- Státusz Lezárva
- % kész
- Hibajegy típusa Bug Report
- Kategória Classes → Druid
- Felhasználó hozzárendelése Senki
- Rendszer All
- Súlyosság kritikus
- Prioritás Normál
- Jelentett változat 1.0
- Esedékesség határozatlan
-
Esedékesség időpontja
határozatlan
-
Szavazatok
6
- Demynnfire (27.04.2017)
- Wôdanaz-Tauri (26.04.2017)
- Blinterqt-Tauri (26.04.2017)
- Dekker-Tauri (25.04.2017)
- Årsênal-WoD (25.04.2017)
- Lollykah-Tauri (24.04.2017)
- Privát
Megnyitotta Silhuette-Tauri - 24.04.2017 18:27
Utoljára szerkesztette: Lightguard-Tauri - 27.04.2017 15:59
FS#5082 - Feral - Rip sebzés
Sziasztok !
Feral druidának a Rip skillje kevesebbet sebez mint amennyit kellene.
az alap Rip képlet itt található, kicsit lassan fogja betölteni mert webarchive-on keresztül találtam meg ( Köszi Crawen) és a teljes képlethez pipáljátok be a mastery-t.
5 kombópontal: [floor(113 + 320 * 5 * 1.25 + 0.0484 * 5 * Attack power * 1.25) * 8] damage over 16 sec.
a mastery bármilyen + matery rating nélkül 25%-al erősíti a bleedjeinket ez az 1.25-ös szorzó a képletben.
későbbiekben az utolsó 8-as szorzót lehagyom és így mindíg csak 1 tikknek fogom számolni a sebzését.
Ezenkívül a Rip először 5.2-ben 15% majd még 20% erősítést kapott a patchek alatt, utóbbi az 5.4-es hotfixben.
ezekhez a sebzés növelésekhez meg kell szorozni az állandó tagokat a képletben.
ezek a tagok a 113 , 320 , és a 0,0484
wowheaden a changelogjában, habár elég rendezetlen mert minden változás 5.0-ás patchre van írva ugyanarra a napra, látszik a 15%-os erősítés így pl a 0,0484-ból 0,055 lett. fölülről a 2. change
a tényezők alakulása:
5.0 : 113 / 320 / 0,0484
5.2 : 128 / 363 / 0,055
5.4 : 153 / 435 / 0,066
5.4-es képlet-ről nem találtam se wowhead-en se máshol linket. a 15%-os erősítés módját követtem.
az én esetemben, 48 % mastery-vel és 20,737 AP-val így kéne kinéznie 1 tikknek.
(153 + 435 * 5 * 1.48 + 0.066 * 5 * 20737 * 1.48) = 13,499 ezzel szemben az én Rip-em 11.347-et sebez.
ha aktív a 2 trinketem (mind2 agi-t ad ) és a windsongból kapok 1500 mastery-t
56 % és 36,733
(153 + 435 * 5 * 1.56 + 0.066 * 5 * 36733 * 1.56)= 22, 456 helyett 18.703
Valószínűleg az 5.2-es adatokkal számol most a szerver ami még nem tartalmazza a 20%-os erősítést, de a 15%-ost már igen, nagyjából annak felel meg a sebzés, azokkal 11,254 és 18,717-es sebzés jönne ki.
Edit: elfelejtettem, de rakok fel screenshotot