- Státusz Lezárva
- % kész
- Hibajegy típusa Bug Report
- Kategória Classes → Warrior
- Felhasználó hozzárendelése Senki
- Rendszer All
- Súlyosság kritikus
- Prioritás Normál
- Jelentett változat 1.0
- Esedékesség határozatlan
-
Esedékesség időpontja
határozatlan
-
Szavazatok
25
- Takeko-Tauri (14.02.2017)
- Victormoses-Tauri (13.02.2017)
- Gerixk-Tauri (13.02.2017)
- Nomrum-Tauri (13.02.2017)
- Shutdownnow-WoD (12.02.2017)
- Elöembár-Tauri (12.02.2017)
- Barry-Tauri (12.02.2017)
- Johnydemage-Tauri (11.02.2017)
- Bekegyik-Tauri (11.02.2017)
- Winhtar-WoD (11.02.2017)
- Csolaszol-Tauri (11.02.2017)
- Rebqq-WoD (11.02.2017)
- Oreogodx-Tauri (11.02.2017)
- Morgue-Tauri (11.02.2017)
- Daltospala-Tauri (11.02.2017)
- Miloslava-Tauri (11.02.2017)
- Färkangyal-Tauri (11.02.2017)
- Skäljorn-Tauri (11.02.2017)
- Nightsister-Tauri (11.02.2017)
- Cordell-Tauri (11.02.2017)
- Roguk-Tauri (11.02.2017)
- Pøssibility-Tauri (11.02.2017)
- Prateriator-Tauri (11.02.2017)
- Wepi-Tauri (11.02.2017)
- Kymite-Tauri (11.02.2017)
- Privát
Megnyitotta Kymite-Tauri - 11.02.2017 09:22
Utoljára szerkesztette: Lightguard-Tauri - 14.02.2017 13:57
FS#3076 - prot warrior shield barrier
#1657 hibába nem láttam semmi értelmes leírást, ezért nyitottam külön, de kérem együt kezelni
Shield barrier 5.2.0 (16446) Raise your shield, absorbing [((MAXIMUM((AP - 2 *STR) * 1,8; STAMINA * 2,5) * 1)/3] damage for the next 6 seconds. Vagyis egy Absorb shieldet tesz fel 6 secre a warira. 6 sec az okés az megy.
Az absorb minden típusú támadás egy részét vagy az egészét elnyeli.
Affected Spell Schools: Physical, Holy, Fire, Nature, Frost, Shadow, Arcane - ezt a részt nem tudom tesztelni, csak a fizikai sebzést. Az mükszik.
Most jelzem, lehet hogy korai de akkor már ezt is megnézném: A fenti spellt módosítja (ezt is már akkor betenném) - Warrior T14 Protection 4P Bonus 5 rage-el redukálja a Shield Block költségét és a shield barrier absorb mennyiségét növeli 5%-al.
Magáról a képességről
- Shield Barrier - egy sebzés csökkentő képesség. Vagyis elnyel bizonyos mennyiségű sebzést, akár fizikai, akár mágikus eredetű. Az, hogy mennyit nyel el, 2 dologtól függ. A rendelkezésre álló rage-től: 20 / 40 /60 –as lépcsőben tud egyre többet elnyelni. A másik faktor pedig az aktuális Vengeance Attack Power-ünk (VAP), ami értelemszerűen minél több, annál nagyobb sebzést nyel el. Nincs cd-je a skillnek szóval spamelhető. (Forrás: http://omnislash.hu/forum/warrior/10550-mop-beta-protection-warrior)
Shield block durációját lehet stackelni, még a shield barriert folyamatosan felűlírom - erre érdemes odafigyelni.
Valahogy akkor így néz ki: (Forrás: https://us.battle.net/forums/en/wow/topic/6489980370)
function()
local ragefraction
if UnitPower(”player”) > 19 then
ragefraction =min(UnitPower(”player”),60)/60
else
ragefraction =0
end
local percent =max((UnitAttackPower(”player”)-UnitStat(”player”,1)*2)*1,8, UnitStat(”player”,3)*2.5)*ragefraction
return (”%i”):format(percent)
end
Ahogy elnézem a formulát majdnem hasonlít a druid Frenzied Regeneration képességre, csak ott healel itt meg absorbot dob fel, és a meglévő raget %-os alapon számolja, de minimum 19 rage felett kell lenni, természetesen a 60 rage a max érték, az a 100%.
Tesztelésem során látom, hogy taurin mi a hiba, azt alább fejtem ki példán keresztül.
Nézzünk rá példát
Str: 4400
Stamina: 13000
AP: 8960
max(8960-4400*2)*1,8; 13000*2,5)*(rage,60)/60
max(288; 32500)*(rage,60)/60 vagyis 20-39 rage között (20 rage-el számolva) 10.833, 40-59 rage között (40 rage-el számolva) 21.667, 60 rage és az felet meg a maximális 32.500 absorbot kapsz.
