- Státusz Lezárva
- % kész
- Hibajegy típusa Bug Report
- Kategória Dungeons/Raid → Panda → Terrace of Endless Spring
-
Felhasználó hozzárendelése
Higi - Rendszer All
- Súlyosság kritikus
- Prioritás Normál
- Jelentett változat 1.0
- Esedékesség határozatlan
-
Esedékesség időpontja
határozatlan
- Szavazatok
- Privát
Projekt: MoP
Megnyitotta Source: I made it the fuck up - 15.08.2017 18:52
Utoljára szerkesztette: Higi - 17.08.2017 16:48
Megnyitotta Source: I made it the fuck up - 15.08.2017 18:52
Utoljára szerkesztette: Higi - 17.08.2017 16:48
FS#7676 - Tsulong 2.0
Update:
The Dark of Night:
- eredetin 10 hc-n csak 5 jön, 25-ben meg 12 http://imgur.com/a/HFLYO
- Ha beleér a Sunbeambe egy add és épp áll benne player is akkor azt a playert sebzi és ellöki amikor eltűnik a Sunbeam: http://imgur.com/NuBhUqY → - Fixed Túl hamar eltűnt az add valszeg, a despawn miatt de most már ki kell mennie a spellnek
N:
- The Light of Day normon is van pedig HC only ability lenne. - Fixed
- Unstable Sha nem írtam az előző reportban, hogy ezeket nem kellene tudni CC-zni. Mivel kell tudni. :D Jelenleg ahogy nézem megkapta az Embodied Terror immune maskját. Ez így nem helyes, elég csak ezt a videót megnézni: https://youtu.be/Ucxzn8qMwd8?t=4m41s Blind, Freezing Trap, Banish, Stun, Slow, Knock back stb mind megy rá. Ahogy a fix előtt működött az volt a jó (kivéve a cast lassítást + interruptot). - Fixed
- Nightmares 25 norm és 25 HC-n is 3 ember alá kell raknia, jelenleg 1 alá rakja. Fatboss videóban látszik
case 122775: { switch (Diff) { case DIFFICULTY_LFR: case DIFFICULTY_10_N: count = 1; break; case DIFFICULTY_10_HC: case DIFFICULTY_25_N: count = 2; break; case DIFFICULTY_25_HC: count = 3; break; default: break; } break; }
Jelenleg tankokat egyáltalán nem rak bele
- DBM timerhez képest később vált phaset mindkét irányba a boss. 120 secnek kéne lennie a phase váltások között ehhez képest 2 min +5-10 sec után vált phaset. 2 percnél még csak 95 energyn van a boss - Fixed > ha érdekel a magyarázat elmondom.
- Egy add wave még mindig kijön Night phase elején (talán a phase váltás tolódása miatt?).— sanszos...
HC:
The Dark of Night bugok:
- Az addokat lehet tauntolni és így nem a Sunbeam felé mennek. Olyan is volt, hogy leéledtek és hiába volt lent Sunbeam, player felé indultak el: http://imgur.com/vkKiFBC (amelyikhez közel álltam mind felém jött). - Fixed
- Ha eltűnik a Sunbeam, vagy éppen nincs lent egy amikor élednek, néhány add simán megáll 1 helybe és utána nem csinál semmit. Elkéne indulniuk amint megjelenik a következő Sunbeam. - Fixed igazából szerintem az előzővel van összefüggésben, most teszteltem nekem megy (100y gyárilag a keresője a spellnek - lehet feljebb kéne tolnom)
- Pontos számot még nem néztem meg, de úgy néz ki, hogy 10 HC-n annyi add jön mint amennyinek 25 HC-n kellene. (10 HC-n 6, 25 HC-n 12 első ránézésre de ezt majd megnézem eredetin.) – - 12 jelenleg minden diffen, ha van pontos adatod akkor nyilván módosítom
- Amikor egy add eléri a Sunbeamet, annak az addnak a Sunbeammel együtt el kell tűnnie. hmm- rendben :) - Fixed f
kieditelted a 2 képet az add számról :D
http://imgur.com/a/HFLYO
eredetin 10 hc-n csak 5 jön, 25-ben meg 12
Fixed a Darkness száma