MoP

  • Státusz Lezárva
  • % kész
    100%
  • Hibajegy típusa Bug Report
  • Kategória Classes → Global class bug
  • Felhasználó hozzárendelése Senki
  • Rendszer All
  • Súlyosság kritikus
  • Prioritás Normál
  • Jelentett változat 1.0
  • Esedékesség határozatlan
  • Esedékesség időpontja határozatlan
  • Szavazatok 6
  • Privát
Projekt: MoP
Megnyitotta Nilary-Tauri - 24.06.2017 00:12
Utoljára szerkesztette: Lightguard-Tauri - 03.07.2017 16:15

FS#6695 - És akkor még mindig a Vengeance...

Sziasztok!

16.-án, kereken 1 hete került be a Vengeance bug restart után taurira, és mai napig nem lett javítva!
Leírtam a comprehensive druid bugomban, “Not a bug”-ot kapott, leírták 8 másik bug reportban, Lightguard dolgozott rajta, javították 2x, azóta se történt semmi, ugyan olyan használhatatlan! Wodosok kisírták a 2 szép szemeiket az összes report alá kivétel nélkül, hogy márpedig a Vengeance tökéletesen működik, mikor egyedül PTR-on és Taurin bugos a Vengeance.

Cross realmon tauris Guardian tankon behúzom healer mellett Scarlet Monastery, első boss-a melletti stackelős, addokat: másfél perc fight után 33k AP Vengeance-ből.
Wodos tank behúzza ugyan azt a Scarlet Monastery-s packot: másfél perc alatt 160k AP Vengeanceből és azt a stacket feltornássza 230k-ig az rhc végére, közben 200k-s dps-t tart mindenhol ahol megfordul.
Guardian dudu-n bemegyek Mogu-ba egyedül: 16k AP-t se éri el a Vengeance és úgy halok meg a trashtől, amit a bug előtt egyedül farmoltam trinketért megfelezett pullokban.
Wodos tank meg szabadon farmolja nagy boldogan a trinketeket trash-ből, amíg én képtelen vagyok rá.

Ideje lenne már a sok class report és not a bug jelentés mellett észrevenni, hogy diszkrimináció szinten játszhatatlan az összes tank spec a fő realmon (már amelyik vengeance alapú, Guardian, Prot Pally, Prot Warri) és emellett a bug mellett nem hogy haladni nem lehet bármilyen rhc-n ha jó gearben van a tank, de még:

1. A teljes normos raidelés ki van lőve gyengébb guild-eknek, mert nem tudják leütni a boss-okat.
2. Egy progress guild sem tud normálisan PTR-on gyakorolni a HC kontentre, se wodos se tauris.

Nem lehetne szimplán copy paste-elni a vengeance-t wodról? :’D
De komolyan, ez már egy hete így van, nem lenne ideje csinálni valamit? Egy realmon működik, elképzelhetetlennek tartom, hogy több mint 168 órába teljen egy game breaker bugot megoldani...

Edit: Azt mondják páran, hogy Wod-on is megint bugos a Vengeace, akkor most nem egy bug-ról beszélünk, hanem egy global nerfről a vengeance-re? Hogyan fogják bírni a HC-t tankok így? Mi lesz a 461 ilvl-es prot palával, aki eredetin 225k-s dps-el megsemmisített minden dps rekordot? Tauri blizzlike tudtommal, nem hardmode realm.

Lezárta  Lightguard-Tauri
03.07.2017 16:15
A lezárása indoka:  Low quality
Asdqwef-Reborn commented on 24.06.2017 00:18

2. Egy progress guild sem tud normálisan PTR-en gyakorolni a HC kontentre, se wodos se tauris.
Pedig sikerult valahogy.

Nilary-Tauri commented on 24.06.2017 00:33

Mit jelent neked az hogy normálisan? Így fogod ütni az éles HC runodat??? Előbb gondold át 2x hogy mit írsz ki mielőtt Add comment-et nyomsz.

Innentől normális kommenteket pls, nem kötelező írni ha van véleményed, dev a reportot lássa, ne a fikázást a komment szekcióban.

Edit: ha a heal elég volt eddig, az Elegonon kevés lesz.

Avaritia-Tauri commented on 24.06.2017 01:11
Egy progress guild sem tud normálisan PTR-en gyakorolni a HC kontentre

PTR-re tesztelni kell járni a lehetséges bugokat nem pedig gyakorolni. Meg sem engedném a folyamatos “gyakorlást” TT helyében, elrontja az egész “progresst”, ez persze csak saját vélemény.

