MoP

  • Státusz Lezárva
  • % kész
    100%
  • Hibajegy típusa Bug Report
  • Kategória Classes → Mage
  • Felhasználó hozzárendelése Senki
  • Rendszer All
  • Súlyosság kritikus
  • Prioritás Normál
  • Jelentett változat 1.0
  • Esedékesség határozatlan
  • Esedékesség időpontja határozatlan
  • Szavazatok 5
  • Privát
Projekt: MoP
Megnyitotta Sanea-Tauri - 23.09.2017 21:47
Utoljára szerkesztette: Chris - 25.09.2017 16:52

FS#8163 - Temporal Shield és Ignite 2017.09.23 Fix után

Sziasztok,

Most a ló túl oldalán vagyunk, nem az igazi. Lásd a képen.

5492 heal, kb 150k dmgre.

Edit:
Megnéztem az Igniteot is, mert gyanús volt.

91110 dmget Scorcholtam bele a dummyba 25,44% Masteryvel. Az utána jövő Ignite összesen sebzett 13857-et. A képen a logot a Cold Snaptől kell nézni, azzal jeleztem a kezdetét. A tesztben az Ignite az összes scorch dmg 15,2%-át sebezte, tehát a mostani fixekkel globálisan lesz valami gond (valószínűleg az Echoval is).

Lezárta  Chris
25.09.2017 16:52
A lezárása indoka:  Fixed
Remorseless-Tauri commented on 23.09.2017 21:53

https://www.youtube.com/watch?v=pVkCiwEtSzE&feature=youtu.be Sztem ez így ahogy van ez nem jó
334k sebzésre 1100as tickek 2 másodpercenként.... hát nem tudom.

Admin
Chris commented on 23.09.2017 22:38

valamit benéztem szerintem, holnap reggel ránézek.

Sanea-Tauri commented on 23.09.2017 23:19

Köszi!

Laakers-Tauri commented on 23.09.2017 23:37

Köszönjük Chris és ne törődj a haterekkel :D

Admin
Chris commented on 24.09.2017 08:22

Ennek a 3 spellnek megegyezik a működése. ([Echo of Light], [Temporal Ripples], [Ignite]) Az a baj, hogy a damage-t/heal-t durationnel osztottam le, nem tickcounttal. (Eredetin még mindig van echo of light, ott teszteltem, viszont ott 3 sec lett a buff, az zavart meg)

Admin
Chris commented on 24.09.2017 08:41

Kellene olyan lezárási indok, hogy maybe fixed. :D

Acidwound-Tauri commented on 24.09.2017 09:29

Nem tudom akkor az Echoval csináltál-e valamit, ezt most vettem fel pappal: https://youtu.be/lJdG1tcHLh4 (14 sec alatt van maxon utána ott tartom renewwal)

Admin
Chris commented on 24.09.2017 11:15

Igen érinti. ott 6-tal volt leosztva, nem a tickek számával.

Kérdéses, hogy ez arénán is így néz-e ki. Az nem bug, hogy fel lehet stackelni maxra, mivel pont ez a lényege és ezért van hardcap rajta.

Acidwound-Tauri commented on 24.09.2017 12:08

Csak eddig az volt hogy azt mondtad nem is tudod egy idő után felstackelni tovább, most meg ugyanúgy 14 sec alatt felnyomtam maxra, azért küldtem csak

Laakers-Tauri commented on 24.09.2017 12:21

Chris PM-ben linkeltem neked proofokat, de ide is bemásolom:

You explained it then you said you don’t understand it.

Echo of Light’s internal periodic timer DOES NOT refresh on reapply. This means sometimes it has 2 ticks, sometimes it has 3 ticks. When you have only two ticks, it decreases by 50% after each tick, making it a significant drop.

And while there has been a minor issue with the spell which is fixed now, I would like to remind you that it works the exact SAME on retail too.

(at the end I actually open the map / calendar / pvp panel just so you can see that it’s actual footage recorded 5 minutes ago from retail)
https://youtube.com/watch?v=q6VmILndZC0 (EZ RETAIL VIDEÓ, oké hogy Legion de a működése full ugyanaz mop óta.)

Admin
Chris commented on 24.09.2017 12:53

Rivendare-Tauri:


Csak eddig az volt hogy azt mondtad nem is tudod egy idő után felstackelni tovább, most meg ugyanúgy 14 sec alatt felnyomtam maxra, azért küldtem csak

Igen, de fix előtt 6 sec alatt fel tudtam stackelni minden extra buff nélkül flashhellel es renewvel. :D

Laakers-Tauri: Cata óta ugyanez a működési elve, csak periodic timer változott.

