- Státusz Lezárva
- % kész
- Hibajegy típusa Bug Report
- Kategória Dungeons/Raid → Panda → Mogu'shan Vaults
- Felhasználó hozzárendelése Senki
- Rendszer All
- Súlyosság kritikus
- Prioritás Normál
- Jelentett változat 1.0
- Esedékesség határozatlan
-
Esedékesség időpontja
határozatlan
-
Szavazatok
1
- Melchîor (19.06.2017)
- Privát
FS#6578 - MSV Normal Boss Bugok (kb. összesített)
Feng the Accursed
1. Feng néha túl korán rakja fel az Arcane Resonancet, konkrétan (tankként) a rajtam lévőre a lejárta előtt kaptam még egyet... amik ha jól láttam még össze is stackeltek... szóval dupla annyi volt az alap meg az aoe dmg is. Proof: https://www.youtube.com/watch?v=q7FLWI3Nr1Q&feature=youtu.be - Fixed
2. Feng hezitálás nélkül teszi az Arcane Resonance (http://mop-shoot.tauri.hu/?spell=116417) képességét Melee és Tank emberekre is.... na ezt kizárólag Ranged beállítottságú emberekre tehetné (gondolok itt a specre, MW monk meleenek számít) a bosstól való távolságuktól függetlenül. A legszeb baz egészben, hogy az aktuális tankjai kiemelt célpontok. Proof: https://youtu.be/5hzYJJ2a_xQ?t=4m10s → 4:10kor kezdődik a 3. fázis. - Fixed
3. Nullification Barriernek (http://mop-shoot.tauri.hu/?spell=115856) elvileg meg kell állítani (elnyelni) minden Wildfire Spark (http://mop-shoot.tauri.hu/?spell=116784) által lerakott tüzet, mikor Feng Draw Flame (http://mop-shoot.tauri.hu/?spell=116711) képessének köszönhetően megindulnak a boss felé... tehát soha nem kéne elérniük a bosst és felstackelni rá az AOE damages buffot. Proof: https://youtu.be/O4JVwz91gns?t=3m40s “However if you use Nullification Barrier between Feng and the Fires when he does the Draw Flame’s cast all the Fires will get absorbed by the Nullification Barrier, which means he gets no stacks”. A bubit még csak nem is kéne Feng-re tenni, bárhol jó lenne a boss és a tűz között... most az is kevés, ha a boss arcába rakja a tank. - Fixed 06. 22 10:15 (bocsi csak hc-n kapcsoltam be véletlen )
4. Draw Flame azonnal megához rántja a tüzeket... na ez megintcsak egy lassabb művelet lenne, és a tüzeknek csak akkor kéne elkezdeni mozogni mikor a chanelling ~ 1/4 vagy 1/5 része már “eltelt”. Könnyen lehet, hogy emiatt nem lehet normálisan soakolni őket. Proof: https://youtu.be/O4JVwz91gns?t=3m41s 3:48nál tisztán látható, hogy már bőven “fogyott” a chanellingből és a bal szélső tűz csak ekkor mozdul meg. Megfigyelhető az is, hogy a chanelling 1/4 része már eltelt, mire a tank elnyomja a Nullification Barriert. - Fixed
5. Feng Normal nehézségen is kap Strength of Spirit (http://mop-shoot.tauri.hu/?spell=116363) Buffot minden fegyver felszedésekor... ez a spell kizárólag Heroicon van. Proof: https://youtu.be/5hzYJJ2a_xQ?t=40s - Fixed
6. A boss Lightning Fists képessége (http://mop-shoot.tauri.hu/?spell=116157) Normalon egy sima, 1 irányba haladó villámló kis valami lenne, Heroicon egy 3 irányba haladó shock-hullám .... a probléma az, hogy Normalon is a Heroicos 3 irányú verziót használja. Proof: https://youtu.be/5hzYJJ2a_xQ?t=50s → nagyon szépen megfigyelhető, ahogy a 3 villámló kis szar elindul 3 különböző irányba. - Fixed
Gara’jal the Spiritbinder
1. Gara’jal túl gyakran idézi a Spirit Totemeket (~ 20 másodpercenként), azonban csak 35 másodpercenként kéne idéznie. Proof: https://youtu.be/TAPG4mAxWWg DBM Timeren jól látható (az 1. Totemet 1 percnél rakja le, a következőt 1:21kor). / https://youtu.be/Uz7CDLDYXCk itt jól látható a 35 másodperces timer és az is ,hogy valóban 35 másodpercenként jelennek meg.