Melchîor commented on 24.06.2017 01:44

Avaritia commentjével egyet kell hogy értsek. PTR-nek elvileg az lenne a lényege, hogy a az összes bugot még időben kiszúrják és elhárítsák... nem az, hogy találj egy bugot, amivel majd liveon röhögve tudod farmolni az adott helyet.

Nilary, jelenleg a WoD-on is ratyi a Vengeance. Most teljesen random töltődik fel baromi magasra vagy éppen el sem éri a 30k-t. A poén hogy ugyanazokon a bossokon, ugyanolyan tax mellett nem tudok 2x hasonló Vengeancet összehozni (fight hossza, addok száma kb ugyanaz).

Nilary-Tauri commented on 24.06.2017 02:17

Köszönöm a visszajelzést Melchîor, azt mondta nekem még a napokban egy ismerős aki wodon is aktív, hogy ott semmi baja, ezek szerint megint valami kavarás lesz ami csodálatos hatással lesz a játékmenetre.

Avaritia, gondolom tudsz olvasni, és elolvastad, hogy nem kell shitposting, hogyan teszteled? Ha ütöd bmeg. Mindenkinek megvan a lehetősége menni és gyakorolni (’tesztelni’), te hibád és a guilded hibája, ha nem éltek vele.
Mop-ot is tesztelték, volt PTR, ott is teszteltek raideket live patch előtt, nézhetsz nyugodtan Kil'jaeden Tomb of Sargeras guide-ot egyenesen PTR-ról, ha már felfogó képesség nincs, láss egy kis boss mechanikát.
Mivel nem írtál semmit a buggal kapcsolatban és nagyon sikerült a témánál maradni, így megint csak nem érdekel senkit a “saját véleményed”.

Immortällz-Tauri commented on 24.06.2017 05:29

Nilary, wodon is fennt áll ez ,main tankjainknak nem megy 30k fölé a Vengeance,ha lehet hanyagoljuk ezeket a hülyeségeket,hogy wodosok kisirják és igy tovább, hülyeségeket állitasz, se tauri se wod nem külömb egyik realmnél se, szimplán jelenleg szar a Vengeance.

Lore-WoD commented on 24.06.2017 06:29

egyébként mielőtt nekiálltok itt sírni hogy üthetetlen meg hogy csak tryolni járnak az emberek PTRre, nézzétek meg, hogy ki jelentette először a HC bugokat és mikor...
hc 2healerezhető a 30k venge mellett, az hogy nektek nincs hozzá gear/skill meg már nem a szerver és a wodosok hibája.

Asdqwef-Reborn commented on 24.06.2017 09:34

Igen, ha igy marad akkor igy fogom utni a “HC runomat”. Legalabbis kenytelen leszek. Nehogy azt hidd... engem / minket is zavar de attol fuggetlenul uthetoek a dolgok. Es ezek a PTRes beszolasok meg.. Nem tudom miota van mar bennt HCn az elso 3 boss de csak mi reportoljuk a HC bugokat :) Szoval ezzel sem kellene random dobalozni. LOL

Daedora-WoD commented on 24.06.2017 10:14
Daedora-WoD commented on 24.06.2017 10:14

Te jó ég ezt fájt végigolvasni, na nézzük mondatonként.
1. tauri nem “main realm”
2. wodon azért nem került be a vengeance fix csak később mert ott nem 2-3 naponta van dc alapestben
3. nincs kész a mechanik dolgoznak rajta elég sokmindent megcsinált már Lightguard
4. A helyes ap értékekről fogalmad sincs, 20ezreket ütő mobokból nemfogsz 200k apt nyerni sehol, az addokon lévő dr-t levezettem másik reportban végén linkelem
5. Az volt a rosz működés hogy a “bug” előtt famroltad mogushan trasht egyedül és nem a mostani.
6. diszkrimináció szinten játszhatatlan az összes tank spec a fő realmon (már amelyik vengeance alapú, Guardian, Prot Pally, Prot Warri) ???? ennek a mondatnak minden állítása faszság, de nagyon.
7. Könnyedén üthető minden normon és hcn is a tankok -30-40% teljesítményét a patch eltolódás miatt már 1 db dps hozza( 100k-120k dps ek amikor anno 60-70 votl a plafon hc előtt, 5 dpsel számolva meg nemhogy tauri hardmode realm hanem 10x könnyebb mint bármi ami anno első tierben volt. Elnem tudom milyen alja playerek lehettek ha ezek miatt szenvedtek.
8. mi lesz a 461 ilvl-es prot palával, aki eredetin 225k-s dps-el megsemmisített minden dps rekordot? milyen rekordok léteztek szerinted mikor még 460 ilvlben voltak? prot pala haste alapu kell neki 20k kiváncsi vagyok a jelenleg 460ban összeszedhető max 5k hasteddel milyen teljesítményt tudsz nyujtani.

