- Státusz Lezárva
- % kész
- Hibajegy típusa Bug Report
- Kategória Core
- Felhasználó hozzárendelése Senki
- Rendszer All
- Súlyosság kritikus
- Prioritás Normál
- Jelentett változat 1.0
- Esedékesség határozatlan
-
Esedékesség időpontja
határozatlan
-
Szavazatok
21
- Szentjézus-Tauri (24.05.2017)
- Moot-Tauri (07.05.2017)
- Jackcarver (03.05.2017)
- Rerollwar-Tauri (01.05.2017)
- Yajirobe-Tauri (30.04.2017)
- Shamtest (30.04.2017)
- frr (26.04.2017)
- Erwylh-Tauri (23.04.2017)
- Xon-Tauri (23.04.2017)
- Asune-Tauri (23.04.2017)
- Tumizz-Tauri (23.04.2017)
- Igazidklol-Tauri (22.04.2017)
- Picsavadász-Tauri (22.04.2017)
- Hadoxlol-Tauri (22.04.2017)
- Gladyus-Tauri (22.04.2017)
- Tenkes-Tauri (22.04.2017)
- Alphaburstqx-WoD (22.04.2017)
- Sanea-Tauri (22.04.2017)
- 123145 (22.04.2017)
- Kek (22.04.2017)
- Kørias-Tauri (22.04.2017)
- Privát
FS#5017 - PvP power % scale
http://wow.gamepedia.com/PvP_Power
Patch 5.3.0 (2013-05-21):
PvP Power conversion ratio to obtain 1% damage at level 90 has been changed from 265 to 400.
PvP Power bonus to healing is now based on class and specialization.
Healing specializations receive a 100% bonus to healing from PvP Power. Damage specializations for Druids, Monks, Paladins, Priests, and Shaman receive a 70% bonus to healing from PvP Power. All other specializations and classes (including tanking) receive a 40% bonus to healing from PvP Power. 5.3.0-ban lett nerfelve a pvp power olyan módon,hogy mop bekerülése óta 1% damage = 265 pvp power volt. Taurin jelenleg 5.1 patch season van és ahhoz kellene korrigálni az értékeket. Mostani állás szerint 400 pvp power ad 1% damaget. Most van 7000 pvp powerem ami taurin 17.5% pvp powernek felel meg.Eredetin ez az érték 26,4% lenne.(7000/265 = 26,4) Elég sok class nem tud leütni egy healert sem mert 2 spellel kiheallelik, egyszerűen nincsen elég damage hozzá mert a pvp power nem jól scalel a patchhez képest. https://youtu.be/RunUAp-F6eM?t=325 14149/265 = 53,39 https://www.youtube.com/watch?v=Vm3EL88meZM&feature=youtu.be&t=308 13232/265 = 49.93% Maci form + 3stack lifebloommal ugrálva kihealelek akármit game megy most.
Eddig meg arról ment a sírás, hogy a healerek játszhatatlanul gyengék. Akkor most döntsük már el kéremszépen. (mellesleg ez a változtatás buffolná a healereket is, szóval ugyanúgy nem tudnád leütni őket)
Vagy elég lenne a battle fatiguet felhúzni egy kicsit, hogy nehezebben lehessen healelni a dmg-et és probléma megoldva.
De a pve lord mi a kurva anyámért szól hozzá az egész reporthoz? Támaszd alá,hogy nem bugos. Taurin se érsz el soha az életben 2kt nemhogy erdetin.Kérlek szépen soha többet ne kommentelj,maradj fent IRC-n ott oktasd a népet.(Aithne)
Az igen...ha csöndbe maradtatok volna jobb lett volna. egy 464 ilvl karival nem lehet megölni egy tescos healert szerinted akkor mi a probléma te észlény?
nézd meg az arányokat a videóban mindent igazol a resi jó a battlefatig is csak a pvp power kevés ott a videó alá van támasztva 20% eltérés van kb.
A reporttal az a baj, hogy már prepatchben is kértem többek közt a resilience rating scaling módosítását, de chrisék lezárták ezt azzal az indokkal, hogy túl komplikált lenne a módosítása, csak azt tudták megoldani, hogy 40%-ról 55%-ra emelték lvl90 alatt a base resiliencet. Ha a resilience scalinggel nem foglalkoztak, akkor a pvp power scalinggel se fognak foglalkozni. Amit tudnak csinálni az az, hogy módosítják a base resiliencet és a battle fatiguet. Tehát ezt a jelentést lehet zárni. Ha az a bajod, hogy túl keveset sérülnek az emberek, akkor kérd a base resilience alacsonyabbra vagy a fatigue magasabbra állítását, azt meg tudják oldani.
