- Státusz Lezárva
- % kész
- Hibajegy típusa Quest
- Kategória Classes → Global class bug
- Felhasználó hozzárendelése Senki
- Rendszer All
- Súlyosság kritikus
- Prioritás Normál
- Jelentett változat 1.0
- Esedékesség határozatlan
-
Esedékesség időpontja
határozatlan
-
Szavazatok
18
- Morron-Tauri (25.06.2017)
- Bashiok-Tauri (20.06.2017)
- Wotan-Tauri (18.06.2017)
- Prateriator-Tauri (18.06.2017)
- Pøssibility-Tauri (18.06.2017)
- Vizharan-Tauri (18.06.2017)
- Droxian-Tauri (18.06.2017)
- Avaritia-Tauri (17.06.2017)
- Exelcis-Tauri (17.06.2017)
- Liliputi-Tauri (16.06.2017)
- Deyedex-Tauri (16.06.2017)
- Atwwaa-Tauri (16.06.2017)
- Mundu-WoD (16.06.2017)
- Bdøgg-WoD (16.06.2017)
- Evillangel-Tauri (16.06.2017)
- Hontalan-Tauri (16.06.2017)
- Nilary-Tauri (16.06.2017)
- Fineillheal-Tauri (16.06.2017)
- Privát
Megnyitotta Evillangel-Tauri - 16.06.2017 19:16
Utoljára szerkesztette: Lightguard-Tauri - 05.07.2017 12:59
FS#6514 - általános vengance bugg tankoknak
Megértem,hogy sokan panaszkodnak a vengance miatt de attól függetlenül nem kéne totálisan elrontani.
Általános buggnak lépett fel, hogy a tankok vengance nem stackell hanem resetelődik minden egyes mob ütésnél raiden belül hosszabb fightok alatt is. Emiatt a tankok dpse egyenlő a 0-val agrótartás szempontjából ez nem optimális. Megkérném,hogy a vengance problémát lehetőleg orvosolják.
Az 5.0.4 es Patchben a vengance értéke korlátlan lett illetve a bekapott dmg 2%-nak kellene kellene attack powerbe konvertálódnia.
A Vengance block,dodge,parry esetén is skálázódnia kell a miss kivétel ezek alól.
Patch 5.0.4 (2012-08-28): Vengeance has been reworked and no longer has a cap. Now grants 2% of unmitigated damage taken as attack power for 20 seconds.
Previous effect: Each time you take damage, you gain 5% of the damage taken as attack power, up to a maximum of 10% of your health.
http://wow.gamepedia.com/Vengeance_(passive)
A linkhez hozzá tartozik a “(passive)” rész is.
Az első képet azt vegyék figyelmen kívül az régi bugg már javított.
Először a feral, aztán a guardian, balance eddig is 0 volt. Tauri team ki akarja nyirni a druidot, sárgaföldig gyalázni, és én ezt nem várom meg. Tankokat, burst dps-eket szopatni az megy, de a mage meg nem nerfeli magát, a warrival az élen mikor ott vihognak 4 gombbal 2.7k rate-en. Majd szólnak, ha befejezték a barbárkodást a fejlesztők, én erre nem vagyok kíváncsi. Mentem vanillázni.
BabyRage
biztos erdekli oket
Akkor kapcsold be az ékezeteket BabyRage és akkor jobb lesz. Nem baj, ha nem érdekli őket, én elmondtam.
Nem értem teljesen mit kéne látni a 2. képen, de a Vengeancenak nincs semmi baja. Nem resetelődik, hanem egyszerűen “lemerül” mert kb 0 damaget kapsz.
Ragelni meg teljesen felesleges, semmit sem javítanak ki, nem számít a kategória.
Sajnos videón jobban lehetne szemléltetni arra akartam a képpel célozni hogy a fight harmada lepergett és 18k a vengance amit ha hozzáveszünk hogy a boss nem 3000 sebez ennek az értéknek jóval magasabbnak kellene lennie.
Kedves “A Vengeance-nek nincs semmi baja”!
Igazad lenne ha az történne miután bemegyek Mogu’shan Vaults-ba egyedül és behúztam a teljes első boss előtti trash-t, hogy el def cd-zek, azért hogy túléljem, majd varázslatos módon a vengeance-em elkezd dolgozni, felugrik 170k-ra és tankolom a trash-t félmilliós self healekkel ameddig a 0 dmg aoe-m meg nem öli őket.
Ellenben mi történik? Behúzom, el cd-zek, kicappel a vengeance-em 16893-on és 30-40 sec múlva az 50k-s self healjeimmel meghalok, arról ne is beszéljünk hogy nem lehet vele agro-t tartani, hc progress kilőve, balf%szkodás nélküli rhc kilőve, de a vengeance-nek semmi baja.
463as prot palával a teljes trash packot takarítom soloban.....Pont ahogy mondtam, nincs semmi baja.
Küldtél egy SS-t arról ,hogy Feng éppen a társadat üti, neked meg kb 0 a Vengeanced..... könyörgöm... a társadat üti a boss, mégis mi töltené fel a tiédet?
Szerda esti (06.14) videok
https://www.youtube.com/watch?v=S9EAfDzIO2s&t=4s 3. perc körül a társamnál elért egy mellesleg komolyabb értéket a Vengeance és elszabadult a pokol.. lenyomott minden dps-t, én meg 4. helyez zártam, konkrétan a középmezőnyben. Még csak azt sem mondhatod, hogy fixen 2 boss volt az egyik tanknál és 1 boss a másiknál, hiszen jól láthatóan passzolgattunk (tehát volt targetváltás meg mindig másik boss ütött, “resetelődik minden egyes mob ütésnél” ezen a ponton meg is lett cáfolva).
https://www.youtube.com/watch?v=5hzYJJ2a_xQ (5 perccel Stone Guards leverése után)
Egyikünk sem tolt értékelhető dps-t, mert Feng olyan szánalmasan kicsiket csap meleevel ,hogy az vicc...és mivel váltjuk is egymást szépen “le is merül”.