Laakers-Tauri commented on 24.09.2017 12:54

Taurin végtelenül összeadódik a stack itt nincs Decay Chris egyáltalán. Ha pridefulba pve értékekkel nem tudom 90k fölé stackelni akkor szerintem kurva nagy problémák vannak taurin vele :D (oké hogy cykawow de az kiindulási teszt alap volt)

Admin
Chris commented on 24.09.2017 12:55

De van Decay, pont azt csináltam meg.

Laakers-Tauri commented on 24.09.2017 13:00

Ugyanúgy afkolva felstackelem 150k-ig és afkolva a heal körbe annyin marad az érték, ez nagyon nem így kéne menjen mert ezen egyáltalán nincs rendes Decay Chris :D

Admin
Chris commented on 24.09.2017 13:03

nyomj el egy flash healt 1 sec múlva egy renew-t és láthatod, hogy van decay.
ez úgy működik, hogy: aktuális (heal / tickszám) + (jelenlegiecho * mennyi_van_még_vissza / teljes időtartam)

Laakers-Tauri commented on 24.09.2017 13:04

Akkor is afkolva felstackelem 150k-ra és annyin marad a végtelenségig a körben és semmi más dolgom nincs, na már most pandawowon ez kurvára nem így néz ki és szerintem ott megy rendesen hogy 20% masteryvel 90k fölé 400k healekkel nem bírtam stackelni pve értékekkel mert ott van rendes Decay meg a heal bank is megy ott valamilyen oknál fogva. De itt az lesz a probléma, hogy nem csak max 2 vagy 3 tick lehet a bankban ami stackel hanem folyamat hozzáadódik, de akárhogy nézem ez így teljesen broken. Igen, most stackelve első tick előtt 148k-t írt a tooltip 70k-t be is healelt, DE az első tick után 113k-t írt a tooltip és 72k-t healelt utána.

Admin
Chris commented on 24.09.2017 13:38

Megnéztem ezt a pandawow csodát, elnyomok egy flash healt, majd egy renew-t és növekedik a healem...., pedig csökkennie kell.

Laakers-Tauri commented on 24.09.2017 13:41

ott kint worldben nem megy a fatigue, de ne azt nézd hanem a stackelést.

Admin
Chris commented on 24.09.2017 13:43

Az is a stackelés része, ha már az alap rossz, akkor hogy működhet rendesen?

Laakers-Tauri commented on 24.09.2017 13:44

A Fatigue hat viszont a felvitt értékre taurin? Lehet azért könnyü felstackelni még, már nem tudok másra gondolni.

Admin
Chris commented on 24.09.2017 13:45

pont az a lényeg, hogy flash heal + renew-val látványos a dolog. Az a videó offon készült, ezekszerint elérhető számotokra a teszt. Nyomjatok egy flash healt és egy renew-t nézzétek meg mi történek, majd taurin, majd az a panda csodán és láthatod, hol lesz egyezés a működésben.

Laakers-Tauri commented on 24.09.2017 13:51

//kephost.com/image/BHT4 És ez melyik világban legit, hogy ez az első healje a gyereknek és 89% dampeningben 50% manán ugrál? :D

Admin
Chris commented on 24.09.2017 13:54

Félre ne érts, nem azt mondom, hogy tökéletesen működik, csak jöttél azzal a pandacsodával és arra akartam utalni, hogy annak a működésének semmi köze a valósághoz.

Laakers-Tauri commented on 24.09.2017 13:58

Jó csak akkor is ezzel valamit kéne kezdeni, mert ez nem kóser ahogy a 300k tempo healek sem voltak azok. Csak nem tudni hogy mi a problémája és ez a probléma. De az én teóriám még mindig az amit írtam hogy a heal increase aura/pvp power úgy hat rá hogy rástackel az adott stackre mert pve gearben nem lehet ennyire felstackelni, most nézte Alca. Pvp power lesz a ludas a heal increase aurákkal ez 100%, mert más nem lehet ha pvp gearben még fatigue mellett ennyire fel lehet stackelni.

Sanea-Tauri commented on 24.09.2017 14:05

Csak logikusan belegondolva, más healerek castolva se tolnak olyan HPSt mint a pap egy darab Echoja felstackelve. Nem vagyok gépnél, és nem tudom mi változott most, csak a kommenteket olvasom itt. Ha a mostani működés helytálló lenne, akkor kb. only pap healeket vittek volna mindenhova. Valami még hiányzik az egyenletből.

Laakers-Tauri commented on 24.09.2017 14:05

Nem hiányzik semmi az egyenletből, én szerintem 100000% hogy a pvp pow/healing increase aurák bugolnak mert ez brutális, hogy pven nem lehet így felstackelni.