Funkerx-Tauri:
Hát, akkor lehet rád nézve, hogy tapasztalat híján is jobban megértette a lényeget. Másfelől 1,264/1,175 =~ relatív 7,5% damage buffot kapnál. Ha enélkül nem megy, akkor ezzel se fog menni az, hogy leüsd vele a healt. És mint mondták, a healing donejuk is ennyivel több lett.
Más: Dreadful igen, a Malevolent glad cuccok viszont nem adnak resiliencet, tehát 483 ilvlben mindenki többet fog sérülni és sokkal nagyobbat fog ütni (csak a resilience hiánya miatt relatív ~16,7%-kal, ha a base resilience 65% marad). Ez a különbség pedig sokszorosa annak, amit te kritikus bugként próbálsz beállítani.
nézd meg az arányokat a videóban mindent igazol a resi jó a battlefatig is csak a pvp power kevés ott a videó alá van támasztva 20% eltérés van kb.
Korias, tisztában vagyunk vele, hogy eredetin ilyen volt a PvP Power scalingje. Az a baj, hogy 1. stat pont to % értékeket NAGYON nehéz állítani, ezt már Chrisékkel párszor megbeszéltük 2. a PvP Power attól még ugyanúgy hatna a healerekre, szóval nem lenne egyszerűbb hosszú távon megölni őket, csak egy kicsit nőne a burst (ami miatt utána megint menne a sírás), 3. attól még, hogy ctrl+c ctrl+v-zed a hülyeségedet, nem leszel okosabb. Értem én, hogy mostanában menő beszólogatni az alapján, hogy én 10k hk után már bőven megértem neked meg 9000+ total rating után se megy (hány karin is érted el összesen? :D), de pont a PvP Power scaling az, amit ha tweakelsz, nem változtatsz rajta semmit. Ja, és azt is magyarázd el valahogy a magukat teljesen használhatatlannak érző síró healtömegeknek, hogy miért akarod őket leburstölni, amikor “már így sem lehet healelni ezen a szar szerveren hurr durr 15k divine light”.
Egyébként eredetin azért változtatták meg a Power scalingjét, hogy ne a PvP Powerre gemelt PvE gear legyen a BiS PvP-ben, hanem megérje kivenni a PvP geart. Ezzel együtt BUFFOLTÁK az elérhető PvP Power mennyiségét a gearen, azzal, hogy az összes meglévő resit átrakták Powerré (azért is nincs a malev+ gearen resi). Tehát a valós dmg számok azok nagyjából ugyanannyira jönnek ki, mert neked most több PvP Powered van, mint eredetin 5.0/5.1 gearben volt, viszont több rating kell 1% dmg növekedéshez.
A reportot meg javaslom zárásra.
Erwylh te miről beszelsz ember 16.7% dmg :D? gear nekul 65% a ressim full dreadful ba meg 69.82%
RELATÍV. Azt írja. Az azt jelenti, hogy most egy 100k-s hitből kapsz 30k-t, resi nélkül, csak 65% base resivel meg 35k-t kapnál. 35/30=1,167, azaz 16,7%-kal kapsz több dmg-t full pve-ben, mint a jelenlegi resi szintek mellett. Ebből mondjuk lejön az a kicsi, amit a trinket szett bónusz ad (ami mellesleg megjegyzem 5.4 szinten van, amiatt is lehetne sírni, 5.0-ban 2k volt), de még így is jócskán 10% relatív dmg taken növekedés lesz ahogy az emberek “upgradelnek” dreadfulról malevre.
ez van! catába is ez volt rengeteg spellel. 5.4.8as patchet mop s1-el nemfogjak tudni balanceolni. majd ha nem tud megölni valaki valakit akkor vár DAMPENINGET.