- Fixed
2. 25 normon is csak 3 embert visz le a totem 5 helyett. The nearest 3 players are sent in 10-man, while the nearest 5 are sent in 25-man. Fatboss - Fixed
Ha esetleg valamit kihagytam, akkor csak írjátok ide commentbe és hozzáadom a listához. Edit: Higi - 2017.06.20.
nem tudom nezted e de higi lezart ma reportokat amikbe volt ezek kozul par dolog
Konkretan tobb mint a fele ja :D
Konkrétan több mint a felét én írtam oda. Amúgy ja... feltűnt h már nem látom azt a topicot a követettek között. Kb 1 hónapja használom ezt az összecsapott bugtrackernek csúfolt valamit és eddigi tapaszalataim alapján teljesen random zárnak le Reportotak szó nélkül vagy épp valami egetverő faszság kíséretében. Nem elhanyagolható tény az sem, hogy amint elegendő értékelhető Proof érkezik be egy adott Reporthoz, azt onnantól kezdve vagy figyelmen kívül hagyják vagy stikában lezárják. (gondolok itt pl. az előző hét vége felé jelentett Healing Elixir és Demonic Gateway Reportokra)
Mivel az általatok említett Reportban több mint 1 hónapon keresztül 0 volt a GM/DevTeames aktivitás (konkrétan az “itt minden fake info lol” megnyilvánulást leszámítva semmit nem írtak hozzá), majd ma hirtelen “Fixed”nek jelezték és lezárták.. na azért az több mint gyanús.
Holnap elvileg lesz még raidem, szerdán meg mindenképp.. majd akkor kiszedem a már javított bugokat és hozzáírom az újabbakat.
Mondjuk azt nem tudom megérteni, hogy amikor ennyire nagyra vannak azzal, hogy mennyire “gyorsan” tudnak valamit javítani, akkor miért hagyják rendszeresen több napig futni a szervert.
amig nincs dc/restart addig és esélye sincs bekerülnie a fixnek azért ezt is vedd figyelembe
Figyelembe veszem, emiatt nem kell aggódni. Mondjuk abban biztos vagyok, hogy restartot nem rendelnek el és megtesznekvmindent, hogy ne is legyen dc....
Másik szerveren mondjuk pont az ilyen fixek miatt automatikus restart volt a hajnali órákban.
Első bosson comabt rugoval lehetne cleavelni a két egymás mellett álló kutyát, a jelenlegi hitboxuk-al ez lehetetlen egymáson áll a kettö és nem transfereli a dmget a blade flurry- ezt még írd hozzá kérlek
Megtörtént
FS#6255Gara’jal
Egy kérdés: az nem bug, hogy Feng meg Garajal is instant pullol ha valaki a közelükbe megy? Emiatt pl raid finderen sokszor a fél team kint marad a kapun kívül. DS-ben pl Hagara miután lejött, csak azután pullolt hogy beleütött valaki.
Hát offon kisebb az aggro range az tuti, nem gondoltam hogy problémát okozhat viszont akkor átállíthatom
Na ez ,így most egészen jól néz ki.
Higi, esetleg a továbbiakban megoldható, hogy bossok / wing bekerülése után nyitok egy ilyen Reportot (bár az talán mégjobb lenne, ha egy DevTeames nyitná) és szépen bossonként pontokba szedve kigyűjteném a bugokat te meg mondjuk amikor ránézel mögé raksz egy Fixed / Pending / Confirmed jelzést és akkor látszik a haladás is, nincsenek félreértések.
Vélemény?
bug number 1- fixeda legátláthatóbb szerintem, a post végén meg ahogy most van oda írva hogy ki mikor editelt bele
Csináltam videót, de már kitöröltem. Amikor ezt felhoztam, írtam, hogy egy marék sóval legyen kezelve, mert lehet hogy csak képzelődöm, ugyanakkor tauri-shoot és “hiszek benne hogy megy” hozzáállás mellett is észrevehetően gyorsabbnak tűnt a DoT tickjeinek intervalja mint 1s. Ezt valamilyen szinten alátámasztja, hogy 170k HPS mellett haldokoltam én is és a másik tank is úgy hogy a raidet nem nagyon kellett healelni.
