MoP

  • Státusz Lezárva
  • % kész
    100%
  • Hibajegy típusa Feature Request
  • Kategória Dungeons/Raid
  • Felhasználó hozzárendelése Senki
  • Rendszer All
  • Súlyosság kritikus
  • Prioritás Normál
  • Jelentett változat 1.0
  • Esedékesség határozatlan
  • Esedékesség időpontja határozatlan
  • Szavazatok 8
  • Privát
Projekt: MoP
Megnyitotta Avaritia-Tauri - 01.08.2017 10:46
Utoljára szerkesztette: Chris - 19.09.2017 17:28

FS#7429 - PTR HC RAID TESTING

A mostani helyzetből kiindulva elég jól látszik, hogy a guildek nagy része nem azért jár/járt PTR-re, hogy ténylegesen teszteljen és lehetséges bugokat jelentsen. Ez nem tesztelésről szólt, ez inkább arról, hogy hogyan gyakoroljunk be PTR-en egy bosst minél jobban, hogy az majd LIVE-ra kerüléskor egyből menjen. Szándékosan nem írok neveket és nem is fogok, kinek nem inge nem veszi magára. A jelenlegi “rendszer” több sebből vérzik.

1. Attól, hogy nyílt teszt volt nem történt különösebb változás a bugokat illetően, pár nappal HC bekerülés előtt is elég jelentős bugok vannak.
2. Egyszerűen nonszensz, hogy ilyen mértékű bugok ne tűntek volna fel olyan guildeknek, akik több hetet töltöttek “teszteléssel”.
3. A PTR tryhard teljesen kinyírja LIVE-on a “versenyt”, az egész értelmét veszti. Személy szerint sokkal szívesebben megyek be egy raidbe úgy, hogy még nem láttam a bossokat HC-n, ez persze szubjektív.

Mindenki tisztában vele, hogy tesztelni azért valahogy kell, mégis egy private serverről beszélünk. Néhány javaslat, hogy hogyan lehetne?? jobban.

1. Ne lehessen guilddel tesztelni HC-t. Különböző guildekből (akit érdekel) 1-2 ember bőven elég lenne egy tízes raid összerakásához, amivel már magát a mechanikát és a lehetséges bugokat meg lehetne nézni akár fejlesztővel.
(Ha nem megoldható fejlesztői részről, akár lehetne pár embernek/karakternek HC-hoz jogot adni és community részről “intézni” a tesztelést/jelentést, de szerintem párszor csak meg lehetne oldani 1-1 fejlesztővel is.)

PRO:
- valóban tesztelés lenne, nem pedig tryhard
- nem ölné meg live-on a versenyt
- mivel az a pár ember tényleg tesztelni menne, lehet hogy olyan bugok is előjönnének, amik alapból nem

KONTRA:
- kevesebb tesztelési lehetőség
- szervezést igényel (community és fejlesztői részről)

2. Ne legyen elérhető a HC mód tesztelése.

PRO:
- nem öli meg live-on a versenyt
- nem igényel szervezést

KONTRA:
- mivel nem lehet gyakorolni tesztelni hcban, normalt is kevesebben néznék meg
- több lehetséges bug hc-n, (a jelenlegi rendszerrel sem jobb a helyzet)

3. Legalább a főbosst ne lehessen tesztelni PTR HC-n.

PRO:
- valószínűleg ettől függetlenül járnának a guildek gyakorolni tesztelni
- talán maradna egy kis versenyszellem

KONTRA:
- lehetséges bugok a főbosson (jelenlegi rendszerrel is vannak)

Egyébb dolgok:

- Flask-Potion vendor berakása PTR-re...

A jelenlegi rendszerrel és hozzáállással a legnagyobb probléma tényleg az, hogy minden lezajlik egy TESZTKÖRNYEZETBEN és jelentős változást bugok tekintetében nem hoz. A PTR szerepe nem az kellene legyen, hogy hogyan gyakoroljon be XY guild egy bosst minél jobban és üsse le first pullra azt LIVE-on. Persze ott van az, hogy RF, de komolyan ennyit számítana? Inkább szív valaki 2 hetet PTR-en csak azért, hogy biztos legyen, mert neki az kell. Abban most mi van őszintén? Semmi, kinyírod a “játékot”, ennyit teszel nem többet.

Utolsó sorban pedig, ez nem kérés, ez csupán néhány ötlet. Mindegyiknek megvannak az előnyei és a hátrányai is, hogy kinek mire van igénye az döntse el saját maga. Ha alapból nincs rá igény, ha alapból mindenki elégedett a jelenlegi rendszerrel, akkor maradjon minden így.

Lezárta  Chris
19.09.2017 17:28
A lezárása indoka:  Won't implement
További megjegyzések a lezárással kapcsolatban  

Szép leírás, de próbáltuk már ezeket. Talán a mostani rendszer lesz a legjobb.

Rury commented on 01.08.2017 11:25

Én támogatom az ötletet, mert ez ami most van, egyáltalán nem “blizzlike”. Az RF-nek mint versenynek így kb. semmi értelme, mondom ezt úgy, hogy mi is PTR-en gyakoroljuk a HC-t. Akinek több ideje van “tesztelni” meg PTR-t nézegetni az előnyben részesül a többiekkel szemben, ez így egy nem “egészséges” versenyt produkál, már ha érted mire gondolok.

Melchîor commented on 01.08.2017 11:28

Igazából a vkizárólag begyakorlós “tester” csapatokat nen tudod kizáratni. A vegyes csapatoknak szerintem több hátránya van mint előnye. Én pl jobban preferálom a guildes csapattal történő tesztelgetést. Valahogy könnyebb összesdolgozni 8-9 olyan emberrel, akiket ismersz.
A potion/flask vendor nem rossz ötlet, de egy korábbi reportban már merült fel olyan ötlet (sajnálom, de hirtelen nem tudom linkelni), hogy utolsó contentes gear vendor kerüljön be, így akár 5-6 fővel is lehetne bugokat vadászni. (Megjegyzem ezt Chris is jó ötletbek tartotta, de fogalmam sincs, hogy ez a project halad-e). Alternatíva lenne mondjuk egy picit módosított tier debuff is (pl csökkentsen csak HP-t), ekkor röhögve le lehet ütni minden bosst, meg lehet figyelni a spelleket stb., de live-on mégse menne csukott szemmel a HC kill.

Orsforizs-Tauri commented on 01.08.2017 11:38

Azzal kezdeném, hogy egy nagyon koherens és jól összeszedett gyűjtemény, amiben sok az igazság. Viszont van több olyan pont is, amivel vitatkoznék. Az első ilyen rögtön az, hogy ha a fejlesztők célja az, hogy egy kifinomultabb játékmechanikájú, szépen megírt, lehetőleg minél inkább blizzlike raidet/zónát/akármit akarnak létrehozni, ahhoz bizony elengedhetetlen a játékosok segítsége. A segítség pedig a tesztelésben formájában érkezhet csak, ennek pedig egyenes és kikerülhetetlen velejárója az, hogy bizony, még a legjobb szándékuk ellenére is tapasztalatot szereznek a játékosok, hiszen... kipróbálták, leütötték, tették mindezt egy előzetes tudással a birtokukban, hiszen utána kellett nézniük a működési mechanikáknak.
Nem hiszem, hogy szignifikáns előnyt jelentene olyan játékosok/klánok számára a bossokon való gyakorlás, akik RF-re hajtanak, ami nem lenne elenyésző. Nyilván azok az emberek/klánok/csapatok, akiknek ilyen babérjai vannak, nem inkompetens emberekből állnak, hanem olyanokból, akik előzőleg felkészültek, videókat néztek, taktikákat olvasgattak, esetleg eredeti szerveren annak idején a contentjében ütötték a bosst.

