MoP

  • Státusz Lezárva
  • % kész
    100%
  • Hibajegy típusa Bug Report
  • Kategória Classes → Death Knight
  • Felhasználó hozzárendelése Senki
  • Rendszer All
  • Súlyosság kritikus
  • Prioritás Normál
  • Jelentett változat 1.0
  • Esedékesség határozatlan
  • Esedékesség időpontja határozatlan
  • Szavazatok 6
  • Privát
Projekt: MoP
Megnyitotta 123145 - 28.04.2017 17:48
Utoljára szerkesztette: Chris - 07.06.2017 16:48

FS#5204 - Mastery: Blood Shield

Each time you heal yourself with Death Strike while in Blood Presence, you gain x% of the amount healed as a Physical damage absorption shield.

Ugyanannyit absorbol pvpben mint pven.

http://imgur.com/BrElE3t pvp

http://imgur.com/OifKTCD pve

http://imgur.com/Z3Dn1lA bgn

Pvpben a battle fatigue hatására kevesebbet kellene absorbolnia jóval.(40% a mostani beállított)

Lezárta  Chris
07.06.2017 16:48
A lezárása indoka:  Not a bug
További megjegyzések a lezárással kapcsolatban  

Mivel a heal részére hatott a fatigue, így logikus, hogy az absorbra már nem fog, ami a healből számolódik.

Hupikéktöjp-Tauri commented on 28.04.2017 23:19

Ugyan én nem értek a pvphez (nagyon nem, de olvasni viszont tudok)

5.4.0-tól az absorbra elvileg nem hat a battle fatigue, csak a healingre http://wow.gamepedia.com/Battle_Fatigue
(a jelenlegi 60%-os érték amúgy (nem 40 ahogy írtad) pedig már a 5.4.8-as érték, http://www.wowhead.com/spell=134732/battle-fatigue#changelog)

Mellesleg a képen azért nem hat a healedre semmiféle battle fatigue mert nem ütött meg senki (olvasd el a spellt, helyesen te tudod feltenni a másikra amikor megütöd, rád pedig akkor kerül rád ha sérülést szenvedsz el írja a spell leírása fentebbi linken láthatod ha tudsz angolul am 20 secig tart elvileg)

Nekem hp alapján min 30.730-at kéne healeljen (minimum a teljes hp 7%-a), pvp közegben ütés után mégis 21k-t healelt (ami kb jó is a csökkentett értéknek talán 1-2kval magsabb a kelleténél ami nem olyan h sírni meg reportolni kéne nyilván ez a pontatlanság abból adódik h a hpm kerekítve néztem)

Amúgy ugyan ez volt a múltkori death pactes reportoddal is (ott is sztem nem figyeltél rá h megüssenek előtte) amióta hála neked az a spell nem működik, összesen 50hp-t tölt vissza pvpn és pven, pedig eleve hibás se volt, egyszerűen akkor is azért healelt pvp környezetben is maximumot neked nem mert nem kaptál előtte dmg-t, inkább ezt a bugot kéne kijavítani h végre újra rendesen működjön.

   2017-04-28.png (5,14 megabájt)
Fékendgéj-Tauri commented on 29.04.2017 01:10

Hát kurvára nem értessz a pvphez ,egyáltalán nem értem mi a geciért kell idekommentelned. A changelog nem írja igen,de kell hatnia az absorbra a fatiguenek. Felrakja a pap a 200k power world shieldet vagy a mage az ice barriert a 50-60k helyett.Death pact reportnál minden megfelelő a %hpt is lekell reducolnia pvpben pveben megmarad. az 50Hp-t elírták,de már korrigálva van szóval most már eldugulhatsz.

Ha pve dummyt ütsz tudod akkor nem fog semmi hatni rá ez egyértelmű remélem ez világos neked hupikék gecim,de ha megnézed duelben COMBATBAN hat a fatigue és érvényes az is hogy lereducolja az ABSORBOT 40%al VILÁGOS? Elég ha te megütsz valakit nem kell neki megütnie téged,hogy a battle fatigue aktiválódjon.Nap idiótája.

