- Státusz Lezárva
- % kész
- Hibajegy típusa Bug Report
- Kategória Classes → Death Knight
- Felhasználó hozzárendelése Senki
- Rendszer All
- Súlyosság kritikus
- Prioritás Normál
- Jelentett változat 1.0
- Esedékesség határozatlan
-
Esedékesség időpontja
határozatlan
-
Szavazatok
2
- Jackcarver (24.11.2016)
- Hubii-Tauri (24.11.2016)
- Privát
Megnyitotta Hubii-Tauri - 24.11.2016 11:16
Utoljára szerkesztette: JayD - 13.02.2017 22:01
FS#639 - Dk death coil heal
Death Knight spellek amik nem működnek normálisan és rúnák:
Death coil: A mellékelt videóban lehet látni a végén, hogy a sebzése olyan 25k ami normálisan megy, de a healingje olyan 65k lenne(lichbornban) ami össze vissza megy... az első crit nélkül is több mint kéne után meg csak 33k heal körül mozog.. Valószínűleg hat rá a Battle Fatigue http://www.wowhead.com/spell=134732/battle-fatigue. Vagy valami másért megfeleződik.
A peten mindenesetre jól működik.
Rúnák: Lehet ehhez kellett volna egy másik reportot nyitni core-ra de ebben nem vagyok biztos. Az a baj velük, hogy beakadnak és nem indul el rajtuk a cd azonnal és ez elég nagy dps kiesés hosszútávon. Ezt is lehet látni a videóban.(ez amúgy liveon se megy normálisan de úgyis jön a pre patch így jobb ide írnom)
https://www.youtube.com/watch?v=7lCKNPASSL0&feature=youtu.be
Továbbá ez nem olyan fontos de van a /run PetAbandon(); macro ami dismisseli a petet és másik jön elő amikor előhívod, mármint más a neve meg a színe. Itt ha dismisselem a macróval és logoutolok akkor is ott van mellettem a karakterválasztásnál és se a neve se a színe nem újul meg. Próbálok majd erről is keríteni egy videót.
Kommentekbe még van 1-2 videó.
13.02.2017 22:01
A lezárása indoka: Fixed
További megjegyzések a lezárással kapcsolatban
Pet Abandon is javítva
5.4.8-as klienst használok és hibába.. nem rosszul látom mert elnyomni se lehet a skilleket szóval nem csak úgy mutatja hogy cd-n van. És catába se megy ami tauris kliens.
Személy szerint a rune regen problémát a videon sem fedezem fel, így ha tudnál pontosítani, hogy mit nézzek és pontosan mikor az segítene.
Hello!Persze, például 0:15-nél is látni, hogy balról a második rúna ami blood, nem indul el rajta a cd csak később és utána nem megy gyorsabban rajta a cooldown, hogy beérje a rendes cooldownját. Szóval nem az van, hogy rosszul mutatja. Csináltam neked még 1 videót és azon csak a rúnákat nézzed itt talán jobban lehet majd látni.
https://www.youtube.com/watch?v=GOr_aFfPOJQ&feature=youtu.be Ha van még kérdés visszanézegetek. Közben csináltam még 1 videót ahol próbáltam stopperrel mérni a 2. és 3. rúna cd-jét aminek alapból haste nélkül 10 secnek kéne lennie ha jól tudom. Kicsit bénáztam tudom de így is látni, hogy sokkal több min 10 sec.
https://www.youtube.com/watch?v=h10v2DYSIRA&feature=youtu.be
Jobban beletúrtam a témába igazad van jól mennek a rúnák erről a másik cd-ről nem is tudtam ami nem indítja el amíg a másik nem járt le.
A többi még mindig fennáll. Bocs
Light, Tarko-t kérd meg hogy segítsen benne, ő eltudja magyarázni nagyjából hogy hol lehet a hiba és mi az (remélem), és ezt nem kötekedésből írtam. mármint na, érted.
Nem kell segíteni benne ez sajnos ilyen. Itt eredetis videóban is láthatod https://www.youtube.com/watch?v=AK7_K6ddXjA
Itt meg le van írva részletesen, hogy kéne mennie a rúnáknak.
http://www.wowhead.com/forums&topic=49855/guide-dk-mechanics
Értem én, én csak segíteni szeretnék, és nincs semmi rossz indulat abban amit írtam.
Bajhera-s videóban az addonon synch van beállítva, x értékekre mit mikor frissítsen, ergó az nem mérvadó.
http://www.wowhead.com/forums&topic=49855/guide-dk-mechanics ez megint nem mérvadó mert ez wotlk-s alap, catában a runákra került 1rakás + aura, regen cucc.
pl.: a runák “delay-e” eltűnt, mivel abylity converted lett a runa és fs miatt duble converted abyra.