Egy quick looky-look-ot megérhet.
combatlogot megnyitod, timestamp bele, és látod
Kedved “Peeasantz-Tauri”, ezt a megoldást azért vetettem fel, mert most jól látszi, hogy mi lett javítva, de erre a zárásra/fixre is ~3 hetet kellett várni. Feltételezem nem az történt, hogy a fixeket csináló ember(ek) vérszemett kapott és egy éjszaka alatt renderakott mindent. Így szerintem átláthatóbb, ha időnként ránézne valami illetékes és megjelölné az egyet pontban lévő bugokat a (fogjuk rá, hogy tükörfordítás) Kijavítva / Folyamatban van a javítás / Megerősítem ezt a bugot jelzőkkel. Mert azért azt be kell látni, hogy a 2 napja bezárt Reportban közel 3 hétig se kép-se hang nem volt. (leszámítv azt, hogy 90%ban elkészültnek lett nyilvánítva... viszont senki sem tudta mi tartozik a 90%ba és mi nem).
AZ ötlet mondjuk másik szerver Bugjelentő felületéről van és ott tökéletesen működik, ezért gondoltam megér egy próbát Taurin is.
Más dolgom volt, sry, egyébként ezzel a formája nem tetszik nekem a bugreportolásnak. Sokan új topicot nyitnak, nem tudják kiegészíteni információkkal a meglévőt, csak kommentelnek alá, a kommentek sokszor eltérnek sok esetben a tárgytól és nem sok humrom van órákat olvasni.
Boss - Abilty - Rossz mert, ez meg ez.
Konkrétan lehet hogy néha jobban jönne egy topic egy boss 1 abilityjének, mert konkrétan salátát kapunk, van hogy nem zárhatok topicokat, mert ömlesztve kerülnek bele a bossok is. Ezt is lezárnám ha csak Feng-ről és Gara’jalról lenne szó, de így nem tehetem meg, mert Stone guard nem az én bossom. És nem írhatom oda hogy mikor kerül be a fix, mert oké hogy fixed de még nem került be....
http://mop-bug.tauriwow.com/index.php?do=details&task_id=6598
Félre ne érts, nem baszogatni akartalak az idő miatt (láttam már mennyi macera van egy Raid Boss javításakor), csak így teljesebb képett kapott az illető, akinek magyaráztam. A “toxic” hangnem leginkább a Forumhuszároknak szólt, akik benyögnek valami baromságot a rendesen alátámasztott reporthoz és lezárják.
Megcsinálom én az összegyűjtött reportot (csak gondoltam, ha DevTeames ember csinálja, az kicsit figyelemfelkeltőbb), mondjuk Spirit Kingsen meg lehet próbálni... vagy majd nevezz meg egy bosst, ami a te Projected. Ha mást nem is egy próbát talán megér.
Btw, egy ilyenről lenne szó: https://www.freakz.ro/forum/Siege-of-Orgrimmar-General-Nazgrim-t440383.html Ezzel mondjuk el lehet kerülni, hogy ész nélkül jelentgesse mindenki ugyanazt a bugot stb.
Kérlek azért fontold meg ezt a lehetőséget. Ha nem válik be, akkor még mindig lehet folytatni az eddigi módszerrel.
Evvel a Freakzes linkel annyi gond lenen szerintem hogy nem egyben kapja meg a reportot hanem olvashatja a kommenteket ahol lehet 3-4 oldalon keresztül csak anyázzák egymást az emberek, ahhoz biztos sok kedve lenne.
Ez egy sima fórum, próbáltuk taurin, még nagyobb saláta volt
Naja... azt egy picit más közösség használja (akinek nem inge ne vegye magára). Higi, ha már próbáltátok, akkor az előző commentjeim tárgytalanok, sry hogy nyaggattalak vele.
Egyébként, a Raid Bossok scriptelését hány ember intézi?
A Stone Guardsos bugokat majd átcsoportosítom egy új Reportba és akkor ezt nyugodtan lezárhatod.... mondjuk előtte azért még szeretném megnézni, saját szememmel is a fixeket (ne vedd magadra... Freakzen pár Deves szava ért valamit, a többiben nem nagyon lehetett megbízni.. és ez a rossz szokásom megmaradt).
Egyébként, a Raid Bossok scriptelését hány ember intézi?
Változó, jelenleg 2
HIGI3:
Changelog alapján nem nehéz nézni, hogy melyik bosst ki csinálja, és FL-nél egész jól működött az, hogy egybe reportoltam pl a Webbyhez tartozó bugokat.
http://cata-bug.tauriwow.com/index.php?do=details&task_id=116042
Higi, amúgy Kimbattal mi a helyzet, abbahagyta a fejlesztést?
Majd júliustól lesz aktív Kimbatt elvileg.