Hát ok, hogy 5.1-es patch season van ezért javasolnátok, hogy 265 pvp power = 1%. Na de ilyenkor meg a Battle Fatigue sem volt 60% csak 15 vagy 30 már nem emlékszek pontosan :D
Ha CC nélkül akarsz kiölni healert akkor sehogy nem fog menni. A különbség az, hogy most mindent rányomsz se hal meg, míg akkor meg fog halni, hiszen az én 10% pvp powerem érvényesül, az övé meg nem, ha CSben, stunban, stb-ben áll. Sok minden el van baszva így, hogy egy későbbi patch alapján van megcsinálva egy korábbi content, amikor sokkal kevesebb main stat jön a cuccokból. Oké, hogy bejön egy nerf valamire, ami 5.4-ben indokolt volt, mondjuk mert sokkal több stat jön az itemekből, de ez egészen addig nem kellett. 10% crittel mászkálok full critesen 462 ilvlben.
Ti meg, akik nem képesek normálisan hozzászólni egy threadhez, élvezkedjetek, mert míg mi azon dolgozunk, hogy minél jobb legyen a balance a kasztok között, ti csak baszakodni tudtok, és ott aláásni ahol csak lehet. Számtalan hasonló report lesz még, hiszen TÉNYLEG NEM MŰKÖDIK JÓL, próbáljuk kitalálni mit, és hogyan lehet/kell változtatni. Nagyon szívesen látnám a hasonlóan megalapozott bugreportokat értelmes témákban azoktól akik itt flamelnek. És akkor meglátjuk mennyire is egyszerű feltárni és megvédeni egy bugot a témában.
Edit: megelőztek.
De a pve lord ne szóljon már hozzá meg aki most játszik először mopon.köszönöm és hanyaguljuk az ilyesféle kommenteket.
gyerekek hiányzik 20% pvp power hol a gond? xD mit nem lehet érteni? 20% pvp power hiányzik right? mit vitatkoztok a hülyeségeteken ott a videó alá támaszt mindent....400 helyett 265 pvp power 1 % mit kell itt hisztizni?:D
-
Ha nem javitják a heal/dmg arányt akkor tolatva lehet kihealelni akár retail glad szintű playereket 70-80-90% dampig. Az, hogy ez pontosan hogyan történik, vagy hogy egyáltalán megtörténik-e az nem az én dolgom, de erősen támogatok bármilyen reportot akiknek nincs kedve 10 percig afkolni minden egyes aréna elején (ilyen arányokkal akár 3s elején is) a semmiért.:D (igen, természetesen 5.4 patchen lehetetlen lesz balanceolni 5.0/5.1 contentet, ez totál nyilvánvaló)
retailon is megvárták a dampent ti is megfogjátok. tauri mindig arról volt híres hogy noskill szar szerver mert 1hitel minden. legalább most ne legyen az ha már bejött a dampen.
Igazából semmi bajom nem lenne azzal, hogy a pvp balance-t tweakelik, csak az ilyen cry reportokból (nyemlehetmegölniahealert hurr durr, nyemlehethealelnihurrdurr) van elegem. Egyébként meg ezt most itthagyom http://www.nerfnow.com/img/737/1186/large.jpg
Ha az elsőt használják, az Blizzlike. Ha a másodikat (mint ami prepatchben volt), akkor megy a cry. Ha a harmadikat, akkor is megy a cry. Ha egy percig nem “tökéletes” a PvP balance, már bőgő kisgyerekek ezrei árasztják el fórumot, IRC-t és bugtrackert, hogy ezt és azt kell változtatni, és azok, akik nem tudnak játszani, még tökéletes balance mellett is panaszkodnának, hogy elverik őket olyanok, akik tudnak. Innentől kezdve nem tartom túl hasznosnak, hogy olyasmit reportolnak (stat scaling) amit a Blizz is többször változtatott az expansion során és teljes item/db revert kéne ahhoz, hogy rendesen lehessen implementálni amellett, hogy magát a stat scalinget is egy rémálom átállítani.
szijjasztok aszontak ide kell irni ha bustot akarok veni arenara merr sok it a gladxqt
Aithne közöd nincs a játékhoz még mindig és én is healer vagyok nem dps ez nem cry report de még mindig a patchhez képest szar a pvp power ha resit letudták szedni és a fatiguet akkor ezt is lefogják tudni ,majd ők eldöntik.
“retailon is megvárták a dampent ti is megfogjátok” -ez nem erről szól, normális ratingen soha sem kellett MINDEN ESETBEN dampot várni 30-40%on túl.
“nyemlehetmegölniahealert hurr durr, nyemlehethealelnihurrdurr”- healer vagyok, 3-4 ember nem tud megölni miközben ugrálok, (igen, random playerek BGn, nem össehangolt pqr botok) catán(s11) 2 db 1600 körüli player undergearben 10-15 másodperc alatt ölt meg az összes cdmen át.