Önmagában jó ötlet a vegyes test team, csak ez olyan, mint a kommunizmus. Egy ideális társadalomban jól működhetne. Azonban ideális társadalom nem létezik, így tehát az ötlet is hamvában holt és a megvalósítása is jelentős problémákat vetne fel. Konkrétan erre az esetre levetítve: nincs bent a scenariok nagyobb része, amik bent vannak, ott megszerezhetetlen az achik kb. 70%-a, loot spec hiányzik, ols contentes raidek/zónák el vannak hanyagolva, gyűlnek a bugok rajtuk, stb, stb. Lehetne még sorolni. Ezek mellé még -hacsak egy fejlesztőről is van szó- idejét erre fordíttatni... nos, szerintem kontraproduktív lenne.

Melchîor commented on 01.08.2017 11:48

Ezt a RF témát el is lehetne engedni. Kerüljön be gear vendor és/vagy tier debuff. Akkor sokkal egyszerűbb lenne bugpt vadászni, aki meg annyira RF-re akar gyakorolni az mindenképp talál rá módot, üsse le, örvendezzen. Ha egy működő bosst csap le begyakorlás után az nemigazán zavar..más kérdés ha kiszúrnak valami komolyabb bugot, basznak jelenteni és azzal ölik le. Meg ugye ahogy az előttem és utánam commentelő is írta... Ez nem az a közösség, ahol meg lehetne oldani a fenti kizárásos módszereket.

Silhuette-Tauri commented on 01.08.2017 11:49

“Ha nem megoldható fejlesztői részről, akár lehetne pár embernek/karakternek HC-hoz jogot adni és community részről “intézni” a tesztelést/jelentést” ez jó ötlet csak megbízható emberek kellenek a levezetéséhez, sose fogod megszűrni, hogy ki megy bugot keresni és ki exploitot, tesztelni meg mindenképp kell hc-t és főboss-t is.

Lore-WoD commented on 01.08.2017 11:51

nagy vonalakban igazad van, azonban van egy-két pont amivel nem értek egyet.
Először is, az. hogy HC ne legyen tesztelhető PTRen, teljesen jogos, (bár szerintem a legjobb megoldás a blizzlike approach lenne, előre meghirdetett teszt időkkel, nagyon limitálva)
a guild groupos dolgot mondjuk nem tudom kitől várod el, hogy megszervezze/koordinálja, néha 10 embert egy guildből nem lehet rábírni PTRre.
A főboss tesztet nefarian óta tudjuk, hogy mit eredményez ha nem elérhető PTRen egy-egy boss.
a bugokra pedig csak annyit tudok mondani, hogy rengeteg olyan exploit/bug ami egyes mechanikák kijátszására derül ki, csupán azért nem jött elő, mert eszünkbe sem jutott elfutni qiang elől, vagy kifordítani, Garajal lockos kiportolásra ugyanez. Ezenkívül sok esetben a bugok jelentve vannak már hetek óta, de vagy nem lehet reprodukálni teszten (elegon energy charge lassulás) vagy egyszerűen nem foglalkozik vele senki (normos total anhil hiánya, elegon p3 aoe tickek etc).

ui: mielőtt a szememre vetné vki, hogy én is egyike vagyok a “tryhardoknak” legalább annyi időt töltöttünk el egy-egy ability tesztelésével, mint amennyit bossozással, továbbá szerintem hogy mennyire akartuk hogy bugmentes legyen, arról eleget mond a több oldalnyi beszélgetés és több gigányi video, amit higinek és webbynek linkeltünk.

Auxin-WoD commented on 01.08.2017 11:54

Többször is kérte a TT hogy legyen egy fix team, akiknek a közreműködésével mindent tesztelnek (minden contentben). Annyi volt a hátulütője hogy az apróbetűsbe bekerült, cserébe nem szállhat versenybe az rf-ért, de gondolom amikor erről szó volt te se két kézzel jelentkeztél a “munkára.” Így mindig is open teszt lesz.

Melchîor commented on 01.08.2017 11:57

Amíg repoetolnak az emberek, addig nincs is baj a “tryhard” csapatokkal...ezeket támogatom. Szóval téged nagyon nem is basztathatnak. Gondolom a topicpt író srác is a kivételekre gondolt, de egyszerűbb az ilyeneket általánosítva megírni

Melchîor commented on 01.08.2017 11:57

.

Cutielol-WoD commented on 01.08.2017 12:03

“Attól, hogy nyílt teszt volt nem történt különösebb változás a bugokat illetően, pár nappal HC bekerülés előtt is elég jelentős bugok vannak.” - Kérlek ezt fejtsd ki mert jelenleg csak leírtál egy mondatot amit nem tudsz alátámasztani. Hadd tegyem még azt hozzá, hogy azért ez egy elég erős kijelentés volt, és most nem is akarok abba belemenni, hogy mennyit tehettél te személy szerint azért, hogy minden bug-free legyen.

Ezzel a postal beálltál a sorba, mert nem te vagy az 1. aki ezt már felvetette a Tauri felé, Sőt ezt már jóval PTR előtt felvetettem, hogy ne legyen OPEN testing.

Ettől függlenül nem gondolom, hogy jó ötlet az, hogy nem lehet HCn tesztelni a bossokat.

1. Rengeteg HC only ability van amihez kellenek a raidek, mert nem lehet egyedül letesztelni és/vagy a devek nem gondolnak rá.
2. DBM Timerek optimalizálása - ameddig nem teszteltünk kb minden timer hibásvolt :: Lásd emperor, spirit kings, feng etc.
3. Gara’jal norm egy tökéletes példa arra, hogy miért kell tesztelni a bossokat :: Lásd lock stacking buff
4. Spirit kings: a Volley-t random irányba lőtte sokszor, a maddeningből nem lehetett kiütni embereket, csak megölni, az impervious shildet proccoltatták a petek, az undying shadows targetelhetett meelet és rakhatta is meelebe ezáltal, stun alatt kaptad a debuffot a sieght of handsből, a flankingen át lehetett futni gond nélkül (most is át lehet ahogy eredetin is csak blizz-likeabb) - erről a bossról írhatnék egy wall of textet, de már egész jól megy!
5. Elegon HC : Kintről is sebzett az add pulsing dmg, a total annihilationnel együtt, 3 helyett az add csak 2 debuffot rakott, a petek megkapták az 50%-os dmget - pl xuen - és ez azt eredményezte, hogy a monkunk 800k-t tolt burstbe, Az elegon P4 6 sec helyett 16~ sec után indult csak el.
6. Emperor Heroic : A bossok 500-600k-t ütöttek mikor először neki mentünk, a courage-ek a közelebbi tankot targetelték, a Spark instant robbant, 25ös addok jöttek (2 helyett 4 rage), Boss only phasebe, a már alapból meglévő titan gas-re, lejött a normos titan gas phase és így 2 titan gas tickelt mindenkin, az SRT Energizing smash range jóval nagyobb volt mint az indikátor, nem 15 yardról húzott vissza a boss, hanem 10ről.

