MoP

  • Státusz Lezárva
  • % kész
    100%
  • Hibajegy típusa Bug Report
  • Kategória Classes
  • Felhasználó hozzárendelése Senki
  • Rendszer All
  • Súlyosság magas
  • Prioritás Normál
  • Jelentett változat 1.0
  • Esedékesség határozatlan
  • Esedékesség időpontja határozatlan
  • Szavazatok
  • Privát
Projekt: MoP
Megnyitotta Daedora-WoD - 25.09.2016 13:33
Utoljára szerkesztette: Lightguard-Tauri - 06.12.2016 13:30

FS#284 - global - vengeance

-jelenleg nincs semmilyen stackelődése folyamatosan felülíródik*
-dodge/parry re nem kapsz semmit -blocknál a mitigált dmgből számol
-dmg reduc cdknél(shield wall) csökkentett dmgből számol

-nem áll módomban tesztelni de a brewmaster stagger-nél is az egész dmgből számol valószinüleg az is idevág

-a maximális ap érték a maxhp 100%-a (catában 10% volt) viszont ezt nem közelíti meg általában az érték mert az adott időablakban(2sec) amíg a vengeancet nézi a rendszer egyszerűen nem lehet mitigálni annyi dmgt
(habár bizonyos fightokon megközelithető az érték: https://www.youtube.com/watch?v=WUeqKcuj1Ps)

elvileg ez a formula rá:(http://us.battle.net/forums/en/wow/topic/6412404169) 0.015 * UnmitigatedDamage + OldVengeance * OldVengeanceSecondsRemaining / 20 https://www.youtube.com/watch?v=r3T45i9-rOE&feature=youtu.be (tauri ptr dodge/parry és cdk hatása) - a jelenlegi stackeléssel ilyen értékek elérhetetlenek

*
During 25 H Garrosh pulls tonight, I noticed a very significant lack of Vengeance. I’m usually never below 300k Vengeance, and my average is north of 400k.
(battle-netes bugreport látható hogy több 100k vengeance értékekről beszélünk)

vengeance changelog http://eu.battle.net/wow/en/game/patch-notes/

4.3 Vengeance for Protection warriors, Protection paladins, Blood death knights, and Feral druids has been redesigned slightly. It no longer ramps up slowly at the beginning of a fight. Instead, the first melee attack taken by the tank generates Vengeance equal to 33% of the damage taken by that attack. In addition, as it updates periodically during the fight, it’s always set to at least 33% of the damage taken by the tank in the last 2 seconds. It still climbs from that point at the rate it did previously, still decays when damage is not taken, and still cannot exceed a maximum based on the health and Stamina of the tank.

5.1
Execute damage with high amounts of Vengeance is now capped at the Warrior’s maximum health to prevent it from reaching excessive numbers
5.4 Characters in a tanking specialization now generates 40% more threat.

Vengeance now grants Attack Power equal to 1.5% of the damage taken, down from 1.8% (The tooltip said 2% but it was actually 1.8%). Tanks no longer receive Vengeance from many persistent area damage effects (standing in the fire) or from missed attacks (dodging and parrying an attack will continue to work as it has before).
Vengeance gains from being critically hit have been reduced by 50%.
There are now diminishing returns on Vengeance gains while tanking multiple targets. Each additional target grants progressively less Vengeance. The Nth strongest (based on pre-mitigation average auto attack DPS) mob that has hit you in the last 5 seconds grants 1/Nth of full vengeance with their attacks. N is recalculated on every hit taken. Note that the DR does not affect Challenge Mode dungeons So as not to affect Challenge Mode leader boards, the above Vengeance changes will not apply there. For Challenge Modes, Vengeance will continue to work as it did in patch 5.3.

5.4.1 Guardian: Guardian Druids now gain Vengeance when their Treant takes damage

Brewmaster Monks now gain Vengeance when Xuen takes damage

(a felsorolásokból kimaradt patcheknél nemvolt változtatás)

Lezárta  Lightguard-Tauri
06.12.2016 13:30
A lezárása indoka:  Fixed
Tarko-Tauri commented on 30.09.2016 12:50