ajánlom hogy ezt a reportot olvasd át hogy valamennyi rálátásod legyen a témára mielőtt leégeted magad megint egy ilyen nevetséges szöveggel

http://mop-bug.tauriwow.com/index.php?do=details&task_id=6582&project=3&pagenum=2

Avaritia-Tauri commented on 24.06.2017 10:21
ha már felfogó képesség nincs, láss egy kis boss mechanikát.

Semmi baj nincs a felfogásommal, ahogy te írtad “felfogó képességemmel”, retailon is szoktak tesztelni persze, csak nem éppen HC mechanikát. Nyilván egy törtszerver más, de vélemény szerint magát a mechanikát lehetne tesztelni nerfelt állapotok mellett is (kevesebb hp, dmg, stb), ha valamivel alapjaiban baj van úgyis ki fog derülni és még sincs agyon tryolva 1-2 boss. Aki már egy ideje itt játszik emlékezhet Al’akair RF - first pull storyra, aminek ugyanez volt az alapja, és még bugos is maradt szegény boss livera kerüléskor.

Magára a “bugra” pedig azért nem reagáltam, mert azon kívül, hogy (NEMJÓ,168ÓRA,NEM LEHET GYAKOROLNI OMG) nem írtál róla semmit és sokkal értelmesebben levezették egy korábbi reportban, amit ha elolvastál volna, valószínű nem születik meg ez a “crytopic”. Nem tudom mit vársz igazából, mert azok alapján amit leírtál fixelve biztos nem lesz, maximum egy jót mosolyog, aki elolvassa.

starsurgeqt-Tauri commented on 24.06.2017 11:18

Nilary-Tauri ajánlom a cry.com-ot naon jó oldal az ilyeneknek mint neked :).

Nilary-Tauri commented on 24.06.2017 14:25

@Asdqwef, @Alternativez, kár hogy mi jelentettük a bugok nagy részét Chrisnek IRC-n már a bekerülésük után 4 órával :))) Valamint nem nekünk nem lesz elég gear/skill, hanem a guildek 90%-ának, jelenleg a játékosok 70%-a azt se tudja mi az hogy Mogu’shan Vaults, és még LFR-on se látta, nem hogy élesben.

@Daedora-WoD
1. tauri nem “main realm” - Akkor mi main realm, a fun szerver? :D

2. wodon azért nem került be a vengeance fix csak később mert ott nem 2-3 naponta van dc alapestben - Oké, én máshogy hallottam, de elhiszem.

3. nincs kész a mechanik dolgoznak rajta elég sok mindent megcsinált már Lightguard - Már egészen, mint mondtam, 170 órája?

4. A helyes ap értékekről fogalmad sincs, 20ezreket ütő mobokból nemfogsz 200k apt nyerni sehol, az addokon lévő dr-t levezettem másik reportban végén linkelem - Nem, valóban nincs fogalmam arról, hogy hogyan kéne 5.4-en működnie, mivel sosem láttam még 5.4-et, de mint sok helyen leszögezték, 5.1-es patchet akarnak itt létrehozni, és egy World of Logs-os adat sem támasztja alá ezt a helyzetet ami itt folyik taurin, hanem pont az ellenkezőjét, tankok top dps-ek, nem esik le tank csere után 4 másodperccel a viccnek nevezhető AP a töredékére és nem 30k a max AP.

5. Az volt a ros(s)z működés hogy a “bug” előtt farmoltad mogushan trasht egyedül és nem a mostani. - Erre nem tudok mit mondani, 4.-es pont.