Szóval érted a lényeget, ezek csak azok a bugok amiket MI fixeltettünk ki, és ebbe nincsenek benne a tauris, evermoonos guildek. Valóban nem nyitottam ezekről Bug-reportot, mert nem láttam értelmét, így egyből az adott bossra designált devhez mentem, és azt kell mondjam jóval gördülékenyebben ment a fixeltetés.

a minden guildből x ember lehet ötletet már én is feldobtam de szerintem egy rossz ötlet, mert mindenki más skill-levelel rendelkezik, ahogy személyiséggel is, és ebből nagyon gyorsan flamewar lenne elvezetve minket az alap felálláshoz miszerint nem működne az ötleted.

- Pl ki vezeti a raidet ?
- A verziónak hiszel vagy Bnek, hogyha 2 külön dolgot mondanak, de proofal nem tudják bizonyítani. :: Lásd bugreport miszerint lehetne bonus rollolni a mountokat raidből (Segítek nem lehet, csak a world bossokból mountot rollolni)

3. Legalább a főbosst ne lehessen tesztelni PTR HC-n. - ezt a pontodat szerintem fentebb megdöntöttem

Avaritia-Tauri commented on 01.08.2017 12:05
A főboss tesztet nefarian óta tudjuk, hogy mit eredményez ha nem elérhető PTRen egy-egy boss.

Alak’ir - tesztelve volt - nem működött a boss stackkelés - nehezítette a fightot
Nefarian - nem volt tesztelve - MC bug - nehezítette a fightot
Sinestra - tesztelve volt - Wrack bug - könnyítette a fightot
Ragnaros - nem volt tesztelve? - meteor bug exploit / tüzeket nem rakta gyorsabban P4-ben az idő elteltével egész CATA alatt - könnyítette
Madness - tesztelve volt? - Csáp csak a targetére, tankra csapott - könnyítette, Spineról/Warmasterről ne is beszéljünk...

Csak azt akarom ezzel mutatni, hogy nyilván mindenki szeretne minél jobb állapotban bekerült bossokat, de az eddigi tapasztalatok nem azt mutatják, hogy lényegesen változtatna valamin az hogy tesztelik-e a playerek HC-ban vagy sem.

Kérlek ezt fejtsd ki mert jelenleg csak leírtál egy mondatot amit nem tudsz alátámasztani.

Nem kell alátámasztanom, keress rá Elegon, Emperor, Garaj’al, vagy Spirit Kings-re.

Source: I made it the fuck up commented on 01.08.2017 12:09

Auxin-WoD :

Többször is kérte a TT hogy legyen egy fix team, akiknek a közreműködésével mindent tesztelnek (minden contentben).

Ezt Racsika DS-ben máshogy adta elő, ő mindig azzal jött, hogy beszéltek a fejlesztőkkel, hogy elvállalják a tesztelést úgy is, hogy RF-re nem mehetnek. Az ő elmondása szerint “nem kértek belőle”, ezért nem lett belőle semmi.

Nem tudom mi az igazság, csak ez így szemet szúrt.

Lore-WoD:

rengeteg olyan exploit/bug ami egyes mechanikák kijátszására derül ki, csupán azért nem jött elő, mert eszünkbe sem jutot

Sajnos pont emiatt nem életképes a fix teames tesztelés sem, ha több ember látja a fightot több mindent kitalálnak/kipróbálnak. Bár a legtöbb ilyenre véletlenül jönnek rá az emberek. Garajalra azután gondoltunk, hogy raid finderen valamelyik idióta behúzta a bosst a raid másik fele meg kint volt. Qiang bugot meg hallás alapján próbáltuk előidézni és egy teljesen másik bug jött elő ami miatt 1 ember tudta volna solo tankolni végig a bosst.

Lore-WoD commented on 01.08.2017 12:09

Alakir - leesett a platform, kitudja meddig üthetetlen volt Rf után, szar hitbox
Nefarian - Mc bug, nem volt electrocute timer, addok jóval nagyobbat ütöttek mint kéne
Sinestra - itt igazad van valóban
Ragnaros - kijött transitionban a meteor, random láthatatlan lett a dreadflame, kishotolt a boss rootban állva, rossz berserk timer
Madness - ezen is főleg csak pozitív bugok voltak, szerintem a tendenciát ennyiből fel is fedezed :D

Cutielol-WoD commented on 01.08.2017 12:10

Rákerestem és továbbra is azt kérem, hogy fejtsd ki milyen game-breaking bugokról tudsz amiről mi nem.

Avaritia-Tauri commented on 01.08.2017 12:13
Többször is kérte a TT hogy legyen egy fix team, akiknek a közreműködésével mindent tesztelnek (minden contentben). Annyi volt a hátulütője hogy az apróbetűsbe bekerült, cserébe nem szállhat versenybe az rf-ért, de gondolom amikor erről szó volt te se két kézzel jelentkeztél a “munkára.

Utoljára Catában Sinestránál “jelentkeztünk a munkára”, amit végül nem mi csináltunk, akkor Higi azt mondta hogy menjünk rá nyugodtan RF-re. Az volt az utolsó alkalom, hogy rámentünk. Mindegy nem ez a fontos, ennek a reportnak nem az a lényege, amit itt most sokan kiszednek belőle, és ahogy pár kommentből lejön támadásnak vesznek, mint írtam, ha valamire nincs igény, akkor nem kell.

Source: I made it the fuck up commented on 01.08.2017 12:15

Amikor Elegon Berserkel befagy a kép, olyan mintha DC lenne, mire megjavul halott mindenki.
Szerintem ez gémbréking. Kappa
De ilyeneket meg alapból nem néz meg ugye senki, Spirit Kingsen se volt enrage timer pl.

Cutielol-WoD commented on 01.08.2017 12:17

Szerintem egy egész korrekt választ kaptál tőlem arra, hogy miért van szüksége a Taurinak PTR-re, kérlek akkor a commentemet megdöntve, védd meg az állításodat.

Avaritia-Tauri commented on 01.08.2017 12:22
Rákerestem és továbbra is azt kérem, hogy fejtsd ki milyen game-breaking bugokról tudsz amiről mi nem.

Rendben, arra gondolok, hogy 1-2 nappal HC előtt kerülnek javításra olyan bugok, mint hogy Garajal spec abilityje 5k üt 150k helyett. Elegonon a dmgtaken szánalmasan alacsony az utolsó phaseben, petek dmgről nem beszélve, de biztos nem volt feeltűnő hogy 200k alatt csak az tol, aki kimegy közben inni egy kávét, emperoron fixen 1 embert fixetelnek az addok az összes fighton, Spirit Kings expolitot nem sorolom ide, mert azt valóban csak olyan próbál ki, aki azért megy... Ilyenek bugok mindig is voltak, vannak, lesznek.

Source: I made it the fuck up commented on 01.08.2017 12:24

Én a Vanquish/Quantum Burst/Dream Paragon véleményét szeretném meghallgatni ezzel a témával kapcsolatban. Ez a 3 klán is heti szinten volt PTR-en és kb 3 norm reporton kívül amit a QB nyitott 1 db reportot nem láttam. (Bár gondolom ha nem jutnak el sehova a bosson nem látják a spelleket nincs mit reportolni. :()
De a felvágós duma már megy, hogy “Szerdán 1 óra alatt meglesz az RF” “Elegon norm taxxot nem tudom, de emperor HC 10%”.
Ezek a klánok pont olyanok akik tryolás nélkül sehol se lennének. (De van egy olyan érzésem hogy így se fog menni LUL)

Ha flamelünk akkor legyen névreszóló.