Stackeljünk 40k vengeance ap-t
Str: 4400
Stamina: 13000
AP: 8960+40000=48960
formula marad
max(48960-8800)*1,8;32500)*(rage,60)/60
max(72288;32500)*(rage,60)/60
itt már az attack power alapú érték a nagyobb és nem a staminás vagyis 20-39 rage között (20 rage-el számolva) 24.096, 40-59 rage között (40 rage-el számolva) 48.192, 60 rage és az felet meg a maximális 72.288 absorbot kapsz.
Van 1 holt pont attack powernél ha azt sikerül átlépni akkor vált a formula. Fenti példánk alapján ez: 17896 vengeance ap
Vagyis
Stackeljünk 17.896 vengeance ap-t
Str: 4400
Stamina: 13000
AP: 8960+17896=26856
formula marad
max(26856-8800)*1,8;32500)*(rage,60)/60=max(18056*1,8;32500)*(rage,60)/60=max(32501;32500)*(rage,60)/60
A formula vált mert az attack powerből jövő érték a nagyobb.
Hogy néz ki ez gyakorlatba: Warrior tankommal teszteltem a képességet
Str 5123
Stamina 13096
alap ap 14365
vap 17140 (holt pont feletti érték, ekkor már biztos vált a formula ap alapúra)
összap 31505
formula marad
max(31505-10246)*1,8;32740)*(rage,60)/60=max(21259*1,8;32740)*(rage,60)/60=max(38266;32740)*(rage,60)/60
Az attack power alapú érték a nagyobb vagyis 120 ragen, bőven benne vagyok a 60 rage kapacitásba, ami annyit tesz, hogy 38266 absorbot (ap alapút) kellene feldobni a shield barriernek és ezt egymás után kétszer maximális értékkel meg tudom tenni. A váltás szerintem műkszik, mert az ap alapút vette figyelembe.
A tesztem során ez az érték csak 11.455 absorb maradt, vagyis kb. 1/3-a (ap alapú 12.755 absorb az 1/3-ad) (stam alapú 10.913 absorb az 1/3-ad) a fentebb említett értéknek. HIBA: A rage alapot egyáltalán nem veszi bele a képletbe, tök mindegy hogy mennyi van! Hiba van a rendszerbe! BUG! (Kép mellékelten csatolva)
Korábbi reportból:
LIGHTGUARD
2017-02-07 18:07
A shield barrier vagy AP vagy stamina alapján scalel attól függ melyik adna jobb végeredményt. De kizárólag a bonus AP-t használja, a strength-ből jövőt nem.
“Description: Raise your shield, absorbing $<absorb> damage for the next $d.
$mult=$?p123087[${1.1}][${1}]
$absorb=${($max(($AP-2*$STR)*$m2/100,$STA*$m3/100)*$<mult>)/3}”
Ap alapúnál nem 2, hanem 1,8-as a szorzó
Stamina alapúnál nem 3, hanem 2,5-ös a szorzó
Lightguard által közölt formula: 5.0.4 (15961) patchnek felel meg.
tauri shooton a beállítások viszont jók ahogy nézem (http://mop-shoot.tauri.hu/?spell=112048)
Effect #1
(6) Apply Aura #69: School Absorb (127)
Value: 250
Effect #2
(3) Dummy
Value: 180
Effect #3
(3) Dummy
Value: 250
Bár ez nem a post része, de megemlítem, hogy a Vengeance http://mop-shoot.tauri.hu/?spell=93098 max értéke még mindig fél hp-hoz van igazítva, helytelen - max hp-nak kellene lennie az elérhető maxnak. (Vengeance caps at your maximum health - forrás: https://us.battle.net/forums/en/wow/topic/6412404169)
És akkor most beszélhetünk a hüvelygombáról. xDD
auto vote ftw
Nice Report vote
Bemutatjuk a “Hogyan tegyük még brutálisabbá a már amúgy is brutális Prot warriort cimű epizódot” :D Szép kis matek. jár az 5-ös érte :D
Ez nem az az epizód, csak egy bug amit javítani kell.
WoWScrnShot_021317_235812.jpg (273,6 kilobájt)
WoWScrnShot_021317_235818.jpg (271,3 kilobájt)
WoWScrnShot_021317_235823.jpg (279,9 kilobájt)
$m2 és $m3 jelenesetben nem a szorzókat jelöli hanem a 2. és a 3. effekt értékét, a rage rész pedig bele van számolva (attól független hogy ide nem írtam le), ettől függetlenül megnézem mit találok.
A probléma az volt, hogy az elhasznált plusz rage nem növelte eléggé az absorbot. (az alap 20 rage nem lett figyelembe véve)
Ezt csatolhatom a szakdolgozatomhoz referenciával? xD