MoP

  • Státusz Lezárva
  • % kész
    100%
  • Hibajegy típusa Bug Report
  • Kategória Classes → Death Knight
  • Felhasználó hozzárendelése Senki
  • Rendszer All
  • Súlyosság kritikus
  • Prioritás Normál
  • Jelentett változat 1.0
  • Esedékesség határozatlan
  • Esedékesség időpontja határozatlan
  • Szavazatok 4
  • Privát
Projekt: MoP
Megnyitotta 123145 - 30.04.2017 16:07
Utoljára szerkesztette: Chris - 09.06.2017 13:52

FS#5275 - Blood worm HP ugrálás

Blood worm/burst

http://wow.gamepedia.com/Bloodworms A mostani blood wormoknek a hpja a max HP-dnak a 15%-a, http://imgur.com/19Lvipr←– 465709 max hpm 15%—> http://imgur.com/sSAbWxm 69856←-

Képeken látható,hogy a bloodwormok hpja felugrik 69król 392kre a semmiből és így sokkal több hp-t tölt vissza mint amennyit kellene.Fatigue sem hat rá. http://imgur.com/nrmD8OF http://imgur.com/drPc9yP

http://imgur.com/TSeosUA 392k

http://imgur.com/sSAbWxm 69k

http://imgur.com/drPc9yP ←–healing

http://imgur.com/3dc2PUp ←–Látszik csak 7perc telt el de már top1 healingben

https://youtu.be/4oYk_Wjb46w?t=842 ← 5.4es blood dk ,azért van különbség a kettő között

Bloodot nem nagyon szoktak használni pvpre ,sőt még rated bgre nagyon,de taurin mindenki bloodozik mert megölhetetlen ezzel a buggal,hogy a hpja 1%ról 100%ra ugrik a blood worm miatt.

https://www.youtube.com/watch?v=fVtc0lIpBrk&feature=youtu.be

..pvp utility is limited in most circumstances, because of their low health. a single well placed AoE by almost any class will kill them before they can do a noticable amount of healing

https://youtu.be/KJ0pRDc2RvY?t=236 ← pvp fatigueval

https://youtu.be/oyf9-lnboZg?t=1262 pve

Lezárta  Chris
09.06.2017 13:52
A lezárása indoka:  Fixed
Tarko-Tauri commented on 30.04.2017 16:37

Fatigure-nál érdemes megnézned, hányas gorge stacken healeltek, mert így nem mondható rá, hogy 100%-ban nem hat rá.

Dryanus-Tauri commented on 30.04.2017 18:54

fatigue 60% ot levesz ... a bloodwormnek volt 400k hp-ja , healelt majdnem 600k-t ~6-7es stacken (175% ~)

akárhogy nézed az nem lehetne több mint 300k

Hupikéktöjp-Tauri commented on 01.05.2017 00:08

Ilyesmi hiba még cata végén a gargóval is volt...

Am 40% a fat, és 8-as stack simán reális, így kijhet az a 500k+ még fat mellett is, szóval akár hathat is rá

Dryanus-Tauri commented on 01.05.2017 00:18

teljesen mentális sérülésben szenvedő betegeinket kérjük jelenjenek meg a 2-es instában. Köszönjük

@Hupikéktöjp

123145 commented on 01.05.2017 00:21

Legyen ez az utolsó komment ,köszi szépen @hupikéktöjp,csak kibírod,hogy nem írsz ide faszságokat.

Hupikéktöjp-Tauri commented on 01.05.2017 05:00

Én örülök h attól érzed magad nagyfiúnak h leugatsz másokat és semmi baj nincs ezzel ezen a szellemi színvonalon.

Ettől függetlenül valóban 8as stackig a gorged fel tud menni simán a wormokon nem ritka (ez pven és pvpn is ugyan úgy működik) márpedig 8as stacken már a hpja 200%át healeli

Igen az h 400k a hpja egy csúnya csúnya nagy hiba (persze nem ettől lesz a dk halhatatlan hiszen akkor mindenki más a közelében is az lenne hiszen a kukac őket is healeli, ez már a posztod sírás része) de azt hogy hat-e a healre a battle fat vagy sem csak úgy lehetne kideríteni ha tudnánk hány stack volt a kukacon ennyi lett neked jelezve.

500k-t healel a kukac akkor ha 5ös stacken van a gorged és nem hat rá fatigue és akkor is ha 8as stacken van és hat rá, ennyit mondtunk h ez a képen nem látszik, nem kell személyes sértésnek venni. Bár gondolom ezt a kőkemény matematikai tényt neked nehéz felfogni hiszen ez már szorzást is igényel és százalék számítást.