Admin
Chris commented on 24.09.2017 14:07

Nyertél Laakers, kizárt dolognak tartottam, hogy health increase es a pvp power hasson rá, de valóban ez a gond.

Admin
Chris commented on 24.09.2017 14:08

Köszönöm a segítséget, így jóval könnyebb volt kideríteni a problémát.

Sanea-Tauri commented on 24.09.2017 14:11

Szuper

Laakers-Tauri commented on 24.09.2017 14:11

Köszönjük Chris, de mondtam 2 napja is ez 100% globális probléma mert sok classnak így stackelt a healje, druid living seed is hasonló lehet meg paladin eternal flame. Megköszönném ha esetleg azokat is megnéznéd teljesen de az ilyen mechanikájú spellek fix bugosak.

Admin
Chris commented on 24.09.2017 14:17

Az, találtam másik 3 hibát is miatta. Nem lesz egyszerű fixelni, de igyekszem.

Laakers-Tauri commented on 24.09.2017 14:24

Fix emiatt volt catán op az sh meg a fire is így belegondolva :D

Remorseless-Tauri commented on 24.09.2017 14:29

A Temporal Shieldel végül mi a helyzet?

Laakers-Tauri commented on 24.09.2017 14:30

Az most megy rendesen.

Remorseless-Tauri commented on 24.09.2017 14:31

mármint fixed lett? vagy amit linkeltem videót az a jó?

Laakers-Tauri commented on 24.09.2017 14:32

Fixelve lett ma reggel, nézz changelogot :D Teszteltük is és jól megy, legalábbis úgy néz ki hogy már nem száll el és rendesen healel.

Admin
Chris commented on 24.09.2017 14:38

Fél aura rendszert át kell írnom miatta. Holnap estig tuti nem végzek vele.

Laakers-Tauri commented on 24.09.2017 14:42

Akkor nem kis globális bug lett ennek a vége :D

Inactive-Reborn commented on 24.09.2017 16:13

! OFF ! Hatalmas respect a TT-nek, hogy 1 szezon alatt ki fogják gyomlálni a hibák 90-99% -át. Semmi gúny mellett írom, hogy elismerésem. Remélhetőleg a többi probléma is megoldódik következő seasonra, és ezután tisztán lehet versengeni a ratingekért. Nem mellesleg, következő season start kb 2-3 hónap múlva esedékes?

Sanea-Tauri commented on 24.09.2017 16:48

Én továbbra is örülnék ha kapnánk mégegy malev seasont 5.1 bekerültekor. 5.2 (ami a kövi season kezdete lenne) egyébként február magasságában reális.

Årsênal-WoD commented on 24.09.2017 19:08

Szerintem az eddig fixelt 13 tucat bug mellé legyen reward osztás és ne legyen még egy malev szezon (kappa)!!!!négy!!!!!4!!!!

Admin
Chris commented on 25.09.2017 14:16

Ezeket a spellekent érinit a fix:
Echo of Light
Temporal Shield
Ignite
Piercing Shots
Item - Rogue T12 2P Bonus
Item - Paladin T12 Retribution 2P Bonus
Item - Druid T12 Feral 2P Bonus
Touch of Karma
Bloodbath
Blackout Kick

Laakers-Tauri commented on 25.09.2017 14:20

Köszönjük a gyors fixet!

Source: I made it the fuck up commented on 25.09.2017 15:17

Ignite
Piercing Shots

ezeket pozitívan vagy negatívan érintette a bug?

Phanic-Evermoon commented on 25.09.2017 15:38

pozitívan mindet

Phanic-Evermoon commented on 25.09.2017 15:43

BTW Paladin Mastery, Druid Living Seed meg a hasonló dolgokat nem érintette?

Laakers-Tauri commented on 25.09.2017 15:48

Paladin mastery az nem heal hanem absorb de az már régebb óta fixelve volt, Druid living seedet meg nem érintette, teszteltem is rendesen stackelt az, meg azt kurva nehéz felstackelni 160k-ra főleg hogy 1 ütés és lejön.

Admin
Chris commented on 25.09.2017 15:55

Asgaard-Tauri:


Ignite
Piercing Shots

ezeket pozitívan vagy negatívan érintette a bug?

Pozitívan. Ugyanúgy elszállhatott a dmg-e.

Sanea-Tauri commented on 25.09.2017 16:17

-

Laakers-Tauri commented on 25.09.2017 17:00

Piercing shots még rossz http://kephost.com/image/BIw7

Betöltés...

Available keyboard shortcuts

Hibajegy-lista

Task Details

Task Editing