Avaritia-Tauri commented on 01.08.2017 12:27
Én a Vanquish/Quantum Burst/Dream Paragon véleményét szeretném meghallgatni ezzel a témával kapcsolatban.

Teljesen mindegy kik voltak, mennyiszer voltak, mit jelentettek, nem ezért nyitottam a topicot. Csak arra szerettem volna felhívni a figyelmet, hogy a jelenlegi rendszer több sebből vérzik.

Cutielol-WoD commented on 01.08.2017 12:28

Gra’jal - És? ki lett javítva ? - igen
Elegonon azért szánalmasan alacsony a dmg taken mert over-geareli már mindenki és mi például 20%on megyünk át ergo nem lesz soha nagy dmg mintha 46xbe ütetted volna.
Pet Dmg - fixed
Spirit kings exploit - legyen videó, ha nincs akkor exploitoltad és egy noob vagy.

Holabugom-WoD commented on 01.08.2017 12:30

Felvetésnek írom csak nem kell majd leszólni, de lehet úgy lenne “legjobb” ha csak 25hc-n lehetne tesztelni (ha lehet akár lfr-es hp-val és dmgel, ha megoldható), így 2-3 guildböl álló teamel tudnák tesztelni, kivenné a tryhardot ami jelen van most, mivel ugyanazt a 25 embert a hét minden napján nem tudod összeszedni. Valami hasonlót kéne összehozni szerintem.

Cutielol-WoD commented on 01.08.2017 12:33

1 Hogyan motiválsz 25 embert arra, hogy ,a szabadidejét feláldozva, teszteljen a TT számára bármilyen juttatás nélkül ?
2 Honnan szerzel 3 olyan guildet akik képesek együtt dolgozni - és megvan az ehhez szükséges tapasztalatuk is, hogy ne csak ész nélkül fejeljék és aztán fake reportok szülessenek.
3 hogyan teszteled le a 10es heroicot ?

Source: I made it the fuck up commented on 01.08.2017 12:33

Ugyan úgy ahogy jelenleg a 25 HC-t.

Sehogy.

De teljesen igaza van az előttem szólónak, a diffek közti dmg/hp/mechanika eltéréseket nem lehetne akkor tesztelni, semmi értelme nem lenne imo.

Lore-WoD commented on 01.08.2017 12:34

már sztem Cutie korábban leírta, hogy a több guildes közös raidelés miért nem viable (a bugjelentő alatti street fightolás tökéletesen mutatja, mennyire nem férnek el az egok egymás mellett).

Avaritia-Tauri commented on 01.08.2017 12:36
Spirit kings exploit - legyen videó, ha nincs akkor exploitoltad és egy noob vagy.

Nagy szükségünk lenne ilyenekre mikor megnyitod a trackkert és van róla 3 report, de máshogy nem lehet tudomást szerezni róla :\ Megpróbálom még egyszer elmagyarázni, nem az a baj hogy fixelve lettek. A baj hogy több hetes PTR “tesztelés” után ezek 1-2 nappal livera kerülés előtt jönnek elő utolsó pillanatokban, mert előtte nem jelentette senki. Ha nem ment volna le az elmúlt pár napban 1-2 guild, aki eddig nem, most sem lenne jelentve. És leírom utoljára, ne támadásnak fogd fel, azért mert te leütötted, jelentettél xy dolgot. Jelentsél, rendben van, csak próbáld meg látni a fától az erdőt és értelmezd is a mondanivalóm LÉNYEGÉT.

Source: I made it the fuck up commented on 01.08.2017 12:39

Másik topicból:

Menissa-Alaris :

Akkor legközelebb én is majd Facebookon meg SMS-ben meg anyámkínjában fogom jelezni Webbyéknek a bugokat, ahogy annó azt Racsika tette, mert azt ugye így kell csinálni, aztán majd én is cryolni fogok ha azt mondják nekem hogy nem reportoltam semmit :S

A megfogalmazás lehetne szebb, de van benne valami. Értem én, hogy egyszerűbb privátba írni a dolgokat, de így mások nem tudják mi lett már letesztelve, mit reportoljanak.

Cutielol-WoD commented on 01.08.2017 12:39

Kérlek értelmezd akkor amit eddig leírtam, szimplán rámutattam a postod hibáira és akkor hadd idézzek tőled: “ami több sebből vérzik” Az nem megoldás, hogy reggel felkelve te elgondolsz valami és nyitsz erről egy topicot (ami nem egy bug hanem egy feature), de nem tudod megvédeni az állításodat és azt sem tudod összeszedni, hogy ez hogyan lehetne megvalósítható.
Tök jó elképzelés, de jelen állás szerint eljutottál oda, hogy értelmetlen volt ezt a topicot megnyitni, mert már egy értelmes választ sem tudsz összerakni a rengeteg érv ellen amit ellened felhoztak.

Szerintem a mondanivalód lényegét mindenki érti, de jelen helyzetben te nem érted a lényeget, nem ?

Holabugom-WoD commented on 01.08.2017 12:39

Attól, hogy ti nem tudtok senkivel összedolgozni másokkal az 1 dolog, de szerintem taurin vannak olyan guildek akik összetudják hozni ezt (lásd taurin voltak 25hc gdkp-k is ahol nerfek előtt is mentek a bossok szóval ez miért ne menne) és leírtam nem tryolni kell mechanikát és egyéb dolgokat nézni.
Egyébként a 25 hc ennyi erővel most sincs tesztelve és nem is nagyon volt előző contentekbe sem az miért nem volt ekkora gondod. azt hogy pl:disarmolható a boss stb ezek m1 hogy milyen módba vagy

Cutielol-WoD commented on 01.08.2017 12:40

@asgaard Changelog

Cutielol-WoD commented on 01.08.2017 12:42

Szerintem vannak olyan guildek #fairytail.

Sorold a guildeket akik nem flamelik egymást és nézik semmibe a másikat ÉS! megvan az elegendő skilljük a teszteléshez.

Figyelj.. annak semmi értelme, hogy valami durotari guild tesztel aki egy jobb napján leüt 3 normal bosst.

Itt olyan guildekre van szükség, akik képesek is valamit felmutatni és ezáltal a fight egészét tesztelni.

Ez lehet, hogy sokaknak fáj, de ez az igazság

Source: I made it the fuck up commented on 01.08.2017 12:42

@cutielol

improve SMART_TARGET_GET_FROM_STORE_WITH_PRIORITY

Most én értem hogy ez arra vonatkozik, hogy emperoron az addok random targetje rendesen menjen, de akinek fogalma sincs róla az ezzel mit kezd pl. :D
Sokaknak még a spell leírás elolvasása se megy, ilyen dolgok értelmezése már nem várható el.

Lore-WoD commented on 01.08.2017 12:43

A megfogalmazás lehetne szebb, de van benne valami. Értem én, hogy egyszerűbb privátba írni a dolgokat, de így mások nem tudják mi lett már letesztelve, mit reportoljanak.

Ezzel csak annyi a baj, hogy még mindig vannak több hetes bugjelentések, amikre a kutya se nézett rá (Stone Guards pl)

Cutielol-WoD commented on 01.08.2017 12:44

@asgaard Ebbe whisperbe szívesen elbeszélgeteg veled.