Mellesleg a fatigue értéke 40%,mert tauri egyedi értéket állított be a pvp balance miatt.Soha többet az életbe ne kommentelj sehova mert nagyon nincsen fogalmad a dolgokról.

Kek commented on 29.04.2017 01:19

“5.4.0-tól az absorbra elvileg nem hat a battle fatigue, csak a healingre” ez 100%osan hamis állitás, 200k-s nocrit disc shieldek biztosan reálisak lennének prideful seasonben.

https://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/11405781619 5.4 patchtől a legtöbb absorbra vonatkoznak a healingre vonatkozó dolgok, ezáltal nem kerül külön megemlitésre, de bgn az absorb healingként számolódik.

http://www.wowhead.com/spell=134735/pvp-rules-enabled#comments itt látható, hogy az effekt maga nem változott, de a változások bejelentésének szövegezése igen.

“a jelenlegi 60%-os érték amúgy (nem 40 ahogy írtad) pedig már a 5.4.8-as érték, http://www.wowhead.com/spell=134732/battle-fatigue#changelog) “, igen, ez az érték jelenleg a tauri adminjai által 40%ra van módositva.

Bg-n a karakter alapvetően egy zone-wide battle fatigue debuff hatása alatt létezik. Bg-n a battle fatigue-hez nem kell, hogy megüssenek. Open worldben igen, és a láthatatlan debuff 20 másodpercig tart.

https://us.battle.net/forums/en/wow/topic/6893799376

A death pact bug már reportolva van, már kommenteltél is alá, a battle fatigue-nek nincs köze ehhez a fajta működéshez.

Never go full retard again.

Hupikéktöjp-Tauri commented on 29.04.2017 02:12

Attól hogy valaki valamihez nem ért nem kell neki beszólni, főképp mert van amiben igazam:

Egyetlen észrevétel a két képen mind a 2őn 23k-s healt kapott a kedves reportoló ezért egyforma a pajzs értéke (ha hatna rá épp a battle fat akkor a heal lenne eleve kisebb és ebből adódóan a pajzs is, mivel az a kapott healből számjtódik ki) és a két első kép open world.

Az meg h a bgn mitől akkora a dk shieldje sehol nem látszik.

Am a battle fat működik teszek képet csak engem ütöttek is open worldben (100%körüli a masterym):

1, kép dummyra 31k heal 31k absorb
2. kép pvp környezet de nincs battle fat mivel még nem volt ütésváltás első támadás 31k heal 31k absorb
3. kép pvp környezet van battle fat mivel ős is visszaütött mint duelkor rendesen 21k heal 21k absorb

Minden képen ugyan az a sepll figyeltem h ne hasson rá semmilyen módosító.

Akkor most mi is a baj? Nem értem vagy szerintetek ezek után az eleve csökkentett pajzsot még egyszer kéne 40%al csökkenteni?

Tarko-Tauri commented on 29.04.2017 10:08

Nem is kell, de blood shieldet haggyuk már ki a játékból amíg nem is megfelelő értéket healel, ezáltal shield sem megfelelő fog felkerülni. Elöbb az alap bugokat kellene javítni utána kitérni a pvp modosítókra, mert el lesz kefélve ez is. De nem fejlesztők hibájából, akik nem is játszanak.
Nem mellékesen bat-fat az absorb értékére nem hathat ki a heal értéke után, annyira eggyértelmű dolog. Olyan, hogy pozitív szorzók sem hathatnak másodszor triggerelt abyra, meg a resi sem.

123145 commented on 29.04.2017 11:08

https://us.battle.net/forums/en/wow/topic/7764416876

https://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/8229823107

https://us.battle.net/forums/en/wow/topic/12506721420#post-5

Soha nem pvpztél de magyarázol a battle fatigue-ről. http://imgur.com/WBdYuYm Tessék csak neked csak most ütnek és közben ugyanannyit absorbol mint pven.

