- Státusz Lezárva
- % kész
- Hibajegy típusa Bug Report
- Kategória Classes
- Felhasználó hozzárendelése Senki
- Rendszer All
- Súlyosság kritikus
- Prioritás Normál
- Jelentett változat 1.0
- Esedékesség határozatlan
-
Esedékesség időpontja
határozatlan
-
Szavazatok
102
- Zolisdudu-Tauri (16.07.2017)
- Koson-Tauri (14.07.2017)
- Agenk-WoD (12.07.2017)
- Kính-WoD (09.07.2017)
- Thendris-Tauri (07.07.2017)
- Kritt-Tauri (07.07.2017)
- Küriwurszt-Tauri (07.07.2017)
- Ailann-Tauri (07.07.2017)
- Yajirobe-Tauri (07.07.2017)
- Laakers-Tauri (07.07.2017)
- Atchioum-Tauri (06.07.2017)
- Chibrew-Tauri (06.07.2017)
- Elöembár-Tauri (05.07.2017)
- Thyaraa-Tauri (04.07.2017)
- Nieysaq-WoD (01.07.2017)
- Titleorgeci-Tauri (29.06.2017)
- Exithheck-Tauri (22.06.2017)
- Dlcklongdlck-Tauri (21.06.2017)
- Desec-Tauri (19.06.2017)
- Troxgery-Tauri (16.06.2017)
- Onyxynn-Tauri (15.06.2017)
- Sixfingers-Tauri (14.06.2017)
- Crackerino-Tauri (13.06.2017)
- Rury (12.06.2017)
- Pravlad-Evermoon (11.06.2017)
- Nilary-Tauri (09.06.2017)
- Tenekemtene-Tauri (07.06.2017)
- Hurly-WoD (06.06.2017)
- Immortällz-Tauri (20.05.2017)
- Myngsk-Tauri (19.05.2017)
- Májkream-Tauri (18.05.2017)
- Dekker-Tauri (16.05.2017)
- Bitterkeit-Tauri (15.05.2017)
- Melmoras-Tauri (14.05.2017)
- Lollykah-Tauri (12.05.2017)
- Nilak-Evermoon (10.05.2017)
- Klorze-Tauri (09.05.2017)
- Videath-WoD (09.05.2017)
- Tumizz-Tauri (07.05.2017)
- Dzsiglipaff-Tauri (07.05.2017)
- Eyyboss-Tauri (06.05.2017)
- Therealmccoy-Evermoon (04.05.2017)
- Bluntsmøkerz-Tauri (02.05.2017)
- Sunwyn-Evermoon (01.05.2017)
- Ayix-Tauri (01.05.2017)
- Notstefz-WoD (01.05.2017)
- Sholym-Tauri (28.04.2017)
- Mishta-Tauri (28.04.2017)
- Kørias-Tauri (28.04.2017)
- Fékendgéj-Tauri (28.04.2017)
- Wutangclán-WoD (27.04.2017)
- Francis-Tauri (27.04.2017)
- Tyrelinä-Tauri (25.04.2017)
- Frenetîq-Tauri (25.04.2017)
- Lidércfajzat-Tauri (24.04.2017)
- Game-Evermoon (23.04.2017)
- Alphaburstqx-WoD (20.04.2017)
- Unfearable-Tauri (19.04.2017)
- Pajzsos-Tauri (18.04.2017)
- Corrosion-Tauri (15.04.2017)
- Schaka-Tauri (13.04.2017)
- Turbó-Tauri (13.04.2017)
- Cutemeow-Tauri (09.04.2017)
- Sóska-Tauri (05.04.2017)
- Weedlord-Tauri (03.04.2017)
- Rerollwar-Tauri (02.04.2017)
- Skyzor-Tauri (01.04.2017)
- Source: I made it the fuck up (31.03.2017)
- Djio-Tauri (31.03.2017)
- Skittzel-Tauri (30.03.2017)
- Manbearpig-Evermoon (27.03.2017)
- Líghtníng-Tauri (27.03.2017)
- Victormoses-Tauri (27.03.2017)
- Squeezý-WoD (27.03.2017)
- Elenore-Tauri (27.03.2017)
- Zerindolanis-Tauri (26.03.2017)
- Kapparina-Evermoon (26.03.2017)
- Dogxqt-WoD (26.03.2017)
- Yueing-Tauri (26.03.2017)
- Nicebugbro-Evermoon (26.03.2017)
- Jackcarver (26.03.2017)
- Fio-Tauri (24.03.2017)
- Thrillgodx-Tauri (23.03.2017)
- Wolfgrim-Evermoon (23.03.2017)
- Vizharan-Tauri (21.03.2017)
- Weldarion-Tauri (20.03.2017)
- Tearsinfear-Tauri (20.03.2017)
- Nonnii-Tauri (20.03.2017)
- Notallama-Tauri (20.03.2017)
- Shamtest (20.03.2017)
- Orsforizs-Tauri (20.03.2017)
- Dryanus-Tauri (19.03.2017)
- Ilsevele-Alaris (19.03.2017)
- Sanea-Tauri (19.03.2017)
- Klotyomanus-WoD (19.03.2017)
- Gomen-Tauri (19.03.2017)
- 123145 (19.03.2017)
- Spookyman-Tauri (19.03.2017)
- frr (19.03.2017)
- Mushu-Tauri (19.03.2017)
- Jáck-Tauri (19.03.2017)
- Xon-Tauri (19.03.2017)
- Privát
Megnyitotta Jáck-Tauri - 19.03.2017 17:12
Utoljára szerkesztette: Chris - 14.07.2017 10:49
FS#4157 - Cast delay.
A report hasonló a fórumos topichoz , egy csúszás figyelhető meg castolás során úgy tűnik sok más játékosnál is.