Asgaard-Tauri (SASUKEX):
Nos igen, de általában nem ez a helyzet, nem érdekli az embereket túlságosan, hogy mit írt. 1 Raid tehát beleömlesztik sorban. Az már segítség lenne tényleg ha vagy fejlesztőnkként lenne csoportosítva. Vagy még jobb bossonként.
A téma létrehozója esetleg beemelhetné a kommenteket amik valósak a reportba is. Így még részletesebb lenne a report, nekem ez tűnik jól kezelhetőnek
higi ez kirakhatnátok egy sávba az oldal tetejére figyelmeztetésként és akkor lehet többen figyelnének rá, én pl fogok
pl
clasbugokkal foglalkozik:
Jayd:warlock
Chris: mage
stb
Pve raidek:
Mogushan vaults
Stoen guard:higi
Will of the emperor: webby
csak egy táblázat mert külsősként ezt csak ugy látjuk ha már a bossok írásakor figyerljük h ki mit csinál, aztmeg nemnézi mindenki.
mér régota ott van: Általános információk
•Petek csak lvl10-től kapnak action bart.
•Új feladat nyitása elött mindig keress rá, hogy létezik-e már a jelentés.
•Insták, Raidek és itemek esetében bossonként/itemenként kérjük külön nyissatok reportot, ne ömlesztve. Külön-külön nyomonkövethetőbb az állapotuk, ezzel felgyorsítjátok a javítást.
Daedora-WoD: erre van http://changelog.tauriwow.com/
Fenges meg Gara’jalos bugok 1 kivétellel valóban ki lettek javítva. Draw Flamet még mindig nem lehet megállítani. Direkt a lehető legtávolabb raktuk a tüzeket, amint Feng belekezdett a spellbe eltoltam a Barriert, 1. alkalommal láthatóan nem kapott stacket amíg a Barrier kitartott (mire a Barrier lejárt már rég áthaladt rajta az összes tűz) makd miután befejezte instant kapott ~20 Stacket. 2. Alkalommal figyelembe sem vette az arcába rakott Barriert és felstackelte magár a Buffot.
Szánqlmasan kicsi a feltöltési sebességem, így a proofnak szánt videot majd este töltöm fel és holnap reggel belinkelem ide
https://www.youtube.com/watch?v=nIXfGYoMYME&feature=youtu.be Természetesen restart után készült a video.
Megvárom a következő restartot, ha ideális időben lesz raidem, akkor letesztelem a bosst és átrakom Stone Guardsot egy másik reportba, hogy eut zárhasd
Gara’jal 06.22 25N
FS#6142Stone Guard
Milyen stackelésre gondoltál?
FS#6142erre, más stackelés nem nagyon van azon a bosson, Lock még mindig 1m+ dpst tol[Must Love Dogs] “...while every member of your raid is accompanied by a canine companion pet.”
By Apolloshot (599 – 10·7) on 2012/10/25 (Patch 5.0.5):
http://www.wowhead.com/achievement=6823/must-love-dogs#comments
lehet csak bug volt eredetin amit irt, achi szövegébe az van amit higi linkelt
FS#6226ezt zarhatod a petek bugolnak nem az insta hibajaStackelés még mindig rossz
FS#6142- tesztet neki toltam 1 fixet ami már éles25-ben még mindig nem 5 embert enged le a totem hanem 3-mat - DC után jó lesz / Requires server restart
Az achival kapcsolatban én az achi szövegére hagyatkoznék, igazából most úgy van megoldva, hogy 25-fősön 25 petet keres, 10 fősön 10-et. Nyilván nem ez a helyes megoldás, hanem kutyák száma == raid tagok száma. De jelenleg nem fenyeget senkit a veszély hogy 15-en mennének 25 fős-re. Meg semmibe nem fáj elővenni a kutyát mindenkinek.
Ez az achi egyébként mint sok más Mogu’shanban bugged volt párszor. Szóval lehet az miatt adta be nekik. Én kitartok az achi leírása mellett
Nálunk lockal tegnap 19:00 körül már nem volt irrális dmg garajalon szoval jolehet a dolog.
Fengen draw flamet lehetett absorbolni, minden draw flamera jutott bubi igy nem is került stack a bossra p2 ben ami gyansu nekem mindjárt utánaolvasok.
Stone Guardians meg azért futkos összevissza mert nagy a hitboxuk, és tartják egymástól a távolságot. Ha lenen rá módszer h ezt csökkentsük akkor nemlenen olyan vészes a helyzet, és akkor lehetne sweepingel meg blade flurryvel cleavelni is a bossokat.
Valóban jól működik a Nullification Barrier a tüzek ellen. Kiszedtem a reportból a Stone Guardsos dolgokat.