- Státusz Lezárva
- % kész
- Hibajegy típusa Bug Report
- Kategória Dungeons/Raid → Panda → Terrace of Endless Spring
-
Felhasználó hozzárendelése
Higi - Rendszer All
- Súlyosság kritikus
- Prioritás Normál
- Jelentett változat 1.0
- Esedékesség határozatlan
-
Esedékesség időpontja
határozatlan
- Szavazatok
- Privát
Projekt: MoP
Megnyitotta Source: I made it the fuck up - 16.08.2017 13:01
Utoljára szerkesztette: Source: I made it the fuck up - 25.08.2017 23:51
Megnyitotta Source: I made it the fuck up - 16.08.2017 13:01
Utoljára szerkesztette: Source: I made it the fuck up - 25.08.2017 23:51
FS#7687 - Lei Shi - Updated 08.22
08.22
- Spray stackel a peteken is. — És ez azért probléma miért?
- Misc: A Special timerek sokszor nem pontosak (gondolom a Protect miatt csúszik el). — Amit látok DBM-ben, hogy protect alatt felfüggeszti a timert, és folytatja ha lejárt vagy megtört a protect... Na most nálam is így van implementálva
- Ezen kívül minden jónak tűnik (más is átnézhetné hátha észrevesz valamit ami én nem), már csak a spellek/addok sebezését kellene egy klánnak letesztelni.
08.18 bugok:
- Hide-nál ahol megtalálod a bosst és aoezel ott kéne kijönnie stealthből. Annyi változott, hogy miután kiütöd Hide-ból fénysebességgel oda rohan ahol kiszedted (néha text alatt), de nem ott jelenik meg alapból. - Fixed
- Snake trap kígyók még mindig követik Hide közben, de igazából ha macerás megcsinálni akkor hagyd, sokat nem számít. - Fixed
- Visual effect csak azután van, hogy legalább egyszer megsebezted Hide közben (de lehet ennek így kell mennie). - így van, nem árulja el magát sosem, csak ha egyszer megtaláltad, vagyis megsebezted, azért kell aoe-zni, és szétszéledni
- Közben találtam 1 új bugot: Spray ugye stackel egy debuffot azokon akit eltalál. Viszont amikor elmegy Hide-ba és eltalál vele akkor az eddigi debuff stackeket reseteli és újból kezdi számolni. http://imgur.com/a/CyWVg - Fixed
Update:
- Hide-nál ahol megtalálod a bosst és aoezel ott kéne kijönnie stealthből. Ehelyett elportol máshova most és ott jelenik meg. - Fixed - Fixed
- Hide-nak kellene visual effectjének lennie, itt megemlítik + látszik: https://youtu.be/TAE7eEN9pGk?t=2m38s — átírtam a procflageket kicsit, meg kéne nézni újra
- A Snake Trap kígyók még mindig követik a bosst Hide közben. » nemrég lettek átírva, meg kellene nézni újra, csinálok restartot
- Animated Protector-ra minden fajta CC-nek kell hatnia. Olyan mint az Unstable Sha Tsulongon. - Fixed
- Get Away! közben nem enged castolni hiába hagyod hogy vigyen magával a szél. (Csak akkor nem tudnál castolni ha futsz szembe a széllel.) - Fixed
- Hide közben látszódnak Aggro feliratok + a guardian petek amiket nem lehet irányítani pl.: DK Bloodworm ugyan úgy mennek oda ahol a boss van, így nagyon könnyű megtalálni. http://imgur.com/jHgQ5n6 - Fixed
- Még mindig nem mindenhol jó az addok száma. — nem értem lásd a hozzászólásom
- Van, hogy 1 HP-val éled fel egy add: http://imgur.com/ohk6Yqg ez többször is előfordult különböző diffeken is. » nem szabadna, de raktam rá failsafe-t - Fixed
- Misc: ha Hunterrel Feign Death-elek amikor a boss vagy egy add engem targetel, akkor a földön lévő add maradványoknál lejátszódik a visual effect mint amikor a trash Disperse-t castol. –> ez azért van mert combatba kerülnek az addok a fight kezdetén, és mikor le fd-zel akkor evadelnek, nem számít igazából... Raid alatt ez nem fordulhat elő valszeg...
Protect add aktiválás
pár dolog hozzáadva a posthoz
Snake trapet nem néztem, 08.18-ai bugokból többi nekem jónak tűnik most.
Működik az is most már szépen visszamennek mellém a kígyók.
nem lenne gond ha a petek hátulról ütnének minden bosst ahogy eredetin, de ez meg nem a te munkád szóval mindegy is