Igen,jól mondod.Ez egy alap bug,hogy a spellre nem hat fatigue ez által hatalmas halhatatlan absorb stackelhető fel magadra.Kicsit fejleszd a tudásod mert nem mindig helyes dolgokat beszéltek,csak okoskodás megy mindenről.Beírod elsőnek googlebe megnézed,hogy hogyan is működik aztán ha úgy van,ahogy mondom upvotolod.

Tarko-Tauri commented on 29.04.2017 17:54

megfogadtam nyugis leszek. 1. Funkerx az absorb nem = heal értékével 1képpel nehezen bizonyítod hogy ugyanannyi. A pvp power és társairól se feletkezz meg. Te Gechi nagy pvp császár.
Mivel kapsz heal értéket amiből %os alapon kapod a shieldet. Így eszmefuttatásod sem igazolásra nem kerül sem megcáfolásra.
Még1szer: SHIELD NEM = HEAL-EL

123145 commented on 29.04.2017 18:00

Nyugodj meg Tarkó,semmi közöd a játékhoz tudom,aranyos vagy,hogy próbálkozol azért,de sajnos le lesz nerfelve :( Tudom angolul sem tudsz ezért nem tudod értelmezni amiket a battle.netes topicokban írnak.
De leírom hátha megérted amit kétlek : Battle fatigue = heal és absorb csökkentés. Nem egy képpel bizonyítottam ott van a dummyt ütöm ugyanannyi mivel pve target duelben pedig pvp ugyanannyi. http://imgur.com/q6QCXwa Valami még bugos a bloodon és meg is fogom találni haha.

Kek commented on 29.04.2017 18:02

Szóval ti úgy gondoljátok, hogy pvpn egy disc 300-400k shieldekkel kell rohangáljon prideful seasonben?, Szóval ti úgy gondoljátok, ha az addon healing fülén itt és a kövi 2 kiegen absorb=healing, ha a pvp statisztikában absorb=healing, ha a healing modifierek ugyanúgy hatnak az absorbra, mint a healingre, akkor pont a blood dk pont azon absorbja nem healing?

Tarko-Tauri commented on 29.04.2017 18:12

Ne legyetek már retardok könyörgöm. Blood shield és a death strike heal 2 külön dolog.
1.: Death strikeal ütsz healel min7%hp-t 100k hp-n 7000-et.
Ezzel felkerül a masteryd értékével megszorzott shield.
2.: Death strike-al healelsz megint 7k-t bat fat csökkenti 40%-al tehát 4200-at.
ezt megszorzod masteryvel.
A fat discnél máshogy működik mert ott szimpla shieldet kapsz amit csökkent. De crit heal-re kapott shieldet nem fogja a heal után is reducálni.
Ne mondogassátok már, mekkora császárok vagytok mert kiégek rajtatok.
A másik ha szerinted közöm sincs hozzá, akkor nektek mi közötök van játékhoz?
Megint csak arc van ész sehol. Nagy sztárárok vagytok látom.

Notstefz-WoD commented on 29.04.2017 18:28

najó. Tarko link a highest 2v2 / 3v3 xp mopon?
- nincs.
- akkor kussolj pls

/dodge gemeket vennék MW monkomnak minden mennyiségben /w me /

Tarko-Tauri commented on 29.04.2017 19:38

Namost a random faszság miatt leírom, képekkel illusztrálom a mibenlétét a dolognak, mert még megnézni is buták vagytok. (illetve bekapott dam nélkül akarod bebizonyítani hogy rossz)
Mastery 82,69% absorb a healből.
1. dummy: http://kephost.com/image/wXj4 2. duel bekapott dam nélkül: http://kephost.com/image/wXjg 3. duel kapott dammal: http://kephost.com/image/wXjm Tehát ha vesszük az alap sebzés nélküli és dummys healt ami 28009 és a sebzést bekapva a healt akkor pont 40%-al csökkent 16805-re.
bat-fat nélkül: 28009-re 82,69%-os absorb 23160.
bat-fat-al: 16805-re 82,69%os absorb 13896.
Remélem így már le esik.