1 millás tank ha 1,5 milla dmget kap, nem h vengeance kap, hanem instant hal, de ha viszont reducálod a dmg-et máris változik az érték gainre.
Illetve ha frissül nem azt jelenti, hogy az eddig kapott ap-t elveszted, hanem szimplán idő arányosan levonja amit kell + az új gained és így nő folyamatosan.
“1milla / egy 1,5 milliós sebzés adna 22500 ap-t” ha ekkorát be is sebezne, a tank ketté csuklana, ekkora értékkel nem számolhatsz, ha nagyobb mind a max hp-d, és pl.: dk esetében cheat death effect ment meg, a vengeance-t bukod x értékkel. /ezt majd leírkálom, mennyivel kell más más effectre csökkenni, de nem ide tartozik/
A vengeance maximális értéke, hp függő, taurin is hiányzik mai napig pedig catától vengeancel bekerült.
(nameg mikor ragnán arms warrival stackelődött csöppet vicces volt)

Daedora-WoD commented on 30.09.2016 13:32
Tarko-Tauri commented on 30.09.2016 17:05

Írtam majd 1 oldalt, hogy leírjam h mit néztél be, de inkább töröltem.
Fogj 1 lapot és kezd el jegyzetelni a változásokat, fordítsd le, majd kezd el kibogarászni a dolgokat.

Daedora-WoD commented on 30.09.2016 19:56

örülök hogy ennyire ráérsz hogy írtál egy oldalt csak azért hogy kitöröld, én nyitott lennék minden változtatásra, de még mindig nem derült ki hogy mit akarsz elérni,ugyhogy nem is foglalkozok mostantól evvel

Daedora-WoD commented on 30.09.2016 20:07

(garrosh transit aoe btw 1,2 milla hps tankokon fullhprol proccolta a cloakot/ardentet stb szoval nyugodtan írhatnék ilyen értékeket mivel pont ezek miat votl az összes progressen a tank a top dps maga a szám lényegtelen csak a mechanic a rossz nem az értékek)

Tarko-Tauri commented on 30.09.2016 22:09

Nem sokat kell többet magyaráznom, jó irányba változott.
Azért töröltem ki mert túl sokat pofázok, és ebből vissza kell vennem :D
Am majd a dmsr-re ható dolgokat szedd össze, mert az is befojásolja majd. Az avos részt majd összeírom én kövi teszt fáziskor.(1-ik nem fog működni a másik nélkül)
Am annyi a hiba ujra teszi a buffot nem frissíti(ügye a fentmaradó érték + az új bonusz). Aoe dolgokban változott csak a dolog mopban jelentősen.

Tarko-Tauri commented on 12.11.2016 13:21

Sajnos, elég ramatyul rakták össze a base értékeket(thx damme), szólval innentől borul az össes, leírni ezt a bugot fölösleges lesz... Dmsr/avo 1 rakás kaki lesz végig mopban így.

Admin
Lightguard-Tauri commented on 30.11.2016 10:51

Információra lenne szükségem, hogy dodge/parry esetén mennyit kellene kapnia a tanknak.

Daedora-WoD commented on 30.11.2016 12:40

Üdv, munkában vagyok, este ránézek, nekem egyébként az rémlik hogy 100%(mármint annyit mintha simán beért volna az ütés)

Daedora-WoD commented on 30.11.2016 16:47

http://www.wowhead.com/spell=93098/vengeance

Vengeance is applied before mitigation occurs, meaning regardless of parry/dodge/miss, a melee swing will still grant Vengeance to the tank as if he took a full unmitigated swing. Please avoid posting false information in this thread.

tessék

Admin
Lightguard-Tauri commented on 06.12.2016 11:40

“4.3 Vengeance for Protection warriors, Protection paladins, Blood death knights, and Feral druids has been redesigned slightly. It no longer ramps up slowly at the beginning of a fight. Instead, the first melee attack taken by the tank generates Vengeance equal to 33% of the damage taken by that attack. In addition, as it updates periodically during the fight, it’s always set to at least 33% of the damage taken by the tank in the last 2 seconds. It still climbs from that point at the rate it did previously, still decays when damage is not taken, and still cannot exceed a maximum based on the health and Stamina of the tank.”

Ezzel még nem igazán vagyok kibékülve, hogy pontosan hogy kellene menjen. Van valakinek ettől részletesebb magyarázata? Ha ezt pont ahogy itt le van írva megcsinálom, nagyon hamar fullon lesznek a tankok, ennyire szerintem nem kéne.

Daedora-WoD commented on 06.12.2016 11:55

Betöltés...

Available keyboard shortcuts

Hibajegy-lista

Task Details

Task Editing