- Státusz Lezárva
- % kész
- Hibajegy típusa Bug Report
- Kategória Dungeons/Raid → Panda → Terrace of Endless Spring
-
Felhasználó hozzárendelése
Higi - Rendszer All
- Súlyosság kritikus
- Prioritás Normál
- Jelentett változat 1.0
- Esedékesség határozatlan
-
Esedékesség időpontja
határozatlan
-
Szavazatok
3
- Source: I made it the fuck up (15.08.2017)
- Kuahga-Tauri (11.08.2017)
- Petu-Tauri (11.08.2017)
- Privát
FS#7612 - Protectors of the Endless
Nem csökken a sebzés a kör széle felé haladva (azóta lehet ez fixed már)- Fixed - Ok
egyelőre ismeretlen okokból néha nem castolja el a spellt. Yellbe írja amit a spell castoláskor kell neki (I will not be controlled!), de nem is kezdi el castolni.- Tippem van mi okozza, nézzük meg újra - Ok
Corrupted Waters: Expel corruptionhöz hasonlóan néha nem castolja el a spellt. - nézzük meg újra - Ok
Cleansing Waters: Playerre jelenleg nem kerül fel, pedig playerekre és a bossra is kellene hatnia. proff: https://youtu.be/Rrdh98KKSiE?t=3m47s - Fixed - Ok
Lightning Prison (lehet hogy nem ez a spellid tartozik hozzá)
- 25ösben is csak 2 emberre rakja, pedig ott 3 emberre kellene. - Fixed
- Nem sebzi a közeli friendly targeteket. - Fixed
Cast lassító hat a bossokra! - Fixed
Nem tudom ez szándékos-e, de fura: tele van a combatlog Something cast defiled ground üzenetekkel. Úgy tűnik mindegyik defiled ground minden ticknél ezt csinálja. http://i.imgur.com/iWaHwqG.jpg - Fixed - Ok
- cc-zhető szinte mindennel, csak lassítani kellene tudni - Fixed
- knockbak hatására (aminek nem is kellene rá mennie) teljesen belassul - Fixed
van melee attackja, ha ott a target előtte; nem szabadna semmilyen sebzést csinálnia- Fixed - Ok- 10hc-n nem robbant a boss 5ös stacken; 25 hc-n néha működött, néha nem, de inkább nem - Talán megvan az oka, nézzük meg újra - Még mindig fennáll
- eddig nem jöttünk rá miért, ritkán (<5%) playerre (?is?) teszi a bossra rakandó stacket (valószínűleg a boss alatt halt meg az add) http://i.imgur.com/Au5YjzV.jpg - Nem fordulhatna elő, lehet összefüggésben van azzal hogy combatba került a playerrel, nézzük meg újra - Még mindig fennáll
az add spawnkor elindult a low hp-s boss felé; majd ha mozgattuk a bosst, akkor is elment az eredeti céljához, és utána indult csak el újra a boss felé- igen így terveztem alapból, de átírom tesztképpen akkor arra amit szeretnétek, nem vagyok benne biztos hogy az működni fog - Ok- van kb 2 sec delay az add halála után, amíg fölkerül a player a debuff. Itt látszik, hogy azonnal föl kell kerülnie - Fixed - Még mindig fennáll, ha viszonylag messze állunk az addtól; mellette szinte azonnal fölkerül
Ez a bugreport nem jöhetett volna létre a PTR-es custom buffok nélkül.
Edit: 2017-08-15 12:38
elég sok mindent megtudtunk nézni 2 emberrel is, többi boss meg még ezen pár dolog majd később tesztelve lesz ha ráérünk
annyit megcsinálhatnál Higi ha ráérsz, hogy a buffokat amiket az NPC ad, azokat ne lehessen kivinni a raideken kívülre, mert sajnos kinézem az emberekből hogy ezzel kezdenek el pvpzni...
csak össze jött? jó lenne akkor nem engedni tryjolni a guildeket, úgyse reportolnak semmit. Tisztelet a kivételnek.
Ma tesztelgettem egyedül, és ezt a pár dolgot találtam(Olyan 800-900k dps-el próbáltam):
Legyen m = a külső kör sugara
-Ha az ember kb m távolságra van Kaolantól amikor a defiled ground-ot lerakná, akkor nem rakja le, és 15 mp-re rá próbálja ismét lerakni.
(Mivel egyedül voltam bent feltételezem, hogy az egész raidnek kb m távolságra kell lennie Kaolantól ilyenkor, hogy ne rakja le.)
-Kipróbáltam Asani→Regail→Kaolan, illetve Regail→Asani→Kaolan sorrendeket, és mind 2 nél észleltem problémákat az expel corruptionnel p3-ban
Mind 2 sorrendnél sokszor ~10 mp nél rakta le az elsőt, a másodikat pedig, vagy 40 secre rá,1:20-nál,vagy 2 perc után rakta le, illetve a második sorrendnél volt, hogy az elsőt ~10 mp nél rakta le, és a másodikat még 3 perc után se, vagy pedig ~2 perc után se rakta le az elsőt.(40 secenként kéne lerakja, ha jól tudom)
Expel Corruption ott van a postban hogy nem mindig rakja és ez bug
Nem tudom megoldani...PvP-zzenek ha akarnak... engem az nem zavar, nem az a célja...
Defiled ground combatlog: Hát igen ezt megfigyeltem még anno ICC-nél hogy nem spammelik tele a combatlogot, aoe spellekkel, ha nem hitel targetet.
ehhez annyit hozzátennék, hogy bementem eredetin megnézni és ott úgy ment, hogy spawnnál megnézte melyik bossnak van a legkevesebb élete és folyamatosan követte a mozgását és oda tartott ahol a boss áll épp (ha a lespawnolás után megváltozott melyik bossnak volt kevesebb élete akkor nem váltott targetet ott sem)