6. diszkrimináció szinten játszhatatlan az összes tank spec a fő realmon (már amelyik vengeance alapú, Guardian, Prot Pally, Prot Warri) ???? ennek a mondatnak minden állítása faszság, de nagyon. - Tudtommal vannak ugye vengeance tankok akik a vengeance felépülése előtt sz#rt nem érnek, jelenleg mivel nincs vengeance, az összes ilyen tank nem csak a fight elején, de még a végén se ér sz#rt se, erre akartam kilyukadni.

7. Könnyedén üthető minden normon és hcn is a tankok -30-40% teljesítményét a patch eltolódás miatt már 1 db dps hozza( 100k-120k dps ek amikor anno 60-70 votl a plafon hc előtt, 5 dpsel számolva meg nemhogy tauri hardmode realm hanem 10x könnyebb mint bármi ami anno első tierben volt. El nem tudom milyen alja playerek lehettek ha ezek miatt szenvedtek. - Nehogy már a tauri team döntse el hogy, hogy 1 dps majd hozza a tankok dps kimaradását, képzeld el hogy azért tolnak itt a dps-ek 100-120k-t mert eredetin 1, maximum 2 hét volt felkészülni az első raidre. Az embereknek nem volt gearjük. Ezért mondtam a 461 ilvl-es paladint. Nem 70k volt a plafon, hanem 90k, de az is mind1.

8. mi lesz a 461 ilvl-es prot palával, aki eredetin 225k-s dps-el megsemmisített minden dps rekordot? milyen rekordok léteztek szerinted mikor még 460 ilvlben voltak? prot pala haste alapu kell neki 20k kiváncsi vagyok a jelenleg 460ban összeszedhető max 5k hasteddel milyen teljesítményt tudsz nyujtani. - Első hetes dps rekordot a mogu hc progress-ben képzeld el. Ezen a ponton biztosra tudom mondani, hogy számodra nem hogy felfoghatatlan a komoly raidelés, de még egy tankkal se voltál normális vengeance-el raidelni, nem tudod mennyit ér egy cappelt vengeance amikor minden sz#rba beleállsz, amibe csak tudsz, hogy nőjön a dps-ed és a sustained. Ezen a ponton szerintem ne válaszolj kommentben, keress meg ingame, nem értesz hozzá.

Asdqwef-Reborn commented on 24.06.2017 14:39

Igen, tudok dobalozni en is szamokkal, hogy mikor lett reportolva stb stb. De mi topicot nyitottunk rola. Es kepzelem milyen minosegi reportot nyomtatok oda Chrisnek, hogy Higi neg Webby fixelte a dolgokat 1 het utan.

Nilary-Tauri commented on 24.06.2017 15:04

@Asdqwef, Mi meg úgy gondoltuk, ha már elígérkeztünk guilddel, hogy sz#rrá fogjuk tesztelni mogu-t és mi azonnal megyünk tesztelni, ha bekerül, és szólt is Chris a GM-ünknek, hogy szabad a pálya, nem kell írni bug reportot és elég személyesen leírni IRC-n.

Edit: Beszéltem a GM-emmel és kiderült, hogy mégis kellett reportot írni róla, gondolom hogy le legyen archiválva, sok beszélgetés után el is lett küldve a link.

Daedora-WoD commented on 24.06.2017 15:05

Nemsemmi:D

Nilary-Tauri commented on 24.06.2017 15:09

De még mindig, nem a vengeance a téma, hanem a pityergés, hisztizés, fikázás. :)

@Daedora, találd fel a vesszőt, ha már lehet edit-elni a kommenteket.

Step-Tauri commented on 24.06.2017 15:15

Nincs GM a a Tauri szerveren :)

Edit: Nilary a király, én kérek elnézést.

Nilary-Tauri commented on 24.06.2017 15:23

@Step, szerintem most szűnj meg vagy menj innen ._.’ GM = Guild Master, ha úgy nézed elég sok GM van a tauri szerveren.

és én még azt mondtam 12 éves wodosoknak, hogy nincsenek barmok taurin. A kommentet nyugodtan kitörölheted.

Avaren-Tauri commented on 24.06.2017 15:43

@Nilary

1. “Akkor mi main realm, a fun szerver? :D” Nincs main realm mivel 4 szerver fut egy azonos core-ból → ugyanazt az adatot használja az összes. ( Tauri, Wod, Evermoon, Cr)

2. “Oké, én máshogy hallottam, de elhiszem.” Utána lehet nézni, hogy milyen gyakran szokott lenni dc xy szerveren.

