ütés is Thrash lesz míg el nem talál vele? jól hangzik (iirc 3 külön ütésnek kéne számolnia szóval külön-külön lenne esélyed rá hogy dodgeold etc)
Erre is alig találtunk embereket xD
Volt hogy 2 ominous cackle között végig fent folt a trash mert nem bírt megütni
+ én szvesen tesztelnék ptr-en csak a guildből max 3-an mennének
és 2,5+3,5 óra után lement végre
Ez garantáltan nem fillel petet, majd ha combatlog van róla akkor elhiszem
Ominous Cackle:
- Van hogy vkit másik pagodához visz : Tegnap javítottam az egész mechanikán
Jelenlegi működés
-fearless buffosokat nem szabad át vinnie «fentebb írtam hogy keres, a Fearless buffal rendelkezők azok akiket legvégére hagy a keresés, csak ha nagyon muszáj akkor válogat onnan < Confirmed
Terror Spawn despawn fixed DC után jó lesz / Requires server restart
Pandák:
Küldés után azonnal behúzzuk a pandát kisebb aggro range-e van « Fixed DC után jó lesz / Requires server restart
Visszajövéskor nem a Sha platformra dobott hanem le a vízbe: ez kizárt max ha lesétáltál róla
- Ugyanehhez, orientation fixelve « DC után jó lesz / Requires server restart
Thrash dodge/parry issue: fixed DC után jó lesz / Requires server restart
raid finderen volt olyan hogy 2 aktív platform volt (mert szar a dps) és oda dobott a következő cackle ahol épp befejezték az addot → élesztett új addot de a visszaportolós gömb is ott volt
A petes targetot azért írtam mert a terror spawn bombázott engem(tankként) az összes melee pagodázott csak a hunter pet állt melettem(bár az is lehet hogy csak a terror spawnnak tetszettem)úgy tünik a kevés célpontot(sok a halott) a tankkal tölti kiPandán a beakadást full nem értem és nem is tudom reprodukálni.
Ominous Cackle: Akkor teszem azt, fix 3 dps legyen és fix 1 heal, akkor is ha a healer fearlessel rendelkezik ha jól sejtem stb?
kiküldi az embereket a foglalt pagodához(outer shrine)(spawnol a meglévő mellé még 1-et): Valóban, mivel erre most nincs felkészítve, igazából csak akkor fordulhat elő maximum, ha mind 3 shrine foglalt
Ha nincs több szabad platform akkor az Ominous Cackle elmegy a semmibe: Ez most valós körülmény vagy ptr-en kitesztelt direkt produkált probléma?
nem csak akkor fordul elő 1 aktív platform volt és oda dobott a következővel ahoz minket 10 hcn szombaton
a panda Death Blossom után megszokott akadni fixen 2-6 secig (nem shottol, nem fordul a főaggrós felé,nem dread sprayel,csak áll ott 1 helyben) után folytatja amit kell neki csak van ez az üres járat neki
Tegnapelőtti raiden(10-es) death blossom alatt(kb 3-6%) küldte oda a második csapatot gyorsan halt a panda és a teljes raidenfent volt a fearless buff
Az ott maradt második panda meg nem csinált semmit target híján
Többször nem vitt oda senkit
Bár most a legnagyobb wipe-ot okozó probléma 10-sen hogy ha Ominous Cackle előtt hal meg 1 dps nem sokkal, akkor előszeretettel pótolja ki vagy az egyik healel vagy a tankkal
Ma minden ilyen jellegű problémát helyre fogok tenni. És restartolok is
Updated
10 n
1 tank 1 heal 1 dpst visz el mindig...
Benéztem, bocsi :S 3 karival teszteltem csak :S 3 külön role-al és nem tünt fel
Ez zárható lenne.