MoP

Projekt: MoP
Megnyitotta Líghtníng-Tauri - 25.11.2016 22:10
Utoljára szerkesztette: Lightguard-Tauri - 27.06.2017 14:22

FS#649 - Chi Wave

The One And Only Original Chi Wave Bugreport 8)

Elemental Force encsivel néha sebez friendly targetet -Friendly targetek között még mindig pattog.
-Mint lejjebb leírtuk többen is, jelenleg elég érdekesen működik: nem pattog annyit amennyit kellene, random előkerül akár akkor is ha már nincs meg a talent... Nagyon szétesett a korábbiakhoz képest.
Ha magadra nyomod akkor már nem pattog tovább ha nincs hostile target, de ha másra akkor simán elpattog.
Crawen korábban írta azt is, hogy az animáció nem jut el a targetig de már jön vissza a másik fele az effektnek.

http://us.battle.net/forums/en/wow/topic/10311481705 Ezen a topicon nagyon jól leírták, hogyan is működik valójában a chi wave.
- Mindig friendly és hostile target között pattog, tehát nem pattoghat 2 friendly között, amennyiben nincs több hostile(vagy friendly) target nem pattog tovább.
- Mivel hostile és friendly target között pattog, szerintem nem kéne rápattannia neutral critterekre vagy egyéb neutral mobra.
- Amikor friendly target következik mindig arra pattanik akinek kevesebb a hpja.
- 7-szer pattanik, ez csak akkor nem történik meg ha nincs a közelben hostile enemy.
- Ha csak overhealelni tud, akkor is pattanik tovább ha van hostile target. Ezek közül van ami úgy néz ki működik, de
- Dueleknél általában rápattanik critterekre és mivel azok meghalnak nem pattog tovább.
https://www.youtube.com/watch?v=W1bzJR2S2tM Ebben a videóban is látszik, hogy target dummyból is csak azokat targeteli amire alapból nyomta és ami combatol egy másik playerrel, szóval neutral dolgokra nem kellene pattania.
- Pár próba után nekem úgy tűnik ha csak full hps friendly target van, mindig a legkevesebb overall hpsra pattanik(ez mondjuk nem számít szerintem).

Lezárta  Lightguard-Tauri
27.06.2017 14:22
A lezárása indoka:  Fixed
Crawenn-WoD commented on 26.11.2016 14:31

Rápattanhat neutral mobokra, ha combatban vannak veled

Líghtníng-Tauri commented on 26.11.2016 16:15

Neutral mobs or NPCs will turn hostile when attacked.
http://wowwiki.wikia.com/wiki/Hostile Tehát igen, csak akkor már hostile nem neutral :D

Admin
Lightguard-Tauri commented on 28.11.2016 15:41

Változtattam ezt azt:
Csak combatban lévő targetekre ugrik,
Crittereket kihagyja
Ha nincs lehetséges célpont nem csinál semmit / egyszer healeli a monkot

Admin
Lightguard-Tauri commented on 28.11.2016 16:09

Nézzétek meg megint ha akad időtök

Líghtníng-Tauri commented on 28.11.2016 18:28

Első dolog ami így feltűnt:
A friendly npckre még mindig rápattanik friendly playerekről(vissza már úgy látom nem, de NPCk között elpattog 7-et), 2 friendly player között viszont úgy látom már nem pattog.

Edit: Pattog friendly playerek között is.

De amiket írtál azok úgy látom mennek.

Crawenn-WoD commented on 28.11.2016 21:34

https://www.youtube.com/watch?v=uTQzE2xWjIY

Úgy tűnik már kb jó

...talán eltekintve attól hogy a travel time - launch time nem valami kerek, de igazából ez már tök mellékes

Líghtníng-Tauri commented on 28.11.2016 22:43

Az a része, hogy hostileról rád és vica versa valóban működik, de ha nincs hostile target akkor a friendly NPCket targetolja és rajtuk oda-vissza pattog.

Admin
Lightguard-Tauri commented on 29.11.2016 09:28

Az a hp alapú rendezés lesz, átalakítom hogy részesítse előnyben a playereket minden esetben.
edit: restart után nézzétek meg.

Lann-Tauri commented on 30.11.2016 16:07

Targetelése már jobbnak tűnik, bábun tesztelve. Viszont még mindig lassan pattog.

Admin
Lightguard-Tauri commented on 30.11.2016 16:29

Pedig amint odaér pattan is tovább :/

Crawenn-WoD commented on 30.11.2016 16:46

Sot a vidin van olyan hogy meg be sem ert mar pattan tovabb (ami amugy elofordul vele a mai napig)

Admin
Lightguard-Tauri commented on 30.11.2016 16:51

Hát, megmondom őszintén nem nagyon tudom mivel tehetném gyorsabbá :/
Edit: nvm, azt hiszem az impact time számítás hibás lesz ennél a spellnél
Edit2: valamivel gond van, nem biztos hogy az impact time.