Funkerx-Tauri:
Ha nem szólhat hozzá ezután a 8 általános közmunkás, aki most találkozott a szorzással és osztással 20 éve először, és nem nyit hasonló reportot, akkor szerintem megegyeztünk.
Aithne, ha még nem tudod, akkor Funkerx az a pvp healer, aki szeret full dodge-ra gemelni (Y).
Miért nem lepődtem most meg? :D
na jó végem xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ugye fogalmad sincs miért gemelt dodgere?XD
Fogalmam sincs, miért gemelne bárki dodge-ra.
Na miért? Láttam egy streamen, hogy le dodge-olt egy scattert. Gondolom jobban scalelt, mint kellett volna.
Mondjuk tökmindegy, hogy mi volt az oka, úgy nézett ki vele, mint akinek nem sok köze van a játékhoz.
:D_:D_:S_:D_A:D_AD_:D_AD_ADA_:D
Az egyik arcoskodó PvE lordnak nem jut eszébe, hogy 5.3-ba volt heal buff és azért buffolták vele együtt a Battle Fatiguet, hogy ne legyen minden healer halhatatlan god. Emiatt volt az, hogy a battle fatiguet először 65%-ra emelték majd hotfixelve 60%-ra csökkentették. De ez nektek az agyatokig nem jut el, hogy emiatt az összes 3v3 és 2v2 90% dampig fog menni mert a playereknek nincs damage mivel a pvp power nerfelve lett 5.3-ba azért, hogy kihozza a balanceot...az ilyen tauri 2k player nem tudom mit akar arcoskodni, amikor a játékhoz se ért kb.
MONDD AZT,HOGY TROLLKODSZ.MONDD AZT.
http://imgur.com/a/R5JVZ
Laakers, taurin 5.4 healing van, nem 5.0, nem értem, ez miért lenne érv.
Nem tudom mit próbákoztok itt a sima resit se tudták megcsinálni évekig ezen a retek szerveren akkor majd most pont felfogják fogni az adminok ezt a bonyolultabb rendszert. :DDd
Kommentelők fele meg elbeszél egymás mellett mert fogalmuk sincs minek hogy kéne mennie.
xoxoxox
Te komolyan annyi iq-val rendelkezel mint egy sült krumpli, ha nem sikerül felfognod, hogy emiatt a pve gear broken lesz pvp-ben/így is bemész bg-re 2 healer kihealel mindenkit mert afkol mivel nincs akkora damage. De ha te nem látsz bele a dolgokba meg a mechanikákba akkor inkább jobban teszed ha csöndben maradsz.
nem baly legaláb elmehetsz pvezni hatha megtanulsz jatszani mer a gear broken
amguy meg minek vergodtok ugy is megveszitek a bustot csak szezon vegen verebek
siras helyet inkabb vegyetek kredot legyen mibol fizetni a gladot olololol
https://www.youtube.com/watch?v=Nmty0Jif1N8
najs koment kid very smert 9/11 dota>lol ! ?! !
“emiatt a pve gear broken lesz” Nem lesz. Azt hittem már megbeszéltük, hogy pve lordok mellett a matematika készségeit elhanyagoló túlképzett vállalkozók se szóljanak hozzá.
De ezzel az a baj , hogy a frost mage 1 shotol a faszba , a ret palával egyetemben ... a többi meg holnap reggelig se öl meg :D , meg sajna tényleg ellehet gondolkodni a pve geares pvp-n , főleg mikor az elején sokkal nagyobb ilvl a pve-s item...
1 shotol a frost mage :D? kerlek mutas képet,,, 12k ice lance no crit
te már 50k icelancet is lőttél rám bgn. miért hazudozol
én ?
Ne offoljatok mar.Ha nem tudsz normalis kommentet írni akkor inkabb ne is írj semmit.
te már 50k icelancet is lőttél rám bgn. miért hazudozol
Dogpeople-Tauri
2017-04-22 20:32
najs koment kid very smert 9/11 dota>lol ! ?! !
haHAA
https://www.youtube.com/watch?v=lumxwtyx6z8&t=407s
0:40nél minden cd-t kitol ami csak létezik és 30k felett nem üt a holypalába. pont s12.
meglehet nézni mielött elkezdtek sírni hogy “nincs damage és 2x meg 3x ennyi kéne legyen” grat hozzá
illuzion kicsit késöbb azért csapkod ~50k-at a videóban XD
BG-n 2-en ütöttünk egy resto shamant az imént, azonos gearben voltunk kb, és ketten alig tudtuk leütni, úgy, hogy egyet sem tudott castolni, mert mind2en külön külön szakítottuk és stunoltuk. :) seems legit ja és én még a healing stream totemeket meg ilyeneket is leütöttem direkt.