123145 commented on 29.04.2017 19:46

Oké tarkó leszarom,vágod ?:D Te dk mester vagy tudom,csak ne kommentelj soha többet ide köszi :D működik minden nem bugos semmi ! http://imgur.com/jc6rfbz

Tarko-Tauri commented on 29.04.2017 19:51

A blood burstnek megint mi köze a ds healhez és a blod shieldhez? Ne szopass már le. :D

Kek commented on 29.04.2017 19:57

‘A másik ha szerinted közöm sincs hozzá, akkor nektek mi közötök van játékhoz? '
fogadjunk 200k kreditben, hogy 2 hónap alatt outperformollak pveben a saját maineddel.

‘De crit heal-re kapott shieldet nem fogja a heal után is reducálni.’ de igen, redukálja, nem tudom melyik az intended müködés, de valszeg egyféleképpen kellene müködnie a 2 mechanizmushak

Tarko-Tauri commented on 29.04.2017 19:58

Fogadjunk, hogy még le is szarom. Csak legyen már kisebb az arc.

Kek commented on 29.04.2017 20:01

szóval nem mersz fogadni, mert csak bugreport szekcióban vagy képes a karakteredből bármilyen teljesitményt kihozni, ingame pedig nem?

Tarko-Tauri commented on 29.04.2017 20:03

eggyértelmű nem tudtad? :D Amúgy minek személyeskedsz továbbra is?

Kek commented on 29.04.2017 20:04

mivel te is megtetted úgy, hogy közöm sincsen a reporthoz. szükségem van kreditre és szórakozásra + valamivel be kell bizonyitanom, hogy a tauri top tier réteg eredetin 50%os logokat sem képes produkálni, na benne vagy?

Tarko-Tauri commented on 29.04.2017 20:07

Nyughass már kiscsikó.

Kek commented on 29.04.2017 20:08

amennyiben nincs ingame teljesitményed, hogy ‘kiscsikónak’ nevezz, megtennéd, hogy nem arcoskodsz a bugreport szekcióban? mivel fogsz belémállni? életkor? backpedál? fizetés?

Tarko-Tauri commented on 29.04.2017 20:11

nincs semmim én vagyok a világon a legnagyobb low.

123145 commented on 29.04.2017 20:15

Editeld ki te szerencsétlen,na most már elhúzhatnál innen az okoskodásoddal thy.

Tarko-Tauri commented on 29.04.2017 20:16

ki editeltem, nem akartam tovább húzni :D

Kek commented on 29.04.2017 20:20

nem, a divine aegis mechanikája jelenleg taurin az, hogy 40%al redukálja magát a healt, majd még 40%al a shieldet is,
45600 crit flash in pvp- 33000 aegis
out of pvp 79716 flash 94700 absorb

a pontos sp értékek fölöslegesek, de a masterym nem változott, szóval a shield és az absorb aránya pvpn és pven nem állandó. amennyiben az absorb nem tárgya további battle fatigue alapu csökkentésnek, mindig a healingnél nagyobbnak kellene lennie (mastery), de ez a helyzet battle fati alatt nem áll fent.

(valahogy olyan érzésem van, mintha egy olyan emberrel vitatkoznék, aki egyetemen matekhoz közeltő dolgot tanul, de az alapvető középiskolás érzéke sincsen meg hozzá.)

Vagy esetleg a te véleményed szerint ez a bug, és a blood shield működése intended?

Hupikéktöjp-Tauri commented on 29.04.2017 21:21

Kedzetnek azt lássuk be hogy az lett reportolva hogy pve és pvp blood shield értéke közt nincs különbség.
Azt szerintem mindenki belátta hogy a képeken amiket ez a kedves úriember aki jelentette az egészet csatolt azért nincs különbség mert pvpben nem ütötték meg, és ezért nincs rajta a fat. Nem azért mert az bugos volna. Tehát ez a report csak egy cry topik amiért nem bír elverni egy dkt.