3. “Már egészen, mint mondtam, 170 órája?” lehet meglepő lesz de a fejlesztők is csak emberek és mivel jelenleg 1-2 fejlesztőnek kell összeraknia az összes spell-t, így magadtól is rájössz, hogy kicsit sok a munka

4. “hogy számodra nem hogy felfoghatatlan a komoly raidelés” Valószínűnek tartom, hogy ez a main karid amivel ide írsz, így megnéztem armoryn, hogy catában miket produkáltál és már megbocsáss de nem nevezném komoly raidelésnek azt, hogy adott bossokat hónapokkal később sikerült leütni mint a többi progress guild.

a végére csak egy tipp: nézz utána, hogy mi mellett állsz ki ennyire, mielőtt kiderül, hogy faszság az egész és csak saját magad és a guilded jártatod le.

Nilary-Tauri commented on 24.06.2017 16:02

@Avaren, az 5-8. pontok kimaradtak, de akkor kötözködjünk ebben a mondat számolós formátumban, mert látom nagyon van kedved hozzá.

1. Számomra az a main realm, ahol többen játszanak, többet ad hozzá egy szerver bevételéhez (vip), nagyobb a játékosközösség, komolyabbak az emberek. Egyszeres szorzós tauri realm, a tauriwow-on, a tauri szerver közösséget tauri wow realm-nak nevezik redditen, nem tudom tényleg hogy melyik a main realm, ha már tényleg csak a neveket nézzük, őszinte fingom sincs, biztos a Warriors of Darkness... :’D

2. Ha azt mondom neked, ehhez az üzenethez képest 30 órája volt dc, 16:02 van, és changelog-ban azt olvasod ki, hogy tegnap 10:48-kor került be a changelog-ba egy fix a vengeance-ról, szerinted az live taurin? + a fix amire referáltam vagy 4 napja történt és nem javított semmit a passzív állapotán.

3. Ehhez nem tudok mit hozzáfűzni, ez a munkájuk, támogatást, fizetést kapnak érte.

4. A jelen számít nem a múlt, mivel catában a hordás pvp guildben a karakter sokat járt progress guildes raidekre tudod. :D

Na de egy picit offolom a bug trackert mert öngyilkos gondolataim támadtak...

Avaren-Tauri commented on 24.06.2017 16:39

@Nilary talán azért maradtak ki a fent említett pontok mivel nem akartam hozzászólni?

Nem hiszem, hogy a többiek hibája az, hogy nem tudjuk/tudják, hogy milyen értelemben használsz 1-2 szót.
2. http://tauriwow.com/files/rrd/stats-month.png A 4-es pontra meg csak annyit tudok mondani, hogy úgy beszélsz “komoly” raidelésről, hogy még részed sem volt benne? Ha esetleg mégis akkor mondj kari nevet, hogy ne csak a levegőbe beszélj.

starsurgeqt-Tauri commented on 24.06.2017 21:39

@Nilary Reunited sosem volt progress guild és nemis lesz.Főleg nem úgy hogy a Guild Masterük stamiás blood dk 2 souldrinkerrel,ergo mindegyik boss hcn megfogja csattogtatni,mellesleg nemtudom miért nevezed a 35%os spine/madness hc leütését 400+ ilvlben komoly raidelésnek. :-)

Nilary-Tauri commented on 24.06.2017 21:50

Más mmo-ban bátyámmal magyar guild progress-ét vezettük együtt mint testvérek, nem gondolom, hogy bizonyítanom kené itt bárkinek is. Nem vagyok wasd analfabéta, nem vagyok értetlen, tanulékony vagyok és teljesítmény centrikus. Az, hogy milyen achievemented van qrvára nem jelent semmit, mert eladod a karakteted, veszel egy sámánt vagy mit tudom én, amivel életedben nem játszottál és megint autizmo leszel.