Avaritia-Tauri commented on 01.08.2017 12:45
mert már egy értelmes választ sem tudsz összerakni a rengeteg érv ellen amit ellened felhoztak.

Ha elolvasod a topicot akkor megkapod a választ, ha játszottál itt catában, már pedig szerintem játszottál, akkor pontosan tudod, hogy nincs jelentős változás a jelenlegi és a volt (catás raidbossok) helyzet között, hiába volt “nyílt teszt”. Nem írtam sehol, hogy a postomnak nincsenek hibái, nem írtam azt sem hogy ezek a “tökéletes megoldások”, azt írtam, hogy mindennek megvannak az előnyei és a hátrányai, ha van jobb ötleted írd le, de legalább legközelebb olvasd végig.

Source: I made it the fuck up commented on 01.08.2017 12:50
Lore-WoD
2017-07-27 13:56
Also, energy should not go down on stone-formed bosses in HC

ezt a helyedben megnyitnám egy külön reportba mert van egy olyan érzésem hogy a topic amibe benne van le lesz zárva obsolete-el a komment meg nem lesz elolvasva

Cutielol-WoD commented on 01.08.2017 12:54

Tiszteletben tartom a véleményedet, de nem értek veled egyet.

A tauri messze a legjobban scriptelt szerver - az egyértelmű hibáit leszámítva -
Ez egy tört szerver és nem a blizzard akinek külön QA teamje van erre. - és még így is rengeteg bug kerül be ott is releasenél - lásd kill jaeden , fallen avatar , mistress vagy ha contentnél akarunk maradni akkor siege of orgrimmarba is volt 1-2 hotfix.
Nincs meg minden infó mindig minden spellről. el kell fogadnod, hogy 2 ember dolgozik egy teljes instán és ezáltal szükségük van minden elérhető információra mindenkitől. (még ha fake is)
Tökéletes példa erre elegon.

A főbb oka a topicodnak gondolom az, hogy ti nem járatok PTR-re és így elveszítitek a versenyt.

“A PTR tryhard teljesen kinyírja LIVE-on a versenyt” // Ha progress guild vagy és az RFért játszol akkor fogod szépen magad és felmész PTR-re ha az az elérhető szerver arra, hogy gyakorold a bossokat és jelented a bugokat amiket út közbe találsz - ez ennyire egyszerű.

Lehet wineolni ezzel kapcsolatban 15 oldalon keresztül, de ha tőled/tőletek függ, akkor biztos vagyok benne, hogy egy fantasztikus raiddel gazdagodtunk volna-

Orsforizs-Tauri commented on 01.08.2017 12:56

De ha jól értettem, a lényeg, amit kifogásolsz, hogy így elveszik a verseny élménye, nincs kompetíció. Nos... szerintem ha őszinték akarunk lenni, akkor azok a klánok mennek “gyakorolni” PTR-re, akik amúgy is esélyesek lennének az RF achira. Van mondjuk 10 olyan klán szerverenként - a szám csak hasra ütésen alapul, példaként hoztam- akiknek valós esélyük van RF-et ütni. Ennek a 10 klánnak is megvan a lehetősége PTR-en gyakorolni, teljesen egyforma eséllyel, mint a többieknek. Ergo: innentől, mivel mindenki, minden esélyes klán tudott “gyakorolni” megint csak ott tartunk, hogy ugyanannyi gyakorlás mellett már csak a tudás fog dönteni. (Persze nyilván van benne szerencsefaktor is, mint az áramszünet egy játékosnál, nethiba, stb.) Mivel mindenkinek adott volt a gyakorlás lehetősége, így a verseny ugyanúgy életben van, csak kevesebb idő alatt zajlik majd le ez a “verseny”.

Avaritia-Tauri commented on 01.08.2017 13:10
A főbb oka a topicodnak gondolom az, hogy ti nem járatok PTR-re és így elveszítitek a versenyt.

Kicsit sem érdekel a “verseny”, mert nincs “verseny”. A verseny a PTR tesztkörnyezetben zajlik le. Ha ezt nem érted meg, azzal nem tudok mit kezdeni. Ha érdekelne pont, hogy erőltettem volna a PTR-t, de nem még csak az sem hogy reggel odamegyünk LIVE-nál.

minden esélyes klán tudott “gyakorolni” megint csak ott tartunk, hogy ugyanannyi gyakorlás mellett már csak a tudás fog dönteni.

Nem fog dönteni, mert ennyi gyakorlás után bárki leüti, pont az lenne a lényeg hogy ki mennyi gyakorlás try után üt le valamit. PTR-en heteid vannak, mindenre elég.

De ha jól értettem, a lényeg, amit kifogásolsz, hogy így elveszik a verseny élménye, nincs kompetíció

Valami hasonló

Immortällz-Tauri commented on 01.08.2017 13:13

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Lore-WoD commented on 01.08.2017 13:13

ehhez képest mégse lehet hallani emperor killek garmadájáról :D

Avaritia-Tauri commented on 01.08.2017 13:22
ehhez képest mégse lehet hallani emperor killek garmadájáról :D

Hát hogy milyen lesz, személy szerint nem tudok nyilatkozni, mivel nem néztük meg, de szerintem nem mi vagyunk az egyetlen guild. Azt azért ne gondoljuk, hogy ha véresen komolyan venné még pár guild, akkor nem lenne több PTR HC kill. Bőven lenne.

Immortällz-Tauri commented on 01.08.2017 13:23

szerintem nem

Avaritia-Tauri commented on 01.08.2017 13:25

majd kiderül mennyi lesz és mennyi idő kell azoknak akik nem tesztelték.

Cutielol-WoD commented on 01.08.2017 13:25

Te egy tök jó theory-crafter lennél.

Részemről kapsz 10 pontot

Ieavemylife-Tauri commented on 01.08.2017 15:09

Ti is egyike vagytok azon guildeknek, akik tryolni jártak fel, aztán mikor leütöttétek, gondolom rájöttetek hogy reportolni is kéne valamit, nem csak leütni. Mázli, hogy akkor emperoron több volt a pozitív bug, mint az egész kurva instában. Meg ez a discordon meg irc-n jelentjük a bugokat pm-be. Akkor minek van ez az oldal? Vágom, hogy probléma hogy hónapos reportokkal sincs kezdve valami, de ettől majd jobb lesz? Mi lenne a megoldás? Ha nem járna RF. Amúgy sincsen már verseny cata óta, mert minden arról szól, hogy ki TRYOLTA TÖBBET PTR-EN A BOSST! Akik 25hc-n progresselnek, azoknak jóval nehezebb a dolguk, mint azoknak, akik 10-esen tolják. Nem véletlen, hogy Catától kezdve 1 kivételével minden RF 10-esen született. Ami 25-ösön lett meg az Sinestra, ahol a fight leglényegesebb spellje nem működött. Lehetne egyszerűbb is a képlet. Akik ptr-en leütötték emperort, azok tryolni jártak. Ezek tények. Aztán akik napokat töltöttek el ptr-en, azok kétlem hogy olyan bugokkal ne találkoztak volna, amiket másoknak kellett reportolniuk. Tudom, discord, facebook, sms, irc... vágom én.

