- Státusz Lezárva
- % kész
- Hibajegy típusa Bug Report
- Kategória Classes → Priest
- Felhasználó hozzárendelése Senki
- Rendszer All
- Súlyosság magas
- Prioritás Normál
- Jelentett változat 1.0
- Esedékesség határozatlan
-
Esedékesség időpontja
határozatlan
- Szavazatok
- Privát
Megnyitotta Desec-Tauri - 05.07.2017 11:35
Utoljára szerkesztette: Chris - 19.09.2017 17:19
FS#6931 - Void Shift
Olyan az egész életcsere, mintha két lépésben történne, 1 helyett.
Jelenlegi:
1. caster elküldi a targetnek a void shift “kérelmet”
2. a target lesebződik és átküldi a levont életét (ekkor egy pillanat erejéig 1/x HP-n van)
3. a caster oldalán kicserélődnek az életek
4. a caster átküldi az életét
Amikor a target élete 1/x-en van, akkor közben bekaphat egy spellt, ami megöli. (tickel egy dot/execute)
A caster megkapja a low hp-t, a target meg halott.
Megoldások:
1. Nem ismerem a technikai részleteket, de ha jelenleg a spell a fent leírt módon működik, akkor megoldás lehetne az, hogy a target oldalán végezzük el az életcserét.
Azaz, a caster egyből az életét küldi át kérelem helyett. (//emiatt a caster oldalán fordulhat elő a probléma...)
2. a void shit “kérelem” beérkezése után, egy pár ms-re a target+caster kapott sebzését bufferbe rakni
Több spell is hasonlóan működik: guardian spirit, divine shiled, ice block. CD-re kerül a spell (általad említett példánál a caster is low hp-ra kerül), de mégis meghal a player.
Még csak hasonlót sem tudok reprodukálni.
Talán szükséges hozzá egy bizonyos szerver terheltség.
Worldbe nem próbáltam arénában rendszeresen előfordult.
Guardian Spirit is képes hasonlóan működni, magamra raknám, belehalok, (ekkor angyal formába lépek), és látom hogy még hátra van 9sec a +50% healing bonusból.
ez úgy működik, hogy a spell repül, mint egy frostbolt, majd ha betalált, azonnal állít hpt. Nincs onnantól aszinkronikus odlog. Azért látod lecsökkenni és felmenni a hpt, mert egy sebző/heal spellel van megoldva. De ez egymás után történik és semmilyen spell nem tud beleszólni. Az a problémám, hogy el sem tudom képzelni, hogy mire gondolhattok. Esetleg egy videó combatloggal sokat segítene :)
Okes, megprobalom rogziteni az anomaliat :D
Valami fejlemény?:)
Az a baj szerintem, hogy nem lehet megbízhatóan reprodukálni. Amikor meg élesben előfordul, nem feltétlen logolt a player combatlogot/vette videóra. 3-5 perces cd-vel pedig elég kellemetlen tesztelni akár élesben, akár ptr-en. (nem pvp-zek, én a fent leírt jelenséget catában tapasztaltam utoljára az ilyen típusú spelleknél)
Battlegroundokon nem fordult elő a hiba (és azóta arénában se).
A gyanúm az, hogy a voidshiftnél az élettöltésre hatott a dampending, mert mindig 60-70%os dampending körül következett be a “hiba”.
Ennek érdemes lehet utánanézni.
Zárjuk ezt a reportot, ha újra előfordulna akkor nyitok újat.