A probléma az, hogy a személyes értékek sokaknak a karakterük achievemet fülük, aztán, ha elveszik tőlük megy a sírás. Az achievement és bármilyen értéked az egész világon nem a tied, az csak a jelzője annak, hogy képes vagy elérni bizonyos dolgokat (vagy anyuci megveszi az ájfónt vagy az invincible-s karit)

starsurgeqt-Tauri commented on 24.06.2017 22:38

Ne válts témát:D

Avaren-Tauri commented on 24.06.2017 22:52

habiszti guszti elég jó vagy

Nilary-Tauri commented on 24.06.2017 23:03

@Csajoska eddig semmit nem láttam tőled csak a cry.com-ot, de majd a könnyeiden fogok élni 2 napig miután elvittük az rf-et. :)

Edit: De ahogy nézem ahhoz nincs pofád, hogy a main kariddal írj ilyen hangnemben, szóval innentől egy újabb egyén senkivé nőtte ki magát a szememben. :D + Ha már a 35%-os Madness és Spine-ról beszélünk, szerintem nem miattunk nerfelték hullára. :) Nekem van 0%-os Morchok killem, amíg neked 90-es karid sincs. :(

Lore-WoD commented on 24.06.2017 23:05

hát ha ti viszitek az RFet, az csak a szerveren lévő progressguildek hiányát fogja mutatni, nem azt hogy milyen jók (vagy rosszak) vagytok).
edit: nem tudom kinek írogatsz, elég súlyos baj lehet egyébként ha a 0%os morchokra büszke vagy mondjuk :D

Nilary-Tauri commented on 24.06.2017 23:14

Én @Csajoska helyében egy 90-es karira lennék büszke, és gerincre, hogy mutatkozik a main accjával, de basszus, ilyenekre nem telik manapság :D

Nilary-Tauri commented on 24.06.2017 23:20

Amúgy egy dolgot magyarázzatok már meg amit kurvára nem értek, itt személyeskedtek már 13 órája nagyjából, guildek és személyek értékeit méregetitek egy bug report alatt. Hol vagytok a profizmusotokkal amikor rhc-n egy mage 25k dps-t sem tud ki tartani. Komolyan, hol bujkáltok ekkora pofával? :D Valószínűbbnek tartom, hogy ezek a 20k dps-t tartó nagypofájú egyedek írogatnak itt valamit érő guildek nevei mögött második acc-kal. Matematikailag nem jön ki, hogy én rendszeresen játszok és nem látok ilyen teljesítménnyel rendelkező embereket amilyennek itt leírjátok magatokat, de egyet sem! :D

Edit: Lehet mondani ki honnan jött és mit ért el, mert secondary acc mögé én is tudok bújni.

Lore-WoD commented on 24.06.2017 23:51

még mindig nem tudom kinek írogatod ezeket, mert nekem nincs secondary accom :D

starsurgeqt-Tauri commented on 24.06.2017 23:54
Tarkinug-Tauri commented on 24.06.2017 23:58

Ejnye Nilary ne menj bele ilyenekbe. :) Látod miket kapunk olyanoktól akiknek fogalmuk sincs a dolgainkról. :) Wodos és lvl 57-es tényként közli, hogy szarok vagyunk, valamint, hogy az sd-s blood dk, amit a szeró 70%-a használt (nem fix adat csak a tapasztalataim) szar. Nyilvánvalóan nem fogsz közös nevezőre jutni velük, nem véletlen és nem a te hibádból. :)

Egyébként pedig a jelenlévőknek üzenem: Nem ismertek se engem se a csapatunkat, de részemről a két kezem összetehetem, mind a kitartásukért, mind a skilljükért és a közös munkáért amivel engem, a klánt és egymást megtisztelik. Mindenki gondolkodjon el, hogy neki mi a fontos, hány emberre számíthat a céljai eléréséhez és úgy fikázza BÁRMELYIK guild társam ismeretlenül, hogy tudja, hogy fölöslegesen nagy szócsatát kerítek belőle mert mindegyikük a barátom és kiállok értük. :)

Beteges? Leszarom. Mi így szeretjük a csapatunkat és egy rossz szava nem lehet senkinek róluk. :)

starsurgeqt-Tauri commented on 25.06.2017 00:00

khm mit is mondtál egyszer tarki? “Eredetin bugos volt a dk és azért nem souldrinkerrel meg stamal tolták, taurin meg jól működik”. :-)

Nilary-Tauri commented on 25.06.2017 00:01

@Csajoska, mondod már a mained nevét? :D

Nilary-Tauri commented on 25.06.2017 00:42

Persze hogy nem mondod, hang vagy te ahhoz.

Melchîor commented on 25.06.2017 00:53

Amondó vagyok, hogy Daedora mentse ki ebből a reportból a használható információkat a saját reportjába és ezt baromi gyorsan zárassa le valaki. Nevetséges ami itt megy... a commentek kb 60%-a csak valaki(k) becsmérlése, beszólogatások stb. Mondjuk így már kezdem érteni mit értett Higi “saláta” alatt.

