- Státusz Lezárva
- % kész
- Hibajegy típusa Bug Report
- Kategória Pandaria → Valley of the Four Winds
- Felhasználó hozzárendelése Senki
- Rendszer All
- Súlyosság kritikus
- Prioritás Normál
- Jelentett változat 1.0
- Esedékesség határozatlan
-
Esedékesség időpontja
határozatlan
-
Szavazatok
3
- Wolfgrim-Evermoon (08.10.2017)
- Evilinmyeyes-Tauri (09.08.2017)
- Orsforizs-Tauri (09.08.2017)
- Privát
Megnyitotta Orsforizs-Tauri - 09.08.2017 08:43
Utoljára szerkesztette: Chris - 28.12.2017 16:50
FS#7565 - Unreal Snagtooth damage
Fejlődés közben találkoztam azzal a hibával, hogy a Snagtooth Pesterling nevezetű mobok sebzése irreálisan nagy, konkrétabban 9.000(+) dmg / melee attack.
Ez nem is lenne baj, ha nem csoportban járnának ezek a mobok, de sajnos 5-6 fős csoportokban ugrálnak a zónában -bár találkoztam már 7 fős csoporttal is-, sokszor még egy-egy egyedül álló mob is van mellettük, így azért eléggé megnehezítik a zóna adott pontján a fejlődést; hiszen ha csak 6 mobbal számolunk, akkor is komoly sebzést kap a fejlődő karakter egyszerre.
Ha csak a minimum sebzésüket nézzük és 6 mobra számolunk, akkor:
6*9k=54,4k / melee attack, amit 2 másodpercenként tolnak a kis szörnyek.
Ez egy fejlődésben lévő, 86-os szintű karakternek, pláne, ha clothos caster elég nagy sebzést jelent, ezért jó lenne moderálni kicsit a mobok sebzését, mert így pár halál és anyázás biztosan befigyel fejlődés közben - önhibánkon kívül.
28.12.2017 16:50
A lezárása indoka: Fixed
További megjegyzések a lezárással kapcsolatban
DC/restart után
én hasonlót észleltem jade forestben a paw’don village melletti orcoknál
Ha kicsit pontosítod, írsz nekem egy sebzést, ami egy-egy mob okoz, a mob(ok) nevét és hogy hányas csoportokban járnak, akkor beemelem a hibajegybe és szerkesztem is! Köszi az észrevételt.