Lore-WoD commented on 01.08.2017 15:21

főleg hogy bekerüléskor 4/6 boss kapásból üthetetlen volt, biztos tryolni jártunk oda, igen :D

Petu-Tauri commented on 01.08.2017 15:25

mind1 ennek a szervernek már, úgyis tudni fogja a szerver 90%a hogy többet voltak ptren tryolni mint live-n összesen lesznek, hiába fogják verni magukat az rf-re annyi fog most érni mint egy norm kill....
meg hogy nem találtak bugod 4Head, az csak azért lehet mert fogalmuk sincs hogy kéne mennie, és azt hiszik jól van az úgy, azt amikor fixelik, hoppá nem megy a dolog...
azt kéne hogy hagyni egy csomó pozitívbugot ptren, és ninja fixel berakni live-re, néznének a dolgon utána :D
érdekes mi a héten mentünk 1-2 órára és találtunk egyből vagy 4 bugot, annyira érdekes azért ez szerintem........

Ieavemylife-Tauri commented on 01.08.2017 15:28

Az meg a másik, hogy akik 1-2 órát vannak ott hetente, több bugot találnak, mint akik a fél életüket ott töltik.

Cutielol-WoD commented on 01.08.2017 15:28

Tegyük fel taurin egy olyan guildbe vagy ami üt 3 hc bosst és most nekimentél egy olyan guildnek aki 6ot.
Nem akarok belemenni abba, hogy nekünk amúgy heti 2!!! raid napunk szokott lenni max 2 óra raid idővel. - ha te ezt “Tryhard”nak hívod, akkor azt már rádbízom.

fun fact - 19 pullból lett meg emperor heroic, csak hamár a tryhardnál tartunk.

Egy kicsit rendbe kelle rakni mindenkinek az elképzelését a progress guildekről. Nem attól progress guild egy progress guild hogy 0-24 ptren tryol vagy 7ből 7 napot raidel.
Gyerekek, egy tört szerverről beszélünk és egy olyan contentről amiről minden fent van a neten, nem kell gondolkozni se sokszor, hogy mit hogy kell, mert le van írva minden feketén fehéren.
Pontosan ezért játszunk WODon, mert nincs időnk 7ből 7 napot repuzni és farmolni.

Rád bízom, hogy elítéled e a WODosokat vagy azt, hogy kit miért és hogy ítélsz el, mivel még arra sem vagy hajlandó, hogy main karival írj :)

Cutielol-WoD commented on 01.08.2017 15:30

@Petu írd le kérlek azokat a bugokat amiket találtatok, meglepődnék ha találnál olyan Game breaking bugot ami még nincs jelentve.

Ieavemylife-Tauri commented on 01.08.2017 15:40

Amiket láttunk, azokról írtunk Chrisnek és Higinek MSN-en meg jobbra húztuk őket Tinderen, hogy tudjunk kommunikálni.

Source: I made it the fuck up commented on 01.08.2017 15:46

Mindkét oldalnak tudnék mondani dolgokat de felesleges a flame, semmi se fog változni. Olyan ember aki 1x volt PTR-en tesztelni, meg ne dobálózzon pls.

Kuahga-Tauri commented on 01.08.2017 16:16

“Én a Vanquish/Quantum Burst/Dream Paragon véleményét szeretném meghallgatni ezzel a témával kapcsolatban. Ez a 3 klán is heti szinten volt PTR-en és kb 3 norm reporton kívül amit a QB nyitott 1 db reportot nem láttam. (Bár gondolom ha nem jutnak el sehova a bosson nem látják a spelleket nincs mit reportolni. :()”

Hát figyelj, az hogy valamit nem látsz reportolva, az nem feltétlen azt jelenti hogy nem is szólunk róla. Hidd el volt így is amit reportoltunk Higinek whispben (pl Volley soak Sleigh of Hand alatt stun-al, Maddeningshout-ból nem lehet kijönni, és sorolhatnám még). Nem igazán szeretek reportot nyitni, inkább whispelek mint anno DS XP antiafkfarmolásnál is ugye. Nem feltétlen jó ha egész szerver tud bizonyos dolgokról, attól függetlenül hogy alapból minden elég gyorsan elterjed.

A témával kapcsolatban pedig 2 véleményem van. Valahol egyetértek Avarítiával valahol viszont nem. Abban teljesen egyetértünk hogy ez a folyamatos ptr live tönkreteszi a verseny-t az RF-ért. Tiszta sor. A guildek nagy része nem reportol semmit akik ott vannak (mondjuk nem is feltétlen tudnak arról hogy bugos valami szerintem), viszont vannak azok is akik a sok gyakorlás mellett sok mindent tettek is azért hogy valami a lehető legnormálisabb állapotban kerüljön be, lásd FMO.
Annak hogy sok groupból szedjünk ki 1-2 embert tegyük össze, és ők teszteljenek, ennek sok értelmét nem látom mert nagy fejetlenség lenne, egyéb ellentétek mellett. Én személy szerint két lehetséges megoldást látok erre:
Vagy legyen az ami Sinestránál volt, hogy aki megy tesztelni az ne vihessen RF-et, viszont kapjon is érte valamit. Csakhát itt ki kell válogatni ki az aki ért is hozzá, és ki az aki pl kreditért megy be csak.
Illetve a másik megoldás amit beszéltünk is már Chrissel, meg Higivel, egy video rögzítő motor, ami rögzíti a fightokat. Olyan szempontból jó lenne, hogy lehet látni mindenkit aki odamegy, és vissza lehet nézni milyen bugok jönnek elő egy bosson (minnél több guild megy annál több jöhet elő nyilvánvalóan). Ez teljesen nem oldja meg a gondokat, mivel ugyanúgy “gyakorlásra” használják majd, viszont lényegesen megrövidíti annak az időtartamát, ráadásul liveon is jól jöhet kétes RF-eknél.

Én ennyit tudtam hozzá tenni ehhez a témához.

Dlcklongdlck-Tauri commented on 01.08.2017 16:41

ÉN AMÚGY REPORTOLTAM MINDEN LÉTEZŐ BUGOT MYVIP/IWIW/SKYPE/VENTRILO/MUMBLE/POSTÁN, A FEJLESZTŐK HIBÁJA HA BÁRMILYEN BUG LESZ HOLNAP lololololololol

gtfo

felveszem az összes tryom miko 1v1be toltam a bossokat chris meg keresse bugot, az ő dolga nem az enyém

elmondom mi lesz gyerekek: holnap szépen lesz relm förszt mindehol, este majd lesznek ilyen szép hibajegyek hogy ez meg az hirtelen bebugolt ptr en jó volt/reportolva volt csak nem fixűték (Kappa) aztán mennek rá a hóóóótfixek utána más meg aki hétvégén raidelne (rip) szopja a kukit mert már nem bugos a boss :(((((((((

Source: I made it the fuck up commented on 01.08.2017 16:54

Kuahga-Tauri :

A guildek nagy része nem reportol semmit akik ott vannak (mondjuk nem is feltétlen tudnak arról hogy bugos valami szerintem)

Ez most komoly? Pont az lenne a PTR lényege, hogy oda mész úgy, hogy átnézted a taktikát/spelleket minek mit kéne csinálni aztán ha rendellenességet látsz reportolod. Ha közöd nincs a bosshoz mit keresel ott. Ne égess ki Dx.

