MoP

  • Státusz Lezárva
  • % kész
    100%
  • Hibajegy típusa Bug Report
  • Kategória Classes → Hunter
  • Felhasználó hozzárendelése Senki
  • Rendszer All
  • Súlyosság kritikus
  • Prioritás Normál
  • Jelentett változat 1.0
  • Esedékesség határozatlan
  • Esedékesség időpontja határozatlan
  • Szavazatok 2
  • Privát
Projekt: MoP
Megnyitotta Nimphël-Tauri - 27.03.2017 22:12
Utoljára szerkesztette: Lightguard-Tauri - 29.03.2017 10:07

FS#4352 - [Glyph of explosive trap] vs [Freezing trap]

Jelen pillanatban ha a glyphelt Explosive trappel lövöd ki a Freezing trappel lefagyasztott enemyt, azonnal megtörik a Freezing trap, holott végig fenn kéne lennie az enemyn.

Proof:
https://youtu.be/l7kyu0fXD34?t=301

Lezárta  Lightguard-Tauri
29.03.2017 10:07
A lezárása indoka:  Fixed
Lövészvadász-Tauri commented on 28.03.2017 11:29

Megnéztem és arra jutottam, hogy a a freezing trap + explo működik (tehát nem hozza ki a fagyasztásból). A probléma az, hogy olyan dmg proccok jönnek be, amiknek nem kéne és így leveszik a fagyasztást. A képen az látható, ahogy Freezing Trapra rálőttem, a glyphelt Explosive Trappet és a Woodchunker scope beproccolt, előtte pedig a weapon passive (miközben csak ranged attackra kéne neki):
www.kepfeltoltes.euimageshdd120170328979wowscrnshot_032817_112.jpg

Nimphël-Tauri commented on 28.03.2017 19:51

Ez is probléma lehet, de nekem nincs semmilyen proccom, meztelenül, üres combatloggal is törik a trap, szóval a probléma nem itt van.

Lövészvadász-Tauri commented on 29.03.2017 00:12

Frost Trappel lesz itt a gond. Nem aszerint szakad meg az effekt, hogy sebzést kap-be, hanem mintha úgy lenne megírva a programba, hogy az Explosive Traptól meg kell szakadnia. Ugyanakkor egy másik problémát is találtunk, ami pedig nem mást, mint a proccok beadása non-attackra.

Betöltés...

Available keyboard shortcuts

Hibajegy-lista

Task Details

Task Editing