MoP

Projekt: MoP
Megnyitotta Purgor-Tauri - 25.09.2017 10:55
Utoljára szerkesztette: Lightguard-Tauri - 01.08.2018 13:11

FS#8183 - Wild Imp hibák.

Szóban forgó képesség (1) : Wild Imps

- A Wild Imps Demonology (passzív) képességből megidézett impek több, mozgó célpont esetén (pvp-ben legalábbis biztosan) nem feltétlenül azt támadják, akin a megidézést eredményező Soul Fire, Shadowbolt, Touck of Chaos vagy Demonic Slash képesség landol, pedig azt kéne.

- az impek 0-10 Felboltot lőnek az adott (vagy ugye nem az adott) célpontra, mielőtt eltűnnének. Ennek a számnak fixen 10-nek kéne lennie, kivéve ha az impet megölik, vagy az őt megidéző játékos meghal.

- ha az impet bármilyen fear, stunn, sleep, root, horror vagy charm effekt éri, onnantól kezdve az esetek 50%-ában nem végzi tovább a dolgát és vagy eltűnik, vagy egyhelyben áll.

- Ha az imp, és a célpontja közé bármilyen tereptárgy kerül (Target not in line of sight), akkor az imp jó eséllyel szintén felmondó kérelemmel szalad hozzám, de legalábbis nem támad tovább, és az előző pontban részletezett eseményvariációk következnek be.

Szóban forgó képesség (2) : Imp Swarm

- Az Imp Swarm nevű Glyphből kapott, Imp Swarm nevű képesség által megidézett impekre egytől egyig igaz a Wild Imps-nevű, passzív képességből megidézett impekre jellemző bugcsokor. A különbség talán annyi, hogy itt legtöbbször kollektívan bugos a csipet-csapat, és ugyanazt a tünetet produkálják.

  1. egyszerre állnak le, akár 0 Felbolt ellövése után, és vagy eltűnnek egy idő után (amire semmi okuk nem lenne ), vagy egyhelyben állnak tétlenül
  2. Elkezdenek támadni akit csak meglátnak, akár ugyanazt az enemyt, akár a környezők közül egyet-egyett. Itt meg kell jegyeznem, hogy a képesség maga sem használható célpont nélkül, így nem tudom mire vélni a jelenséget.
  3. Stunn, Fear, Sleep, Root és Horror effect után semmi reakció legtöbbször. Nem támadnak tovább.
  4. “Target not in line of sight” szitunál ugyanez.

Ötlet:

Egy tünetre találtam csak laikusként egy esetleges hibaokot, és ezzel talán megoldást. Szerintem az Demonic Calling Wild impjeinek, és az Imp Swarm impjeinek “motorjában” is egy “petattack” makró szerűségnek kéne dolgoznija, és így kiküszöbölhető lenne, hogy gyakorlatilag a játékos ellen dolgozva, random targeteket üssenek az impek. Persze ez nem oldaná meg az impek tétlenül ácsorgását, rejtélyes eltűnéseiket, vagy az idő előtti leállásukat, ami az ellenfél lövését illeti, de talán legalább nem azt az ellenfelet (nem) lőnék, amelyiket kell, így a játékos cc-zhetné azt, akit akar, mert nem szedi ki a fearelt ellenfelet a fearből egy kósza Wild Imp.


Lezárta  Lightguard-Tauri
01.08.2018 13:11
A lezárása indoka:  Fixed
Årsênal-WoD commented on 25.09.2017 12:13

Nem lonek azok a kosza impek akkorat, hogy barkit is kilojenek fearbol. Ettol meg megy a vote.

Purgor-Tauri commented on 25.09.2017 13:50

Sajna, amikor köllektíven elkezdik a fearelt healert lőni, akkor bőven kiszedik, vagy legalábbis nekem több példa is volt rá :D

Purgor-Tauri commented on 25.09.2017 14:22

Sajna, amikor köllektíven elkezdik a fearelt healert lőni, akkor bőven kiszedik, vagy legalábbis nekem több példa is volt rá :D

Årsênal-WoD commented on 25.09.2017 15:06

Akkor jó nagyokat lőhetnek az impjeid. :D Én általában amikor kapok egy fear 60-65% hp körül, sokszor olyan dmg-et kapok, hogy majdnem megdöglök fear alatt és nem mindig törik meg, ezért gondoltam, hogy nem valószínű, hogy megtörnék a feart.

Purgor-Tauri commented on 25.09.2017 15:27

Igazából nem tudom, hogy működik most a fear, seep, charm effektek szakadása, de én is sokszor kapok be 100k körüli damaget fear alatt, és én is adok le néha, viszon van, hogy egy dottick kiszed a fearből és viszont. Szóval nem tudom, hogy kéne működnie, de jelenleg kb. random lehet a dolog :D

Admin
Chris commented on 25.09.2017 18:48

Ezek úgy működnek, hogy van 130K basehp-d, akkor az minősül 100% esélynek. Tehát, ha bekapsz 40K dmg-t, akkor 40 000/130 000 * 100 = 30,76923076923077% eselye van. Ezt nem akartam berakni ebben a formában, hogy ne legyen hirtelen az átállás, azóta meg el is felejtettem, úgy hogy jelenleg 20% dmg-nél 20% esélye van, hogy törjön, 20%> meg a százalék kétszerese. Tehát, ha 30%-nál tart, akkor 60% lesz belőle stb.
A minimum törés az 20% esély vagy afölötti érték.

Betöltés...

Available keyboard shortcuts

Hibajegy-lista

Task Details

Task Editing