FS#3219 - Balance Druid dot+energy
DOTOK:
Moonfire (nem találtam róla normális shoot URL-t), illetve Sunfire http://mop-shoot.tauri.hu/?spell=93402 uptime rosszul működik. 2 bugot találtam, ami ezzel kapcsolatos.
Starsurge http://mop-shoot.tauri.hu/?spell=78674 és Wrath http://mop-shoot.tauri.hu/?spell=5176 CRIT 2 másodperccel növeli meg a Sunfire uptime-ot.
Starsurge http://mop-shoot.tauri.hu/?spell=78674 és Starfire http://mop-shoot.tauri.hu/?spell=2912 CRIT szintén 2 másodperccel növeli meg a Moonfire uptime-ot.
Jelenleg nem frissít semennyit.
A 2 dot tooltip 1.56 másodpercet ír minden crit után, de a 2 másodperc a korrekt.
ENERGY:
Starfire, vagy Wrath cast után, ha van Shooting Stars proc és rögtön elnyomásra kerül, akkor 3 féle úton történik az energy change:
(Solar eclipse alatt tesztelve)
- Megad 15+20 energy-t, ahogy kell.
- Megad 15+0 energy-t.
- Megad 0+0 energy-t.
Lunar eclipse alatt ugyanez a szituáció csak 20+20 energyvel, valamint eclipse-en kívül 30+40, illetve 40+40 energyvel.
Kisebb prior.:
http://mop-shoot.tauri.hu/?item=71086 által másolt spellek nem adnak energy-t, de ismétlem, hogy kisebb prior, ezt a szűk 1 hónapot talán kibírja mindenki nélküle.
Report első fele, nem bug.
Második felébe nem értem mit akarsz.
Spell duplicate valos, a “Kisebb prior”
Hoppá, kihagytam a lényeget miközben írtam a reportot. Egyáltalán nem frissíti a dotokat a 3 spell.
Igenis 2 sec-et dob rá a dotokra. https://www.youtube.com/watch?v=QB1wbqwrcsY&t=710s 9:07 (figyelmesen nézd meg)Második részről csinálok videót.szép
szia
Video-ba csak annyi látszodik hogy pl 10-ről éppen 9 re vált.
Impactnál lehetett ez akár 9.6 s is így ha 1.56 s hozzáadunk, akkor 11.16 s lesz. Ez tünhet neked 2 s nővekménynek.
http://www.mop-veins.tk/balance-druid-pve-dps-rotation-cooldowns-abilities
4.2 pont-dot refresh
*Friss észrevétel*
A 2 dot tooltipje 2-2 secet ír, ha nincs equippelve semmi. Akkor csökken az időtartam, ha valami haste-et adó armor van bent.
http://imgur.com/a/PzJ8i
a második fele
Értem már mit nem értesz, alapértéket csökkenti a haste mivel, 1 ticket fog extendelni nem pedig tisztán 2 sec-et
Csak erről a jelenségről nem nagyon találtam forrást, hogy ez így működne.
Viszont maga az egész extend nem működik.
Most már az egész?
Feljebb jeleztem a 2. kommentben.