Tarko-Tauri commented on 01.05.2017 10:22

Komolyan nem veszitek észre magatokat?
Abszolút nem írt faszságot.
Mi a retekért kell, leugatni?
Vagy, úgy eggyáltalán, miért érzitek bárkinél is felsőbbrendűnek magatokat?

123145 commented on 01.05.2017 11:14

“Mi a retekért kell, leugatni?” Ott miért van vessző? Vagy,úgy ←és itt? " eggyáltalán,” ←erről nem beszélnék.Még a LESZ szó helyesírása is gondot jelent nálad mert LESSZ-nek írod. Tarko az az ember aki még az általánost sem járta ki de a bug report oldalon nagy menőnek érzi magát.Idézek az egyik kommentedből

.” és nem néztem, hogy az mop utáni hozzászólás, téll bocs. nem bloodoztam mopban nem tudok sokat

Féltek,hogy véletlenül kifixelik a dk bugokat?RIP. Azért írom,hogy ne írjatok mert a szarságotokkal szétspammeletik az értelmes bug reportokat,bár igaz figyelembe se vesznek titeket otthon ezért próbáltok itt a report oldalon kitűnni.Na de akkor leírom most,hogy majd letesztelem és majd beleírom,köszi viszhall.

Tarko-Tauri commented on 01.05.2017 11:26

Ne kezd már megint a retardálttságodat, eggyértelműen elmondtam én is gorge-et nem vetted figyelembe.
Itt most, mi az a pont ahol védtem?
Nem bloodoztam mopban, de még így is úgynézki többet tudok róla, mint te istencsászárka.
Megint olyan faszságon vitázol amibe nyilvánvalóan besültél, mint a másik reportodban.
(senki nem mondta, h nem bugos, de mivel hiányos, nem jelenthető ki, a bug ezen része)
“szétspammeletik az értelmes bug reportokat,” Úgy mint a másik report is fakereport, mi?
Másik meg, képes vagy másiknál is fatigure nélkül tesztelni bazdmeg, és mindenkit leugatni, pedig az pvp eleme a játéknak, mégis hamarabb letesztelte 1 pve player, nem érzed kicsit nyomorultan magad?
Vegyél már össze az arcból, mert kezdesz szánalmas lenni.

123145 commented on 01.05.2017 11:29

Hát EGGYÉRTELMŰ.

“Na de akkor leírom most,hogy majd letesztelem és majd beleírom,köszi viszhall.”
Hupikéktöjp-Tauri commented on 01.05.2017 11:42

De istenem, senki nem mondta h nincs bug csak azt h wormnél nem mindegy milyen stacken robban... Egyszerűen hibásan következtetsz h biztosan nem hat rá a fat, mert ezt nem tudhatod ennyi...Ezzel kár vitatkoznod mi csak szóltunk h van egy kis logikai gond abban amit írtál. (Tudom h ez fáj, de néha beláthatod ha nincs igazad és nem kell enragelni főképp ha senki nem bánt)

Vagy nem értesz egyet velünk? Kérlek akkor normálisan fejtsd ki mire alapozod a véleméyned, úgy ahogy kultúrált ember tenné amíg mi is úgy tesszük. (pl megmondhatnád pontosan hány stack gorged volt azon a kukacon ha már a képen nem látszik nyilván te tudod hisz biztos vagy az igazadban, vagy ha szerinted ez nem számít akkor pontosan miért nem? Ahogy nyilván a pwp powerrel is számoltál mint pozitív modosító gondolom pontosan tudod mekkora volt a dknak) Ugyanis a matek is általános iskolai tárgy és sajnos eléggé fix tényeket tud produkálni. (az h nincs igazad, meg ne írj, mert csak, meg mert azt mondtam, az aligha érv)

A dk bugokat valóban jó lenne fixelni: pl a worm agróját, h a ghoul bgn playert nem támad bloodban, és van még pár további negatív bug is de persze az téged nem zavar. Nyilván ha fix lesz a dk mindenkinek jó lesz, kivéve akik már most nyafognak h így is túl erős ellefél nekik. Csak akkor mire fogod majd ha alul maradsz? Mi vagyunk akik objektíven nézik mert nekünk 8 pvpn mi van, nem minket vert meg párszor néhány dk és sírunk azóta... Mi 1 darab jogos észrevételt közöltünk ennyi történt. Ha nem tudod feldolgozni ezt, sajnálom.

