MoP

  • Státusz Lezárva
  • % kész
    100%
  • Hibajegy típusa Bug Report
  • Kategória Core
  • Felhasználó hozzárendelése Senki
  • Rendszer All
  • Súlyosság alacsony
  • Prioritás Normál
  • Jelentett változat 1.0
  • Esedékesség határozatlan
  • Esedékesség időpontja határozatlan
  • Szavazatok
  • Privát
Projekt: MoP
Megnyitotta DAMMEE - 19.12.2016 13:55
Utoljára szerkesztette: Chris - 10.01.2018 15:06

FS#778 - Character stat ablak: Auto attack damage

Ha a playeren van dmg done modifier, akkor hibásan jelzi ki az auto attack dmgjét.
Ha rávisszük a kurzort a dmg tartományra, akkor ott a modifier hatása előtti értéknek kéne szerepelnie.
pl.: a mellékelt képen 981-983×125% -nak kéne szerepelnie

Lezárta  Chris
10.01.2018 15:06
A lezárása indoka:  Not a bug
Admin
Chris commented on 10.01.2018 15:06

Elég egyértelmű, hogy MoP-ban nem kell így lennie. LUA csinálja az egészet.

>7.x:

function PaperDollFrame_SetDamage(statFrame, unit)
local speed, offhandSpeed = UnitAttackSpeed(unit);
local minDamage, maxDamage, minOffHandDamage, maxOffHandDamage, physicalBonusPos, physicalBonusNeg, percent = GetAppropriateDamage(unit);

-- remove decimal points for display values
local displayMin = max(floor(minDamage),1);
local displayMinLarge = BreakUpLargeNumbers(displayMin);
local displayMax = max(ceil(maxDamage),1);
local displayMaxLarge = BreakUpLargeNumbers(displayMax);

-- calculate base damage
minDamage = (minDamage / percent) - physicalBonusPos - physicalBonusNeg;
maxDamage = (maxDamage / percent) - physicalBonusPos - physicalBonusNeg;

local baseDamage = (minDamage + maxDamage) * 0.5;
local fullDamage = (baseDamage + physicalBonusPos + physicalBonusNeg) * percent;
local totalBonus = (fullDamage - baseDamage);
-- set tooltip text with base damage
local damageTooltip = BreakUpLargeNumbers(max(floor(minDamage),1)).." - "..BreakUpLargeNumbers(max(ceil(maxDamage),1));

itt látható, hogy tooltipben a visszaszámolt érték van.

mop:
function PaperDollFrame_SetDamage(statFrame, unit)
_G[statFrame:GetName().."Label"]:SetText(format(STAT_FORMAT, DAMAGE));
local text = _G[statFrame:GetName().."StatText"];
local speed, offhandSpeed = UnitAttackSpeed(unit);

local minDamage;
local maxDamage; 
local minOffHandDamage;
local maxOffHandDamage; 
local physicalBonusPos;
local physicalBonusNeg;
local percent;
minDamage, maxDamage, minOffHandDamage, maxOffHandDamage, physicalBonusPos, physicalBonusNeg, percent = UnitDamage(unit);
local displayMin = max(floor(minDamage),1);
local displayMinLarge = BreakUpLargeNumbers(displayMin);
local displayMax = max(ceil(maxDamage),1);
local displayMaxLarge = BreakUpLargeNumbers(displayMax);


minDamage = (minDamage / percent) - physicalBonusPos - physicalBonusNeg;
maxDamage = (maxDamage / percent) - physicalBonusPos - physicalBonusNeg;

local baseDamage = (minDamage + maxDamage) * 0.5;
local fullDamage = (baseDamage + physicalBonusPos + physicalBonusNeg) * percent;
local totalBonus = (fullDamage - baseDamage);
local damagePerSecond = (max(fullDamage,1) / speed);
local damageTooltip = displayMinLarge.." - "..displayMaxLarge;

itt látható, hogy nem a visszaszámolt értéket használja fel rá.

Betöltés...

Available keyboard shortcuts

Hibajegy-lista

Task Details

Task Editing