Catában nem sikerült megcsinálni mopban sem lessz másként, valószínüleg kliens oldali dolog isvan benne.
A runának, alapból sem 10sec a timere, mivel specializációk mind adnak aurát rá, vagy specializáció bonuszt. Az 1runa cd-je 10sec de minden esetben ez kisebb értékről fog indulni minden specen. De az aurák nem hatnak regen értékre, szóval kár vele vesződni.
Ja úgy light, lehet ércesen írtam, de a tényt nem tudom mért lett törölve, vagy akármilyen fejlesztő.
Jah igen a srác álltal linkelt videóban, érdemes nézni, a runa fajtáját, és a regen timeo-t és mikor talentre poppol 1 runa mit kezd utána regenelni. :D
(olvasom folyamatosan és nézem is, de mást is csinálok, nincs elfelejtve)
Köszi, remélem sikerül valahogy megoldani. Ha kell valamit nézni, írd le, és meglátjuk mire jutunk.
Próbáljatok légy szíves a rune rendszer bugjairól felvételeket képeket bármit készíteni leírással, mindenféle elképzelhető módon, legyen bármi.
Rune Recharge
Rune Recharge is affected in a similar way by haste as melee hit’s are affected.
Not all melee haste increases affect rune regeneration. Static Auras like Improved Icy Talons or Windfury Totem do not help with rune recharge but short buffs like Heroism/Bloodlust/Timewarp and Unholy Frenzy do. I think that “short time buffs to other people” are an exeption from the rule. If I find more that affect rune recharge I’ll make a separate list of beneficial haste buffs.
hupsz xd
Ez se 100% os, majd Tarko megnézi, és megmondja mennyire legit ez.
http://www.mmo-champion.com/threads/791899-Death-Knight-Mechanics-explained
itt találtam, lehet így jobban át tudod nézni
(igaz catás dena)
Alapvetően a bugokról kellene nekem felvétel / kép
Hát runa reggenről nem lehet, azt meg kell mérni hogy mennyi idő alatt töltődik vissza, és perpill az a baj hogy össze vissza ugrál, pl amikor le esik rólad valami haste buff, meg ilyenek.
Megpróbálom kitalálni hogy hogy magyaráztam el, Tarko kéne, ő tudja :D
már le is írta 1x,csak zárta a reportot sajnos.
Igen, de valójában csak a spellek cd-jét látom ugrálni ami teljesen érthető is számomra tekintve hogy megnő, de magukon a runákon és ugrálást nem tapasztalok.
Hát pont ezaz, nem látszik, de majd próbáld megmérni.
Az a baj hogy nem tudom ez elmagyarázni normálisan, csak úgy hogy néz meg majd pl egy 85es eredeti frost dk-t meg itteni frost dk runa regenjét,
elvileg nem szabadna üres járatnak lennie (vagy nagyon ritkán), hát itt sajnos elég sok van, bizonyos dolgok nem úgy hatnak a regenre ahogy kéne stbstb.
Az a baj hogy úgy látszik Tarko sajnos le mondott a dologról :S Pedig ő tudna értelmes segítséget nyújtani, szerintem.
Lehet 1szer nekiallok meg de nem most lessz. Van rakás dk rajtam kívül. Télleg jó érzés h engem hoztok fel de nincs időm rá, meg kedvem perpill.
Jelzek a presence nem 15%os már a fenti, script eltér mert 20% és nem melee speed hanem rendes haste effect ami multyplayt az unholy aurával (régi icy talons raid buff).
Addond runeshync-nél lessz a dolog, de sajnos, amíg vizuálisan nem látjuk a runát elütni sem lehet, mivel RC-re megint 0,5ös drop van procc és leesésnél így legjobb esetben is 1 runa töltödését 1seccel droppolja. Azaz 1 full pack runa 6x1sec. A runa speedje mikor regen sebesség változik, vissza ugrik 1 előző állapotba. Szóval csak vizuálisan 0,5sec amúgy csak 0,25sec ha Light a te szempontodból nézzük, de mivel felkerüléskor is droppol a rúna aktuális állapota vissza így megint kb0,25 fele(csak azért fele mert utánna 100%speedel regenel) tehát +0,125 így sacc 0,375s lessz 1 rúnán a vesztett idő.
Mindig az aktuális töltöttségi állapotát droppolja 10% körül vissza. Nem a sebességet, hátha ez a plussz kis infó segít benne.
Mivel a regen speed folyamat nőlni fog, így egyre kevésbé észlelhető bug lessz, de bug lessz. És nem kis veszteség, meg sokszor gc-d miatt üközni fognak a dolgok, és várni kell, 1secet.
PogChamp