Annak az az oka, hogy levették a battle fatigue-t 40%-ra.
és miért vették le?
lásd első komment.
gyengek a healerek what? volt olyan hogy a holy papot 4-5 csaptuk és nem akkart meg halni kb 1 castot nem adot be....
Szerintem ebből egyértelműen látszik hogy egyetlen Tauri dev sem játszik a saját szerverén, pláne PVP-t.
Vessetek egy pillantást erre, ez a rogue milyen gearben lehetett? (combatlog, 140k+ eviscerate) http://imgur.com/veW8wlu Költői kérdés volt, megnéztem armoryn, full pve szó szerint 0, azaz 0% pvp powerrel. Nekem pedig majdnem 70% resim van
A rogue full pvp gearben van. :D
@Tareon igen nem játszanak rajta mivel nincs idejük rá. Lehet kéne egy normális kezdeményezés és nem csak a folyamatos flame.
Nehéz úgy kezdeményezést indítani, ha ilyen megmondó pvp-hez nem értő emberek okoskodnak folyamatosan és emiatt alakul ki a flame háború:)
tfw a pvphez nem értő emberek mondják meg hogy ki nem ért a pvphez.
A tolató sh éreztem, hogy idefog bigdickeskedni. Szerintem te a semmire vered magad.
Én a tolatást is spellbookból kattolom, neked azt is ki kell húznod az actionbarra, hogy glad legyél.
Ott az irc,ott pofázzatok egymásnak ti degenerált szarok. Mi a faszért kell ide commentelni,ha semmi témához illőt nem tudtok? Legalabb akkor valamit javasolnatok min legyen a javitás ahelyett,hogy pofáztok.Pve csicska szarok klikker gecik ide írtok közbe taurin is 1800 a ratingetek.
Nahiszen! Kihúztad a 2k-t s9-ben a 60k-s icelancevel, s10-ben a 40k-s riptickel, meg s11-ben a 80k-s templarral, aztán most visszajöttél destruval és neked nem elég a 200k-s chaosbolt, neked 300k kell. Mi az, hogy egy arénameccs 20 másodpercnél tovább tart? És még büszke arra, hogy 1800 fölé jutott. :D
Magat a pvp power scalinget epic szopas lenne nekiallni tweakelni, mert patchek kozott alapjaiban valtoztatta meg a blizzard a pvp statok mukodeset es gearen valo eloszlasat.
Ezert is van, es volt is az elmult ~4 honapban hetente haromszor elmondva, hogy csak a base resivel es a battle fatiguel tudunk jatszadozni ha indokolt, a stat scalinghez nem lesz hozzanyulva. Probaljatok meg konstruktivak maradni, mert semmi ertelme daralni a faszsagokat meg magyarazni 20% (lol) kieso damagerol. A base resi igyis lejjebb lett veve 77%-rol 65%-ra, ami ha jol fejszamolom valamivel tobb mint 16%-os relativ novekedes a playereknek osztott damaget tekintve, nem beszelve arrol hogy a damagek 5.4-ben 5.0-hoz kepest nagyjabol atlag 15-20%-kal novekedtek. Ehhez kell tweakelni a battle fatiguet, imo a base resil eppen megfelelo mennyisegu ezzel a 65%-kal.
Akkor talán vissza kéne állítani a battle fatiguet 60%-ra de magasról szarnak rá már másfél hete...
resit 57re fatigue mehet 50re és kész.
5 % változtatások eredetin metákat változtatnak meg, szóval ha bármit is hozzászólok a témához, az annyi lenne, hogy óvatosan mind2 értékkel plz.:)
CRAWENHUN:
Rosszul fejszámolod, mert 82% vs 70%, hosszabban: 1-(77%+5%) vs 1-(65%+5%) (extra resilience rating miatt). Az 30/18 = +67% damage. Tehát sokkal jobban befolyásolja a damaget a base resilience. De resirating nélkül is lenne 35/23 = +52%...