Nilary-Tauri commented on 25.06.2017 06:09

Sajnos nehéz ezen a szerveren bármit is jelenteni így. :)

Lore-WoD commented on 25.06.2017 06:12

ha hülyeséget jelentesz, ne várj mást mint azt, hogy alatta se nagyon lesz értelmes comment.

Nilary-Tauri commented on 25.06.2017 09:46

Hát akkor 1 quality report sincs, csak az lehet olyan, amit nem tud senki megcáfolni, valamint nem karakter balanceról van szó. Máskülönben megy a sírás, ahogy a jelentések 98%-a alatt, lehet bennetek van a hiba nem gondolod?

Lore-WoD commented on 25.06.2017 13:17

a reportodban semmi info nincs, ami értelmes lenne, 12 soron (vagy mennyin, nem számoltam pontosan meg) keresztül sírsz hogy szar a vengeance, és emiatt üthetetlen a HC. A vengeance nem tökéletes, de a másik (számolással teli) report alá írta lightguard, hogy nem lesz változtatva már lényegien a rampupon kívül semmi, innentől kezdve fölöslegesen sírsz. Az, hogy nektek ez azt jelenti hogy üthetetlen lesz a HC, az már player skill hiánya, nem pedig a szerveré...

Evillangel-Tauri commented on 25.06.2017 14:30

Az igazat megvallva, ha valaki patch notot néz-nézett láthatta hogy 2% volt az ap amit kaptál az ütésből nem 1,5% az 5,4,8-ra volt érvényes és ebből a 2%-ból csak 1,8% volt a valós és azt vitték szépen lentebb utána meg csak fixálták az értékeket :). (Csak, hogy valami a vengeance mellett is szóljon a komentek között.)

Lore-WoD commented on 25.06.2017 14:47

és most nem 5.4.8 van a szerveren?

Nilary-Tauri commented on 25.06.2017 15:01

@Lore, próbálok a csökönyös fajtádra tekintettel lenni amikor mondom hogy nehéz/lehetetlen lesz a HC progress :)

Eddig csupán 8 vengeance jelentés volt ez alatt (2 tőlem), mindegyik tele volt írva számolásokkal, fixed-et, duplicate-et, még not a bug-ot is kaptak, mégsem történt semmi a passzívval mert már bő egy hete ugyan olyan sz#r és használhatatlan. Nem az hogy minimális, 10-20%-os változtatásokat kapott volna, vagy valamivel javult volna a helyzet, nem.

Egyenesen
ugyan
olyan
mint
1
hete.

Ne én legyek már a madár, aki a 9. számolásokkal teli ugyan olyan cringe bug reportot beküldi, mikor már tele van a f#sza az embernek az egésszel.
Ha ez formátumában nem tetszik neked, nem itt kell sírni. Lehet menni Daedora reportjához, le van vezetve, többször leteszteltem, negyed annyira se úgy működik amennyire a srác leírta.

Edit: Már látom, hogy ott is garázdálkodsz, szóval nem értem mit problémázol itt.

Avaren-Tauri commented on 25.06.2017 16:12

Na álljunk csak meg egy percre a komoly raidelés az, hogy 0% morchok kill ?

Edit: “Első hetes dps rekordot a mogu hc progress-ben képzeld el. Ezen a ponton biztosra tudom mondani, hogy számodra nem hogy felfoghatatlan a komoly raidelés, de még egy tankkal se voltál normális vengeance-el raidelni, nem tudod mennyit ér egy cappelt vengeance amikor minden sz#rba beleállsz, amibe csak tudsz, hogy nőjön a dps-ed és a sustained. Ezen a ponton szerintem ne válaszolj kommentben, keress meg ingame, nem értesz hozzá.” ezt válaszoltad Daedorának most meg ezt írtad “Lehet menni Daedora reportjához, le van vezetve, többször leteszteltem, negyed annyira se úgy működik amennyire a srác leírta.” most akkor ért hozzá vagy nem? csak mert eddig még nyomorék ként tüntetted fel most meg igazat adsz neki

U.i.: zárd már le a “reportodat” mert ez vicc

Betöltés...

Available keyboard shortcuts

Hibajegy-lista

Task Details

Task Editing