- Státusz Lezárva
- % kész
- Hibajegy típusa Bug Report
- Kategória Classes → Warlock
- Felhasználó hozzárendelése Senki
- Rendszer All
- Súlyosság kritikus
- Prioritás Normál
- Jelentett változat 1.0
- Esedékesség határozatlan
-
Esedékesség időpontja
határozatlan
-
Szavazatok
16
- Nefoshamman-Tauri (07.07.2017)
- Nilary-Tauri (07.07.2017)
- Rury (07.07.2017)
- Onyxynn-Tauri (06.07.2017)
- Dzoo-Tauri (08.06.2017)
- Dorell-Tauri (07.06.2017)
- Step-Tauri (31.05.2017)
- Just-Tauri (31.05.2017)
- Sanea-Tauri (31.05.2017)
- 123145 (30.05.2017)
- Manbearpig-Evermoon (30.05.2017)
- Lottadots-Tauri (30.05.2017)
- Mushu-Tauri (29.05.2017)
- Lann-Tauri (29.05.2017)
- Warry-Tauri (29.05.2017)
- Fékendgéj-Tauri (29.05.2017)
- Privát
Projekt: MoP
Megnyitotta Sanea-Tauri - 29.05.2017 01:16
Utoljára szerkesztette: Sanea-Tauri - 28.07.2017 08:07
Megnyitotta Sanea-Tauri - 29.05.2017 01:16
Utoljára szerkesztette: Sanea-Tauri - 28.07.2017 08:07
FS#6055 - Fear Position Desync - urgent
Sziasztok,
Levideóztam mi történik a fearrel. A videót a 20. másodperctől érdemes nézni.
Elég komoly teleportok történnek, gondolom mondanom se kell mennyire gáz lesz ez arénán.
Szeretném hozzátenni, hogy hasonló a gond a warrior ugrásánál is, sokszor előbb látszik a földön a becsapódás helye, a warri pedig sehol, majd pár pillanat múlva valahol máshol jelenik meg.
Scatter shotra is igaz pl.
Nem updateli a pozíciót.Ez új bug,eddig ezt nem csinálta,arénán nagyon idegesítő lesz,mikor próbálnád cczni és nem is ott áll ahol írja! legkritikusabb bug pvpre nézve ez ...2. a drink...
Sokszor előfordul bgn is, de nem csak fearnél. 5 másodpercig próbálom ütni mikor látom hogy pl stunban áll, aztán mikor lejár a stun megjelenik tök máshol
.
Régi bug, és minden disorient effektű spellre érvényes. Stunra meg leesik a target oda ahol a levegőben kapta, nem igazán hiszem, hogy simán stuntól is be tudna bugolni a pozíciója, max akkor ha már eleve bugos volt.
Lehet hogy off, meg nem kapcsolódik ehhez a bughoz, azért megemlítem: futok az ember után, rajta állok szinte és nem érem el melee range-ben, kap egy gripet, és 10 méterrel messzebbről rántom oda.
Küldtem ki egy lehetséges fixet. DC/Restart után meg kellene próbálni reprodukálni. (Én nem tudtam)
Fearrel most jónak tűnik, de Howl of Terrorral, Mortal Coillal és egyéb CC-kkel nem. Lockal tudom csak tesztelni, de a többivel is gond van ha ezekkel is. Feltételezem kizárólag fearre írtad a fixet?
Nem jó, és olyan mintha a teljes pozíció szinkron laggolna ennek tetejébe. Simán arrébb vannak a karakterek mint ahol látjuk őket.
Nem értek hozzá, lehet fejet fogni ha hülyeséget írok, de ötletelhetnénk mi okozza.
Mivel leginkább crossrealmon jön elő ahogy néztem, meg lehetne vizsgálni a két rész közti különbséget. Más memória, sávszélesség, bármi van rendelve egyikhez meg a másikhoz? Nem törli a lezajlott bg-ket, tehát csak halmozódnak felesleges temporal fájlok, elcastolt spellek logjai, bg-k sorszámai stb? Más gépről fut a kettő szerver (alap és cross) amikben vannak eltérések?
Szerintem a motion predictel (is) van a gond.
Került be rá egy megkerülő megoldás, tesztek alapján megoldotta. Következő restartoktól szeretnék visszajelzést kérni mi a tapasztalat ezzel.
14-én 13:35kor tesztelve a reggeli restart után, jobb, de még nem az igazi. Most a teleportálás kb 5ből 2szer fordul elő az eddigi 5/5 helyett, a maradék 3 esetben ugyan úgy beakad a snare feltételekor, csak nem áll meg, hanem belassul, és utána gyorsabban kezd el futni fearben hogy utolérje magát.