Az hogy helyesen pvpben 40%-al kell csökkenteni az absorbját a bloodshieldnek vagy 2x 40%-al ugye egyszer azért mert eleve kisebb a heal és még egyszer magát az absorbot is már külön vita téma, lehet rá nyitni reportot ha szerintetek így van (én nem tudom bár sztem nem logikus mert elég nagy hátrány ha 2x hatna rá a fat de, bár akkor nyilván a pozitív szorzók is kétszer kell hassanak rá, lehet így van) ezt nyilván majd eldöntik akkor a fejlesztők.

Egy biztos amiről az eredeti report szól h pveben és pvpn UGYAN AKKORA a blood shield az totális baromság (mondom itt nem az értékéről van szó hanem h egyátalán van-e rajta bármi féle fat és bizony van...) ketten is mutattunk róla jól elkészített képet.

Szóval pls lehet én is tarkó is hülyék vagyunk szerintetek a pvphez de azért tanuljuk már meg mit hogy kell megnézni mielőtt reportulunk.

Tarko-Tauri commented on 29.04.2017 21:35

képet masteryt írd le mellé.
Maga a reportolt dolog nem bugos. Maradjunk annyiban.
Abban igazad van nem úgy van h csattra nem redukálja az aegist, de az aegis a crit heal helyett a heal értékét adja plusz absorban a heal duplájára növelése helyett.
De nem specifikusn az absorbot csökkenti hanem a flat statot hozzá. (vagyis kellene, disc papot nem láttam taurin működni)
Edit: Most nézem duplán healel tehát a shield feltétele is dupla nagyságú, tehát dsanszos bug.
“Patch 5.2.0 (2013-03-05): Now causes critical heals to apply an absorb shield on the target for 100% of the amount healed instead of healing for twice as much. In addition, it grants Power Word: Shield a chance equal to the Priest’s critical chance for the shield to absorb twice as much damage.” A bizonyítás érdekében.

Tarko-Tauri commented on 29.04.2017 21:57

Dogpeople ezt a hozzászólásomat se vedd ugatásnak, csak tisztázni szeretném a dolgot.
“Every heal, absorb etc. should be affected by battle fatigue.
No. Many heals/absorbs (Divine aegis, Illuminated healing, Ancestral Awakening and etc) which based on % of other spell, is not affected by battle fatigue, dampening. Because original spell is already reduced by these modifiers.
The same with damage like Ignite (Fire mage mastery), Piercing shots (MM hunter passive), Hand of light (Retribution mastery) and etc. They are not affected by any modifiers, includes resilience.” Ugyanúgy erről volt szó 1 nem nevezünk nevén szerveres 5.4.8-as bug reportnál lévő hozzászólás.

Notstefz-WoD commented on 29.04.2017 21:57

de am ti mit irogattok ide? BG-n kivül úgyse láttok mást ami pvp ott is azt se tudjátok hova pedalozzatok nem értem

Tarko-Tauri commented on 29.04.2017 22:02

Hulnagry, azért, mert ha ezt is javítás cimszó alatt megberhelnék nagyobb munkát csinálnának maguknak. Nem mellesleg, attól, hogy én sem pvpzek példul jobban tisztában voltam dologgal mint te is pl, aki csak rank linkelést mondogatta.
Ez után sem fogok nekiállni pvpzni, de aki pvpzik (akármennyire is sok a hiba) nekik a játékát nem kellene mégjobban elcseszni mert nem tudja hovatenni a dolgot.
“(valahogy olyan érzésem van, mintha egy olyan emberrel vitatkoznék, aki egyetemen matekhoz közeltő dolgot tanul, de az alapvető középiskolás érzéke sincsen meg hozzá.)” Ezzel szerintem meg most nem foglalkozok.

Betöltés...

Available keyboard shortcuts

Hibajegy-lista

Task Details

Task Editing