Lann-Tauri commented on 30.11.2016 17:33

Az hogy melyik playert targeteli ha mind full hp-n van se jó szerintem, tooltip szerint a legközelebbit kell.
Jelenleg meg így működik: https://www.youtube.com/watch?v=7lP-E0rTra0 Ha jól sejtem arra ugrik tovább, akinek a legkevesebb max hp-ja van.

Líghtníng-Tauri commented on 30.11.2016 17:43

Amit még észrevettem: ha friendly npcre nyomom akkor alapból vissza tud pattani rám, utána viszont már követi a hostile>friendly szabályt.

Buuborka-Tauri commented on 29.12.2016 15:13

Ha duelen kívül vagy és 1 olyan embere rá nyomod aki már duelbe van valakivel akkor elkezd rajtuk pattogni és heal-eli őket

Einsterolol-Tauri commented on 15.01.2017 17:26

10es stacken lévő tigereye brew-vel (elnyomva 60%+ dmg és heal ugye) ugyan annyit sebez és healel a chi wave

Einsterolol-Tauri commented on 15.01.2017 17:26

vagyis nem proccol vele

Admin
Lightguard-Tauri commented on 16.02.2017 11:13

Damage rész javítva.

Admin
Lightguard-Tauri commented on 27.04.2017 11:32

Nézze meg akinek esetleg akad ideje hogy most késik-e a heal a visualhoz képest legyen szíves.

Líghtníng-Tauri commented on 28.04.2017 23:50

Úgy nézem nem késik, viszont ha rányomom egy enemy targetre akkor NEM sebez és nem is pattanik semerre csak belemegy az enemybe és vége(néha viszont random elkezd megint pattogni a semmiből és néha sebez minimális összegeket).
Igazából hosszabb próbálkozások után, lehet hogy már nem késik a heal de minden elromlott ami elromolhat körülbelül. Néha pattog néha nem, de ha igen akkor is kevesebbszer, miután elnyomtam fél perccel később a semmiből elkezdett pattogni 2 másik playeren(nem healelt vagy sebzett csak effekt volt) valamint azután is előjött párszor miután már ki sem volt talentolva és kb 2 perce nyomtam el utoljára. Szóval kicsit megborult a Chi Wave ettől a fixtől :s

Admin
Lightguard-Tauri commented on 02.06.2017 10:35

Ilyeneket más is tapasztal? Mobokon kissé furcsán fog ugrálni nem részletezett okokból, de playereken normálisan kéne menjen.

Crawenn-WoD commented on 02.06.2017 11:29

Mobokra elég érdekesen ugrál, konkrétan halál után befutottunk az instába és a az első kanyarban lévő playerből egyszer csak elindult a chi wavem és behúzta a második bosst, majdnem egy perccel azután hogy utoljára castoltam volna chi wavet

Líghtníng-Tauri commented on 02.06.2017 14:40

Valóban előfordul az ilyen, hogy random előjön, de nekem úgy tűnt, hogy ilyenkor nem pattog 7-szer hanem kevesebbszer, majd a maradékot később csinálja csak meg. Playereknél is jelentkezik néha, dueleknél elég zavaró mert duel közben nem működik de duel után elkezd pattogni. Megjegyzem, hogy az elemental force fegyver encsivel néha sebez friendly targetet is.

Nine-Evermoon commented on 15.06.2017 15:06

Mindenkinél, aki monkozik, és próbálja használni a talentet, annál jelentkezik a probléma. 7-szer kéne pattanjon összesen, most ismét teszteltem ellenséges mobon, és beleragadt. Nem azt mondom, hogy annyira fontos képesség, de azért ha a tooltipes sebzését nézzük, és úgy vesszük, hogy ellenségre kasztoljuk először, és figyelmen kívül hagyunk mindent, ami redukálná a sebzését, 4 * ~ 12k sebzést kéne csinána 15 másodpercenként , ha cooldownra használná az ember, ez nagyjából 200 ezer sebzés percenként, ami kicsit több, mint 3k DPS növekedés lenne minden monk számára (ez nyilván nem egy egetverő mennyiség, ezért mondtam, hogy nem annyira fontos képesség, de ez még mindig jobb lenne, mint a Zen Sphere átlag 1250 DPS-e). :)

Sóska-Tauri commented on 21.06.2017 21:22

Nine-Evermoon azért én mw monkozok 10s raiden, eléggé fontosnak tartom, főleg ha nincs összestackelve a raid...

Betöltés...

Available keyboard shortcuts

Hibajegy-lista

Task Details

Task Editing