Kuahga-Tauri commented on 01.08.2017 17:02

Jó én ezt tudom, csak te is tudod hogy a guildek nagy része úgy megy oda, (és ezt nem magunkra értem) hogy megnéz egy videót, látja kb-re mit kell csinálni, és megpróbálja leutánozni. Ha megy az nekik ami a videóban volt és leis tudják ütni adott esetben akkor rávágják hogy “nembugos” aztán lehet a lényegesebb dolgok nem is működnek :D Viszont ha nem bírják leverni, megnézik hogy mi nem megy és akkor reportolják, vagy gyakoribb esetben “majd visszajövünk 2 hét múlva ha kijavították” és ezzel le van tudva. Sajnos 1-2 helyen most ez megy, de tisztelet a kivételnek, pedig pontosan az lenne a lényege a ptr-nek amit leírtál.

Petu-Tauri commented on 01.08.2017 17:59

én mondtam már hogy tisztelet a kivételnek, akinek nem inge nem veszi magára.
na én offoltam magam

Melchîor commented on 01.08.2017 18:59

Igazából az a reálisabb, hogy mondjuk egy 10es csapat fele (vagy fele sem) ismeri a taktikát és ők próbálják navigálni a többieket. Így csak a bugok töredékét lehet felfedezni egy run alatt. Ugye ebben az esetben megvalósul az, hogy x ember tud bugot keresni, a többi csak vakon követi az utasításokat. Felesleges a RF-eneg a tryhard guildeken pörögni....egyszerűen értelmetlen. Picit bővíteni kell a lehetőségeket (gondolpk ott továbbra is end contentes gearre vagy buffra) és akkor egy maréknyi vállalkozó szellemű player is tud keresgélni.

Nilary-Tauri commented on 01.08.2017 20:53

Szerintem legyen gold licit az RF-re mert úgy az Insane-nek lesz lehetősége nyerni :D

Nicebugbro-Evermoon commented on 01.08.2017 21:37

te nilary inkább menjél sírni valamelyik topicba a vengeance miatt v hogy buffolják a feralt mert balfasz vagy
(itt láthatunk egy példát olyanokra akiken a 24/7 tryolás se segítene)

Nilary-Tauri commented on 01.08.2017 22:25

Te még mindig nem vállalod fel a mained így hang vagy :D
Valamint nem fogok leállni vitatkozni veletek, ez az egész topic a cry szinonimája, mindenkinek pontosan annyi ideje volt “GYAKOROLNI” mint a másiknak, aki nem élt vele így járt.

Edit: A Vengeance még mindig bugos és nagyon gáz hogy nem sikerült megcsinálni progressig, mikor már azt is megfejtették hogy mi baja van. :(

Lore-WoD commented on 01.08.2017 22:40

a vengének annyi baja van, hogy tauntra még mindig nem adja, ezen kívül teljesen korrekt értékeket ad

Nicebugbro-Evermoon commented on 01.08.2017 23:14

hogy valami a témához kapcsolódó dolgot is írjak:

account wide legyen Algalon féle lockout PTR-en heti 1 óra / HC boss, utána nem tudod elindítani
-ezzel rálenne szorítva mindenki arra h átnézze a boss taxot mert nincs idő ott szarakodni
-mindenkinek ugyan annyi ideje lenne ténylegesen “tryolni” v ne adj isten tesztelni :o
-amelyi klánnak meg van külön accokon elég karija h kijátszák az acc wide idt és hcn progresseljenek gratulálok

Crawenn-WoD commented on 01.08.2017 23:24

“Valamint nem fogok leállni vitatkozni veletek, ez az egész topic a cry szinonimája, mindenkinek pontosan annyi ideje volt “GYAKOROLNI” mint a másiknak, aki nem élt vele így járt.”

Oké, tehát pl a wotlk eleji des/demo lock exploitot vagy épp a BM hunter exploitot is kiemelhetnénk így, mindenkinek pontosan ugyanannyi ideje volt kiütni az Immortalt. De most nézem PTRen 1 nap 9 óra alatt 141es peak és van nyitva 5-6 report msvről... Kabaré lesz ez az rf is, így semmi értelme PTR-nek. Vagy legyen az hogy teszt miatt az adott dev kivesz 1-1 abilityt így nem látják egészében a fightot a teszterek, csak ez ugye időigényes.

A negatív bugok meg persze instant reportolva vannak, a pozitívak pedig hogyan-hogy nem megint csak rf után fognak előkerülni, és akik már vasárnap raidelnek kapnak egy mérföldekkel blizzlikeabb msvt, ahogy ez volt dsnél vagy flnél. Kíváncsi leszek ennek a progressidőszaknak a slágerbugjára (eg. curse of tongues @ spine, szünettel együtt 38p 100% legit no scammerino, a stream sajnos elveszett Kappa Keepo), addigis felkészülök a mop hc progress topic flamejeire

Nilary-Tauri commented on 01.08.2017 23:35

Crawen, 3 napon keresztül kerestelek irc-n egyszer discordon, egyszer sem reagáltál most ráérsz segíteni a problémámban? :)

Nicebugbro-Evermoon commented on 01.08.2017 23:56

várom az első bosst ami bebugol ha meghal a main targetje (ultraxion LOL)
ha jól emlékszem régebbi reportokba volt szó arról hogy dummyvá vált feng is meg spirit kings is, let me guess ez volt az gond
majd jönnek a kommentek h “nem direkt halt meg a tank, 2 hete írtunk higinek facebookon *fb screen link* hogy ilyen, nem fogok azért nem leütni egy bosst mert ilyen bugja van” god bless racsi :(

Avaren-Tauri commented on 02.08.2017 03:07

Leakartam írni a véleményem erről az egészről de úgyis csak flame lenne belőle, így csak annyit akarok mondani, hogy sok sikert minden guildnek aki full-ba nyomja a kretént ma/holnap aztán vigyázni, hogy Wodon csumpulu el ne vigye az rf-et, Tauri meg már mind1 mert nagy csodának kéne történnie ahhoz, hogy kompetens emberek vigyék el. (FMO sincs megeresztve pro player pick-ekkel) aztán akinek nem inge...

Ieavemylife-Tauri commented on 02.08.2017 03:10

Bírlak DX meg minden,de a DS-es xp farmot is akkor jelentetted, miután4 napot végig afkoltál DS-ben a huntereddel. :D Szóval ez öngól volt :D

Ieavemylife-Tauri commented on 02.08.2017 03:44

Bírlak DX meg minden,de a DS-es xp farmot is akkor jelentetted, miután4 napot végig afkoltál DS-ben a huntereddel. :D Szóval ez öngól volt :D

Cutielol-WoD commented on 02.08.2017 10:14

Várjuk a 2. helyezettet :)

media.discordapp.netattachments331133059166633984342222275384311809haterrf.jpg

ps: ezt azért még itt hagyom

Infiniti-Tauri commented on 02.08.2017 10:41

Én meg ezt :)

   4824584.jpg (44 kilobájt)
Lore-WoD commented on 02.08.2017 10:50

már 10:30kor bennvolt a munkahelyén, de azért nice try :D

Nilary-Tauri commented on 02.08.2017 12:01

A balfasz feral dudu és a Reunited köszöni nektek a sok támogatást! :)

Source: I made it the fuck up commented on 02.08.2017 12:08

LOL legalább nem a hordás “progress” klánok vitték

(bár életembe nem hallottam még a guildetekről, gondolom sok mindent reportoltatok)

raid finder rf meg várat magára ahogy nézem mert spirit kingsen nem lehet átmenni, az igazi verseny itt van!

