WotLK

  • Státusz Lezárva
  • % kész
    100%
  • Hibajegy típusa Bug Report
  • Kategória Dungeons & Raids → WotLK → Trial of the Crusader
  • Felhasználó hozzárendelése Senki
  • Rendszer All
  • Súlyosság közepes
  • Prioritás Normál
  • Jelentett változat 1.0
  • Esedékesség határozatlan
  • Esedékesség időpontja határozatlan
  • Szavazatok
  • Privát
Projekt: WotLK
Megnyitotta Dagar - 06.05.2021 23:52
Utoljára szerkesztette: Aithne - 25.05.2021 12:26

FS#35868 - ToC - Faction Champions - major rework needed

Teljes re-optimalizálás szükséges az encounteren. Főbb problémák:

- interrupt után szinte instant castolnak tovább (akár ugyanazt a spellt is), pl: lock hellfire-t szakítottuk és kb instant nyomta újra
- az addok a spelljeiket rossz gyakorisággal használják, egyes spelleket túl gyakran nyomnak. PL: felkerül egy stun és instant szedi vélgtelenszer vagy a lock a hellfiret szinte megállás nélkül kasztolja, közben pedig alig dotol.
- a melee dmg nagyon kevés, gyakorlatilag nem is kell foglalkozni velük
- lock petjét lehet enslavelni

Tesztelve: 25 Norm/ HC

Lezárta  Aithne
25.05.2021 12:26
A lezárása indoka:  Fixed
További megjegyzések a lezárással kapcsolatban  

az interruptos problémát nem tudtam reprodukálni, nálam shadow spellt tud csak nyomni utána

Aithne commented on 07.05.2021 19:12

- a melee dmg nagyon kevés, gyakorlatilag nem is kell foglalkozni velük

Erre ha találsz bármi értelmes forrást, hogy mennyinek kéne lennie, az nagyon fasza, van rá kb. tíz napunk hogy WoL-on végignézzük.

Lock hellfire-t specifikusan akkor akar spamelni, ha körbeálljátok ~10 yardon belül. Növelhetem a thresholdot, hogy hány playernek kell körbeállnia, hogy egyáltalán elkezdjen hellfire-t castolni. Megnövelhetem mondjuk 5-re, nézzük meg úgy.

Azt ne mondd, hogy a cc spellek instant dispelezése bug, elvileg pont azért van dispeljük hogy cc-ből kiszedjék a másikat.

A petek kapnak charm immunityt, és később megnézem, hogy az interrupt spellschool lock mié' nem jó mobokra.

Aithne commented on 07.05.2021 22:10

http://worldoflogs.com/reports/4nyrbx4e78pcap9w/xe/?s=4867&e=5458&x=school+%3D+PHYSICAL+and+sourcereaction+%3D+REACTION_HOSTILE - 10 normon a sebzésük reálisnak néz ki.

http://worldoflogs.com/reports/bubwom9qmi8x4pw0/xe/?s=2755&e=3867&x=school+%3D+PHYSICAL+and+sourcereaction+%3D+REACTION_HOSTILE - 25 normon nem sokkal nagyobb 10 normnál, vagy ugyanannyi.

http://worldoflogs.com/reports/rwfPtlDqm85Bbaut/xe/?s=4989&e=5386&x=school+%3D+PHYSICAL+and+sourcereaction+%3D+REACTION_HOSTILE - 10 hc log

http://worldoflogs.com/reports/rt-8cv52a01nptn4rv6/xe/?s=10251&e=11341&x=school+%3D+PHYSICAL+and+sourcereaction+%3D+REACTION_HOSTILE - 25 hc

Nyilván mivel nem volt tank/ismert armor érték, kicsit ránézésre lőttem be, de nem túnt úgy logok alapján hogy a dmg az olyan tűrhetetlenül nagy. Rugó pl. warrira 1900-2500 mainhandeket üt, most nálunk talán 1500-2200-at? Megnövelhetem picit 25hc-n a dmg-eket, de a többi szerintem jó. A hunti is a mage-be 10-11k-t aimed shotolt, és az normalized + 6k.

Dagar commented on 07.05.2021 22:36

" Azt ne mondd, hogy a cc spellek instant dispelezése bug, elvileg pont azért van dispeljük hogy cc-ből kiszedjék a másikat."

Csak nem 8 targetet egyszerre és folyamatosan. Mást is kellene ezen kívül csinálniuk.

Az értékekről pontosan nem tudok nyilatkozni, jelenleg így a meleek viszont sétáló dummyk.

Aithne commented on 08.05.2021 15:15

A healerek mindig a legalacsonyabb hp%-os targetet célozzák minden spelljükkel, akit elérnek, és van gcd-jük. Offon is szarrá spamelték a dispelt amúgy.

Exagger-Tauri commented on 08.05.2021 17:44

És ez a "szint" már a "nerfelt" változat amiket korábban eszközölt Aithne. (a reportjaim alapján)

Aithne commented on 09.05.2021 14:46

A melee dmg-ekről kéne PONTOSAN információ. Mármint úgy, hogy hajszálpontosan. A rugó 1. jelenleg mennyit üt plate dps-be 2. szerintetek mennyit kéne ütnie plate dps-be 3. ugyanezt a warrival/palával/dk-val.

A dispelt meg döntsétek el, hogy kb. mennyire nerfeljem, mert most egyszer még hozzányúlhatok, de utána már nem fogom csak azt állítgatni ötvenszer mert sehogy nem jó.

Dagar commented on 09.05.2021 15:13

Gondolom ha csinálsz egy plates karit és lesummolod a rugót akkor meg tudod nézni hogy mennyit üt beléd.

Nehéz belőni ezt a fightot mert túl sok változótól függ az összkép és csak az ami számít. A jelenleg bent lévő boss 1 pull alapján facerollnak (4-5 perces fight) tűnik, inkább idegesítő a konstant dispell mint nehéz. Ha ütni fognak rendesen a meleek, petek meg a lock nem csak hellfire spammer lesz, akkor viszont lehet hogy már üthetetlen lesz.

"utána már nem fogom csak azt állítgatni ötvenszer mert sehogy nem jó"

Akkor rakd be így az instát ahogy van, ne kínozzuk egymást.

Vagy húzd át Burning Bladeről az egész bosst, mert ott viszonylag normálisan működött minden.

Aithne commented on 09.05.2021 16:17

A peteknek fix hogy ekkorát kell ütniük, azokból nincs is difficultyvel scalelő változat. A meleeket ti már megnéztétek és elvileg tudjátok, és rövidebb folyamat nektek elmondani a pontos értékeket, mint nekem összerakni egy karit és szenvedni vele, ezért gondoltam alkalmas megkérdezni. Azt pedig én nem tudom, hogy ti mekkora melee hiteket vártok el, csak azt, amit a logokban látok, és ha még az is kevés nektek, akkor igazából egyeztethetünk toc buffokról, mert én valószínűnek tartom, hogy ti nehezebb fightot akartok, mint amilyen eredetin volt.

Aithne commented on 11.05.2021 22:16

Restart után agyon fognak verni meleevel valszeg, +-3% az eltérés asszem amivel sikerült belőni a melee dmg-t...

Magek nem fogják szereni. De úgy tényleg.

Betöltés...

Available keyboard shortcuts

Hibajegy-lista

Task Details

Task Editing