Nehéz elmagyarázni , szóval felhozok inkább egy példát ami mindenkire igaz.
XY karakter becastolja a mountját , bevillan zölden , abban a pillanatban elakar indulni , de nem sikerül , mert belemozgott. Ugyanez sokszor megfigyelhető mondjuk healelés közben , hogy amint becastolja valaki a spellt , már mozogna tovább , de a healt meg nem kapta meg. ( és megölte a gargos gurthalakos DK )
U.i : én a szakításokat se érzem sokszor megfelelőnek , erre is csak egy példát tudok sajnos mondani : druida castolja rám a cyklon spellt , én beakarom szakítani a blood elf raciallal ( arcane torrent ) , én bekapom a cyklonet , ő meg megkapja a silencet. ( rengetegszer volt már ilyen nem hiszem hogy csak én lennék pekhes )
14.07.2017 10:49
A lezárása indoka: Fixed
További megjegyzések a lezárással kapcsolatban
DC/Restart után
a mountos dolog az igaz,de a silences dolog az nem bug.
Szakítást sose centizz ki,annyi minden közbejátszhat,hogy nem éri meg a kockázatot.
Nvm
Nálam is fent áll a mountos probléma, abszolút adekvát módon írtad le.
+ 1 példa mage castolja a papomra a polyt én pappal eltolom a spectral guiset el is tolom mert lentmarad a papom tükörképe de a polyt bekapom..
Igen, érezhető a delay arenan is meg kint is. Rohadt isegesítő! Meg, hogy stunnoljuk le egymást palával egyszerre ugyanúgy?
Meg, hogy paralysis-ezzük le egymást monkal tized másodperc pontossággal?
(~5ms in game)
I saw the Delayed Casts topic in the english forum and I’d like to add that I experience them as well.
The spell queue (implemented in FS#368) works well with instant casts, it strings them together in nearly perfect 1 sec GCD intervals (or 1.5 secs if you’re not a hunter/rogue/DK etc, I assume).
However with cast time spells it doesn’t seem to work properly because between each 2 sec cast there’s a delay of about 250 ms.
Take a look at a typical combat log of mine:
:
Each Steady Shot should be cast 2 seconds after the last one, however it’s more like 2.250 seconds. Which means that after 8 Steady Shots I’ve already “lost” one. (My game settings: Custom Lag Tolerance: 400 ms (so I can use the spell queue easily and string spells together perfectly), Optimize Network for Speed: On, my ping to the server is about 70 ms.)
Where does this 250ms delay come from? Take a look at this video with the /eventtrace window open:
https://streamable.com/54uqt
Server A) is Evermoon. There’s a delay of 284ms between one Steady Shot ending and the next one starting. Example B) is from a Cata server (Atl) that in my opinion implemented the spell queue very well. (Unfortunately I don’t have an active WoW sub right now, so although I think this is also how it’s on retail, I couldn’t capture it on video.)
So why is that? Speculation, but: I imagine that the Tauri server sends two packets to the client: “old cast successful” and “new cast begins”. However between them the server waits for a confirmation from the client, hence the delay.
On server B) however the server sends those two packets to the client as well, however it sends them at exactly the same time. Therefore it’s possible to queue multiple spells with cast time perfectly together without losing time in between.
(Side note: why about 250ms when my ping is only 70ms? I’m not sure, but every time I press a button it seems to take about 250 ms to get a result from the server, see vid. I guess it’s 70ms to send a request + 70ms to hear back from the server + server processing time + maybe some client processing time as well.)
Don’t get me wrong: I think it’s great that the spell queue is working here at all (most servers don’t have it), because it makes it easy to string spells together without having to mash buttons like crazy. However between cast time spells we’re losing time between each spell right now. It’s not that bad because it affects everybody, I assume, but it probably affects people with higher pings more.
Wtb comment upvote feature
Is this the reason why many times when i rapidly switch between PvE or PvP targets to DoT it says for the first try or about a half second after i’ve changed the target “Invalid target” and my character says “i can’t attack that target” and a split second later it works just fine?
Also often times I’d shoot at my previously targeted player/mob, while i’m now targeting a new target, again if i only swap very quickly targets.
This is truly horrible thing in both PvP and PvE. I have about 55ms ping, and I’ve tried to use the ‘Optimize networking for speed’ but it’s the same situation, both regarding the targets and regarding spell execution.
It happens usually if the Map Thread itself is quite laggy, meaning more than 80-120ms latency shown by the .server info
Monkkal is szörnyű, hogy menekülsz és rakod magad elé a healing sphereket de nem healelnek mert akkora a delay hogy lefutod őket bőven mire megjelennek :D
ideje lenne ezzel kezdeni vmitmert 1 rakat szar az egesz dotolos kasztokkal cancert kapsz emiat
l o l
l o l
dotoló class meg melee? :DDDDDDDD nagy chris vagy mi nagyon ért hozzá hogy bassza el, ha hozzá piszkál még szarabb lesz mint most
ideje lenne kezdeni vele valamit
soha!
Inkább ne legyen fix 1 hónapig csak ez legyen kifixelve.
kell az új Tauri Battle pvp szerver míg ez a szar sincs fixelve hónapok óta
nem elég critical bug ez úgy tűnik
Spell queue javítva
Szintén megjegyezném, resto shaman warrior team ellen mentünk, feral cementtel. A spell reflectet és a groundingot szedve sem tudtuk szakítani az rshámit, videó is készült róla. Csakis egyedül hexel lehetett cc-zni, pedig stun is beért a kaszt vége előtt. Vannak érdekes dolgok. Azt hittem, csak én lowoskodom, de akkor tényleg létező bug volt.