Itt az egész reportod annyi értelmes tartalmat hordozott h pvpn a kukac hpja rossz ettől sokat healel. A többi már csak tipp, panaszkodás és magyarázkodás némi önigazolással h miért is jobb nálad más...

123145 commented on 01.05.2017 12:15

De amúgy ti mi geciért nem tudtok tesztelni semmit ? Persze az ilyen féle bugot mint ezt persze nem reportoljátok le mert minek pozitív bug.De ha ez megnyugtat el sem olvastam mit írtál mert nem vagyok kíváncsi rád.

Dryanus-Tauri commented on 01.05.2017 18:47

fatigue 60% ot levesz ... a bloodwormnek volt 400k hp-ja , healelt majdnem 600k-t ~6-7es stacken (175% ~)

akárhogy nézed az nem lehetne több mint 300k

Dryanus-Tauri commented on 01.05.2017 18:47

fatigue 60% ot levesz ... a bloodwormnek volt 400k hp-ja , healelt majdnem 600k-t ~6-7es stacken (175% ~)

akárhogy nézed az nem lehetne több mint 300k

Dryanus-Tauri commented on 01.05.2017 18:48

fatigue 60% ot levesz ... a bloodwormnek volt 400k hp-ja , healelt majdnem 600k-t ~6-7es stacken (175% ~)

akárhogy nézed az nem lehetne több mint 300k

Tarko-Tauri commented on 01.05.2017 19:20

Milyen 60%ot?

Hupikéktöjp-Tauri commented on 01.05.2017 23:27

40%-ot (jelenleg a battle fat egyedileg beállított értéke ennyi taurin több nagy pvps mondta ezt előző hasonló reportoknál http://mop-bug.tauriwow.com/index.php?do=details&task_id=5045 itt épp amiatt sírnak h miért nem 60 mé csak 40 :D)
És számolj 8-as satckkel bátran 400x2x0,6=480k (ehhez jön hozzá a pwp powerből adódó plusz: 30% pvp powernél ez már +40-50k körül van ebebn az esetben, és az esetleges heal bónuszok mint vamp blood stb ha fent van épp) szóval 500k könnyen lehetséges fat mellett is...

Fékendgéj-Tauri commented on 02.05.2017 07:34

Hupikéktöjp, megsúgom neked az 600k úgyjött ki,hogy bebugolt a worm hpja alapjáraton az soha nem lesz 200k+ se pvpn :D Meg a pvp powert se jól számolod mert 30% heal bonuszt soha nem fog kapni mert a max pvp powerednek a 40%át kapod csak meg healingben. 392k soha nem lesz egy blood wormnek :D a max hpdnak a 15%-a a blood worm és úgy jön ki a 69k de látom a saját classodhoz sem értessz :DD , 69kx2 138k + 12% pvp power 154k = rá a fat 40% = 61,824 k szóval ne járasd mostmár magad mert nem nagyon tudod a dolgok rendjét.Bár ilyen névvel,hogy Hupikéktöjp..mit is vártam..nem sok az értelmi szint.

Hupikéktöjp-Tauri commented on 02.05.2017 10:34

ÁÁÁ tanulj meg pls olvasni és szöveget értelmezni....

1: Azzal h ez bug senki nem vitatkozott, a worm hpja bugos és kész :D 400k nem normális olyan 60-70 közt kell mozognia (igen tudom a dk hpjának a 15%-a ez tény senki nem mondta soha egy szóval h nem).

2: Am jól számolom 500k-s healingről beszéltünk (annyi van a képen) ha 30% a pwp power az 150k annak a 40%-a 55k ez az amit healingben megkapni ezért írtam azt hogy 40-50k-t ad hozzá...

3: Az egyetlen ami vitatva volt h van-e fat a kukac healjén vagy sem, egy 400k hps worm 500k-t healel ennyi látszik a képen légyszi mondd már meg ebből h hatott e a healre a fat vagy sem.

Kérlek ne keverj bele mást, pontosan tudom h pven egy kukac 130k körül healel azt is h pvpn kb 90k körül kéne (rosszul számolsz am 154k-ra 40%-os csökkentés nem 61k ugyanis hanem 92 de sebaj). Viszont itt a kukac élete 400k és az volt a kérdés hogy ez ha hat rá a fatigue tud-e produkálni 500k-s healt, kérlek ezt számolgasd ha unatkozol.