A legszebb az egész reportodban... hogy druiddal csináltad. Az konkrétan arra megy ki, hogy ne találjon el a boss... elkerült támadástól ne is várd, hogy érzékelhető Vengeancet töltsön neked.
Egyébként ha annyira érdekel, átlag 100-110k Vengeancet stackelek fel egy Stone Guards alatt.
Mivel ez guardian bug nem az összes tankra igaz :D
“általános vengeance bugg tankoknak”... TANKOKNAK... 3 kasztra bizonyítottam, hogy nagyonis szépen megy, a monk pedig még brutálisabb damaget tud tolni mint az előbb említettek.
Esetleg írd át a címet és próbálj mondjuk sorozatosan screenshotokat csinálni, azzal talán mész is valamire. Egy rqndom képpel nem lehet alátámasztanina reportodat.
Helló. 5.4-ben 2%-ról 1,5%-ra levitték, és egyedül miss-ből és “beleseggelős” aoéből nem kapsz vengeancet, avora is jár. De erről már volt valahol bizonyítással megküldött report. Ez a szerót aktuálisan érintő verzió, ott meglehet találni a miérteket/hogyanokat, ha valaki lejjebb görget és tud angolul: https://us.battle.net/forums/en/wow/topic/6412404169
Bocsánat, nem akartam félrevezetni senkit, a Melee Damaget csak azért emeltem ki, mert az van túlnyomó többségben. Ugye Fengen ami AOE-nek számít, annak a többségét le lehet védeni vagy szakítani.
Érdekes, hogy valaki kurvajól dmgel valaki meg sehogy. Lásd a mai raiden The Stone Guardon 2 boss-t tartva 28k venge (pala tank) valami röhej.. :D
Érdekes, hogy valaki kurvajól dmgel valaki meg sehogy. Lásd a mai raiden The Stone Guardon 2 boss-t tartva 28k venge (pala tank) valami röhej.. :D
hát mondjuk én nem tudom, hogy a másik topicból, ahol rengeteg videó és egyéb bizonyíték volt linkelve, hogy sikerült ezt összehozni, de asszem ezek után hunterpet meg metázó demolock is tankolhatna, és azok még tolnának is mellette dpst...
Hát lehet nem volt teljesen “tökéletes” ahogy ez előtt ment, de ahogy most megy az egyenesen katasztrófa. Teszem azt egy hc raiden retailon anno simán lehetett tartani 150k+ dps-t tankkal ebben a contentben, az előző “megoldás” ehhez sokkal közelebb volt még ha picit el is volt talán szállva.
Ezek szép videók, de szerda este még sehol sem volt bent ez a “fix”.
Pénteken én is észrevettem MSV-ben, hogy a Stone Guardianon semmi Absorbot nem kapok Shield Barrierből, azelőtt olyan 300k-s absorbokat tudtam magamra tenni fight közepétől.
Azthiszem hogy most így működik a Vengeance:
- Kapsz 10,000 damaget
- Annak a 1.5%-a az 150; kapsz 150 Attack Powert
- Ez a Vengeance Stack elveszik 20 sec után, HA kapsz damaget HA nem kapsz damaget
Ahogy kéne:
- Kapsz 10,000 damaget
- Annak a 1.5%-a az 150; kapsz 150 Attack Powert
- Ez a Vengeance Stack elveszik 20 sec után HA nem kapsz damaget
- Ha kapsz damaget, ennek a durationje resetelődik 20 secre és a legutóbbi damage amit kaptál, annak az 1.5%-a hozzáadódik ehhez az értékhez.
- Ez folytatódik míg 20 secig egyáltalán semmi damaget nem kapsz
- Voila, 300k Attack Power, abból scalelő def abilityk - Shield Barrier pl. - használhatóak. Tanknak van Damage.
épp MSV-ben vagyok és az hogy első bosson 30k körül van állandóan az érték nem normális. sőt folyton váltakozik 29-30k közt pedig rajtam van mindkettő boss. ha ez normális akkor megeszem a kalapom.
Fengen 10k körül állt meg.
Mi nemrég fejeztünk be egy Mogu runt. Pala tankkal az 1. Bosson 226k Vengeance volt a plafon. Fengen is összejött valami 150k körüli. Mondjuk recount alapján a Prot Warri társamnak elég gyér Vengeance gyűlt össze...
az a probléma hogy wodon a restart javította a dolgot ameddig taurin nem.
Ezesetben az előző commenteket visszaszívom... Ezen az érdekes Forumon meg a szintén furcsa Tauri honlapon kb lehetetlen tájékozódni...
Még 1x bocs a már részben hibás infokért.
1. Bosson 226k Vengeance volt a plafon. azért azt ne gondoljuk h ez normális.. ennyit soo hc bossokon szedtek össze
SOO HC-n azért sokkal többet lehet összeszedni, de a 226k valóban aránytalanul sok jelen pillanatban, emlékeim szerint ~100k + egy pici lenne az átlag. (Korábban már jelentette valaki, hpgy akkor még a Vengeance túl jól is működött).
soo hc bossokon 500-600k vengeance volt, szerinted paragonson miért tolt milla körül a tank...
A skorpio buff miatt tolt annyit. És igen volt boss ahol nagyobb érték volt, én átlagról beszélek, de egyébként itt a reportom:
mop-bug.tauriwow.com/index.php?do=details&task_id=6582