- Státusz Lezárva
- % kész
- Hibajegy típusa Bug Report
- Kategória Dungeons/Raid → Panda → Mogu'shan Vaults
- Felhasználó hozzárendelése Senki
- Rendszer All
- Súlyosság kritikus
- Prioritás Normál
- Jelentett változat 1.0
- Esedékesség határozatlan
-
Esedékesség időpontja
határozatlan
-
Szavazatok
10
- Cutielol-WoD (01.09.2017)
- Lottadots-Tauri (20.08.2017)
- Dekker-Tauri (20.08.2017)
- Infusíon-Tauri (20.08.2017)
- Kuahga-Tauri (20.08.2017)
- Melchîor (18.08.2017)
- Cslrke-Tauri (18.08.2017)
- jocó (14.08.2017)
- Outbrave-Tauri (14.08.2017)
- Rulzlól-Tauri (13.08.2017)
- Privát
Projekt: MoP
Megnyitotta Avaritia-Tauri - 13.08.2017 22:43
Utoljára szerkesztette: Higi - 10.01.2018 10:46
Megnyitotta Avaritia-Tauri - 13.08.2017 22:43
Utoljára szerkesztette: Higi - 10.01.2018 10:46
FS#7649 - Spirit Kings - Massive attack
Qiang the Merciless Massive Attack képessége jelenleg átüti az absorb effecteket.
Amivel néztük: divine aegis, spirit shell, holy pala mastery - illuminated healing. Hiába van 200k+ absorb a raiden massive attacknál ugrálnak a HP-k, míg az absorb effektek aktívak maradnak. Sehol nem írják, hogy így kellene működnie, gondolom a 2 hetes Garaj fixel sikerült elrontani?
Edit:
Gondolom akkor rontották el, amikor fixelve lett az hogy 1 ember elég volt ahoz hogy elé álljon, mert csak a max hp-t nézte, ha volt rajtad absorb túlélted mindennel. Remélem, ha fixelik nem kerül vissza ugyan az ami volt.
Lezárta Higi
10.01.2018 10:46
A lezárása indoka: Fixed
További megjegyzések a lezárással kapcsolatban
10.01.2018 10:46
A lezárása indoka: Fixed
További megjegyzések a lezárással kapcsolatban
DC után jó lesz / Requires server
restart
FS#7419Gondolom akkor rontották el, amikor fixelve lett az hogy 1 ember elég volt ahoz hogy elé álljon, mert csak a max hp-t nézte, ha volt rajtad absorb túlélted mindennel. Remélem, ha fixelik nem kerül vissza ugyan az ami volt.Hát ha csak úgy tudják megoldani, hogy lehessen bugolni, akkor inkább hagyja így. Amúgy eszembe se jutott hirtelen, hogy ilyen is volt, de akkor valószínűleg ott rontottak el valamit.
Vodo dolls is kb idevehető, dk-s hiszti óta semmi nem hatásos rá. (mert valszeg nem veszi figyelembe az unmitigated damage-et, így nem azzal számol a többi targeten)
Lehet, az a hiszti ota joval gyengebb a dk tank, sot lehet most a leggyengebb tank. Olyanokat kapnak mostanaban bossoktol... Lehet nem artana kicsit arra is ranezni.
voodoo dolls-os bosson annyit hozzátennék, hogy a shadowy attacks átüt minden absorbot, ahogyan kellene is neki, tudtommal
Shadow persze.
Gara’jal szerintem most elfogadhatóan megy, Blood Shieldem felfog kb mindent, csak akkor kell healelni az embereket, mikor Shadowy Attackkal átüt mindenen. Az viszont para, hogy Spirit Kingsen Qiang magasról szarik az Absorbokra. Ez konkrétan érvágás a Prot Warrinak, Blood Dknak, bizonyos szinten BM Monknak, Disc Priestnek és Holy Palának.
“Gondolom akkor rontották el, amikor fixelve lett az hogy 1 ember elég volt ahoz hogy elé álljon, mert csak a max hp-t nézte, ha volt rajtad absorb túlélted mindennel. Remélem, ha fixelik nem kerül vissza ugyan az ami volt.”
Valamilyen alakú, X nagyságú területen Y sebzést oszt el egyenlően az effektben álló játékosok közt. Volt már millió ilyen spell a játékban, ami jól működött. Meg tudják csinálni, pont.
Mivel javítva lett a spell sebzése, teljesen indokolatlan, hogy átüsse az absorbokat. El tudom képzelni, hogy ez egy ideiglenes megoldás volt a fent említett bugra. Már nem aktuális.
Kérem tehát az illetékeseket, hogy javítsák ki a Massive attackot. Már más bugja nincs, mint hogy figyelmen kívül hagyja az absorbokat. Ha működnének rá az absorbok, pl 10hc-n 1,1millió vagy 25 hc-n 2,8 millió sebzést absorbokkal sem lehet túlélni. Én discpappal ha ökölbe szorítom a lábfejem és befonom a szemöldököm, akkor sem fogok 1,1milla absorbot fölrakni. Minden absorb spellnek van egy limitje, tudomásom szerint teljesen jó értékek vannak megadva. A spellt kasztoló karakter hp-jával arányos, spell válogatja hogy hány % hp. Egy átlagos jól gearelt player, spelltől függően nem tud kb. 100-250k-nál nagyobb absorbot fölrakni. Senki nem fogja egyedül soakolni ezt a spellt azért, mert egy holy paladin és egy discipline priest absorbokat rak rá.
Mégegyszer megkérném az illetékeseket, hogy ezt a fölösleges “jelenséget” legyenek szívesek kivenni.
Látom nem érted mi volt a bugja. A bug annyi volt, hogy kaptal egy shieldet vagy akármit ami absorbolt akkor nem haltál meg, levitte a hp-d de csak annyira mint amit a shield levédett. Pl: 20k-s shieldel eléáltál akkor massive attack után maradt 20k hp-d
Akkor inkább világosíts fel.
A: a spellnek nem volt elég sebzése
B: ha az előtte állók hp-jának összege nem volt 2,8 millió, akkor csak annyit sebzett, mint a hp-juk összege (pl egy 500k hp-s tank áll előtte akkor csak 500k-t sebez), így x absorb hatására x hp-val túlélték
C: a sebzés jó lett volna, de akin absorb volt, a bekapott sebzésből levonódott az absorb, viszont a sebzés overkill része valamiért nem lett figyelembe véve, így x absorb hatására ugyancsak x hp-val túléli akit megölne
Én a C-re gyanakszok, az előző kommentemre írt válaszod alapján.
Javítva viszont valószínűleg nem e szerint lett, vagy ha más okozta a jelenséget, nem a szerint, hanem csak simán kivették az absorboknak mindenféle hatását. Látom az eredeti bugreportban nem nagyon tanakodtak, mi lehetett a baja, csak fixelve lett, de nem lett teljesen jó. Ezért jó lenne ha még egy kicsit foglalkoznának vele, hogy teljesen jó legyen. Teljesen abszurd, hogy egy ilyen spell bármiféle anomáliát mutat absorb hatására.
Továbbra is azt mondom, hogy volt már millió ilyen spell, meg tudják csinálni és nem értem miért kéne így hagyni... Most már nem pozitív, hanem negatív bug. Én azt akarnám, hogy ne legyen bugos.
Én úgy értelmezem Rulzlól írását, hogy az Absorb Shieldet tekintette HP-nak és ami esetleg átütötte a shieldet, az elszállt a semmibe, így a “tank” valós HP-ja érintetlen maradt.
Az meg hogy inkább átüt minden absorbpt egy elég érdekes megoldás.