Ha nem tűnne fel ez a report 2 bugot említ: 1, a kukac hpja ami tény h hibás. Másrészt azt h nem hat rá a fat, ami viszont nincs bizonyítva.

Fékendgéj-Tauri commented on 02.05.2017 14:51

Jól van most ezen vitatkozol ,hogy leszedi vagy nem? Menj fel van karid akkor teszteld le ne okoskodj ha leszedi akkor küld el és kész nem kell elpofázni 10x ,autista.

Fékendgéj-Tauri commented on 02.05.2017 15:50

https://www.youtube.com/watch?v=H5cDKIYk-bk jelenleg :( jön az a bizonyos nerf

Hupikéktöjp-Tauri commented on 02.05.2017 15:58

De úgy tűnik el kell mert láthatólag elsőre nem sikerült megérteni miről beszélünk. Te szólsz be az értelmi szintemre mikor olyasmiről beszélsz amiről szó se volt, okos akarsz lenni fölöslegesen....

Ami meg a fatiguet illeti:
Ahogy parancsolod tessék tesztelve, igazam volt: 7es stack 414k heal 400k-s kukactól (7es stack=175% tehát ha nem lenne fat majd 700k-t healelne). Szóval pls most már a reportoló vérét szívd ő volt idióta nem én.
Mellesleg ha már worm amellett h a hpja nem stimmel, totál rossz az agrója (pven behúz mindent) messze nem mindig azt támadja akit én sőt néha olyan messzi targetet h a healje el sem ér mikor robban de ez nyilván nem pozitív bug így ez szerintetek nem baj :D

Szóval hagyjuk már abba hogy a dk healekre nem hat a fat, ez már a második olyan report ahol azon nyafognak h nincs, pedig van...

Fékendgéj-Tauri commented on 02.05.2017 16:38

Oké akkor hat rá gratulálok ügyes vagy.Ha oda van írva,hogy nem hat rá a fat akkor is megtudják nézni ,hogy hat vagy nem,nem változtat semmin. Nem volt idióta a reportoló azért mert odaírta,hogy nem hat rá.Különös te vagy main dkval mégis ő hamarabb észrevette mint te,nem csodálom,senki sem reportolja le a pozitív bugokat :) Vagy csak azért nem reportolod mert nem ismered a saját classodat :)

Hupikéktöjp-Tauri commented on 02.05.2017 23:46

Basszus... Azért nem reportoltam h pvpn a bloodworm hpja rossz mert nem pvpzek, ő meg észrevette mert már napok óta a nerf dk- című reportok jönnek tőle aminek jó része fake.
Folyamatosan azzal jön hogy a dk healjeire nem hat a fat, mert egyszerűen nem képes korrekten tesztelni, holott eddig mindegyikre hatott, nyilván az ilyen report nem kevés plusz munkát csinál a fejlesztőknek, tehát igen a gyerek totális idióta. Persze senki nem monta h ne tudnák megnézni ezt a készítők, csak szerintem van elég más dolguk is ahelyett h az ilyenek szivatják őket.
Végre talált valami bugot nem értem miért nem tudott örülni a fejének írni egy 2 soros jelentést h a worm hpja nem stimmel, és kész minek kellett idekeverni a baromságait ami már már fetish nála.
De tapsold meg és cukrot neki.
Mint mondtam a wormmel más baj is van már reportolni akarta, és midnenképp mást is bele akart volna írni a hpn kívül találhatott volna bugot, de az nem olyasmi ami érdekli mert tényleg csak azon sír h a dk milyen erős és “ölhetetlen”. Megjegyzem nem a kukac teszi azzá ugyanis ez a pozitív bug nem cska a dkra hat hanem a csapatában mindenkire akik a közelében vannak.
Persze ez nem számít a hpját javítani kell, és javítva is lesz nyugi van. De azért képzelt bugokat ne jelentgessünk már pls.

123145 commented on 03.05.2017 06:37

Fixelve lesz és kész :P nem hiszem,el,hogy ennyit kell sírni egy report alatt! fogadd el,hogy fixelve lesz :)

Hupikéktöjp-Tauri commented on 03.05.2017 07:21

Tanulj meg olvasni...

Tarko-Tauri commented on 07.06.2017 21:56

Kellene, valami aura vagy konkrét szitu mitől ugrál fel a guardian petek hpja cr-en.

Betöltés...

Available keyboard shortcuts

Hibajegy-lista

Task Details

Task Editing