Frostslayer-Tauri commented on 02.08.2017 13:03

Legalább nem a " Darkmoon Vortex " vitte el.
Akkor egyszer jó volt, azóta semmi :O

Source: I made it the fuck up commented on 02.08.2017 13:15

LETSGO

vitatkozhatunk arról hogy spine hcn 1 try dmoon buffal jelentett e nagyobb előnyt vagy az hogy heti szinten tryolják a bossokat ptr-en :thinking:
btw pre nerf ragnát is sok 25 hc klán ütötte contentjébe, ja meg DS 25 hct is mielőtt 15 20 25% buff volt :( oh waiiiiit

valaki iligy

Frostslayer-Tauri commented on 02.08.2017 13:31

Jaja, szerintem is vitatkozhatnánk, 1-2 dologról. ;)

Frostslayer-Tauri commented on 02.08.2017 13:35

Egyébként meg ez a PTR egy szar dolog szerintem, vannak guildek, akik reggeltől estig ráérnek no munka no life alapon, és ott verik a rezet a hc tryokba, és vannak akik 1-2szer avagy ennyiszer se tudtak elmenni ptr-re. Ez szerintem így nem fair. A fair az lenne, ha élesbe látná mindenki először azt a bizonyos hc-t és Úgy RF-et szerezni... Így hogy aki ott van reggeltől estig pár napot , és utána élesben leütik first pullra kb, ez így nem kihívás, és nem fair a többiekkel szemben... De ezt már Tauri Team tudja, hogy hogyan oldja meg...

Ieavemylife-Tauri commented on 02.08.2017 15:15

Realm First, Merkarth (persze nem tudni, ki ő)

Ieavemylife-Tauri commented on 02.08.2017 15:33

Akik leütötték, mindegyik ott volt éjjel nappal ptr-en. Hasonló, mint Al’akir RF.

Crawenn-WoD commented on 02.08.2017 15:36

Wodon a 2. helyezett az valamelyik olyan guild lesz akik az elmult masfel-ket honapban ptren eltek

Cutielol-WoD commented on 02.08.2017 15:41

Heti 2 raid, 2 óra raid-time = éjjel nappal ptr ? #thinking

edit: Más guildekről mondjuk nem tudok nyilatkozni.

Crawenn-WoD commented on 02.08.2017 15:42

Akkor ugy mondom hogy valamelyik guild akik ptren eltek es kereken 0 report szuletett reszukrol

Crawenn-WoD commented on 02.08.2017 15:43

De most rly ha minden nap ptren van ugyanaz a team (es annyira rafeszulnek hogy a ptr progresst linkelgetik) akkor egy full hc clear golive napjan mar kb a farm szint (lasd ds) (nem az fmora gondolok)

Source: I made it the fuck up commented on 02.08.2017 15:45

lehetne egy restart hogy ha már RF után fixelik a boss hitboxot (+bonus lootot) legalább bent legyen liveon <3

CRAWENHUN:

és akik már vasárnap raidelnek kapnak egy mérföldekkel blizzlikeabb msvt, ahogy ez volt dsnél vagy flnél.
Source: I made it the fuck up commented on 02.08.2017 15:52

remélem este már menni fog a Terrace tryolás PTR-en, időbe kezdje el mindenki!

Avaritia-Tauri commented on 02.08.2017 16:35
A balfasz feral dudu és a Reunited köszöni nektek a sok támogatást! :)

Mikor 4 óra alatt leütsz egy begyakorolt raidet, majd felvágsz mekkora kemény voltál egy guildnek, akik amúgy még le sem mentek :O Nagy verseny volt és persze gratulálok a killekhez!

Nicebugbro-Evermoon commented on 02.08.2017 18:02

NSFL → csak erős idegzetűeknek

A PTR-en töltött munka, és idő, sajnos nem hozta meg a várt eredményt, de így elsőre új guildként szerintem megáltuk a helyünket, csak úgy mint a Reunited, ezúton is gratulálunk nekik.

SÍROK
geci nem csodálom h nem kaptok tgfet ránézek a honlapotokra és okádnom kell, nem tudom ki csinálja de egy általános iskolás info órán szebb dolgokat hoznak össze
lllllllllooool 10/10

te veréb nilary, neked meg gratulálok kakas vagy a szemétdombon!

Rury commented on 02.08.2017 18:54

@Nicebugbro hát ez tényleg elég tré XD

Frostslayer-Tauri commented on 02.08.2017 18:55

:DD

Frostslayer-Tauri commented on 02.08.2017 19:01

@Nicebugbro

Megnéztem, sajnos. Ennél tényleg az óvodás kisöcsém jobb oldalt csinálna, bár egy 25 progress guildhez pont illik. Ja..... nem. :’DDDD
Nem tudom ki ott a Gm, vagy a weblap szerkesztő, de nagyon gyorsan cseréljétek le, ha lehet mind2őt :’DD

Valaki eldönti, hogy “na én most írok ide egy tgf-et”, meg nyitja az oldalt, és szerintem az egész guildet ignorálja, még abban a percben :’D

Nilary-Tauri commented on 02.08.2017 22:16

@nicebugbro, ha a Tauri szemétdomb mehetsz eredetire, nem álnéven kell verni a nyáladat mert nem szeret senki és sikertelen vagy. Itt lehet sikertelen vagy, de eredetin átmennek rajtad és megtaposnak...

Ieavemylife-Tauri commented on 03.08.2017 07:01

Mondod ezt úgy, hogy fingod sincs eredetiről.

Immortällz-Tauri commented on 05.08.2017 08:04

nem unjátok még?:D szerintem igen mókás,hogy ennyire elvagytok foglalva pár ember/guildel,mert nincs jobb dolgotok:D másrészt egy igényesebb tőrt szerverről beszélünk, itt a legtöbb embernek nem felel meg semmi! csak a cry,hogy ez és az bugos értem én,hogy zavaró,de ha tudtok 1-2 kisebb bugookról is ,miért nem jelentitek?:) ,mert PTR-re tényleg a guildek javarésze csak tryolni ment oda,de azért nem tett,hogy gyorsabban haladjanak a dolgok. nem nevezem meg azokat a guildeket,mert szerintem felesleges :))))))))))))))))))))))

Ieavemylife-Tauri commented on 05.08.2017 13:13

Nevezd. Várjuk.

Hetbrezbek-Alaris commented on 06.08.2017 14:35

Hol a tauri RF video? Nilary meselj mar. Vagy gondolom elfelejtettetek felvenni nem?

Nilary-Tauri commented on 07.08.2017 05:20

Én vettem fel, el van/el lesz küldve. :)

Immortällz-Tauri commented on 07.08.2017 13:39

ÉN szeretném látni a BloodDK szemszögéből is,hogy láthassuk azt a dual souldrinkert.

Tarko-Tauri commented on 08.08.2017 14:23

Pet dmg fixed, ezt miből olvasod ki? Szimplán kilett love a petek dam modositoja a bosson. Teljesen rossz feltételezés, hogy ez fix volt, csak később lesz megcsinálva. Úgy mint 1bosson is valami nem stimmel a pet dammal, gondolom feltűnt.

Betöltés...

Available keyboard shortcuts

Hibajegy-lista

Task Details

Task Editing