- Státusz Lezárva
- % kész
- Hibajegy típusa Bug Report
- Kategória Classes → Druid
- Felhasználó hozzárendelése Senki
- Rendszer All
- Súlyosság kritikus
- Prioritás Normál
- Jelentett változat 1.0
- Esedékesség határozatlan
-
Esedékesség időpontja
határozatlan
-
Szavazatok
25
- Csibex-Tauri (19.01.2017)
- Ralelan-Tauri (16.01.2017)
- Habba-Tauri (16.01.2017)
- Frøstbørn-Tauri (16.01.2017)
- Enfusiion-Tauri (16.01.2017)
- Æøø-Tauri (16.01.2017)
- Jjuil-Tauri (16.01.2017)
- Wôdanaz-Tauri (16.01.2017)
- Purplemist-Tauri (15.01.2017)
- Ahree-Tauri (15.01.2017)
- Gomen-Tauri (15.01.2017)
- Meldrasel-Tauri (15.01.2017)
- Isuka-Tauri (15.01.2017)
- Nagymee-Tauri (15.01.2017)
- Holmespala-Tauri (15.01.2017)
- Deälwithit-Tauri (15.01.2017)
- Pyrolisa-Tauri (15.01.2017)
- Hypocritical-Tauri (15.01.2017)
- Trumpsux-WoD (15.01.2017)
- Blinterqt-Tauri (15.01.2017)
- Lîfe-Tauri (14.01.2017)
- Akyrä-Tauri (14.01.2017)
- Xerzak-Evermoon (14.01.2017)
- Roxän-Tauri (14.01.2017)
- Wombät-Tauri (14.01.2017)
- Privát
Megnyitotta Wombät-Tauri - 14.01.2017 21:41
Utoljára szerkesztette: Wombät-Tauri - 20.01.2017 13:16
FS#2003 - Feral Druid Cat Form
Recounttal mértem 85ös Training Dummy-n. (Erős lett a nerf...)
Dőlt betűvel a mért adat és aláhúzva az aminek lennie kéne.
Edit: Megjelöltem azokat, amiket valószínűleg nem az armor befolyásol.
Autoattack - A sebzés feleződik és nem duplázódik cica formban. ← Nem bugos
Mangle
- Kb. 400%-ot sebez 500% helyett. ← Nem bugos
Shred
- Kb. 400%-ot sebez 500% helyett. ← Nem bugos - Nem adódik hozzá a 20% extra sebzés vérző target ellen. ← Javítva
Main
- 5 combo pontnál 3975-4571 között kéne sebezni tooltip szerint, de nekem szinte konstans 2925 +/-5 sebzés jön össze ← Nem bugos
Swipe
- Kb. 300%-ot sebez 400% helyett. ← Nem bugos - Nem adódik hozzá a 20% extra sebzés vérző target ellen. ← Javítva
Trash - Alap ütése 1250 körül sebez a tooltipben írt 4780 helyett. ← Javítva
- A vérzés amit felrak csak a 8k-t sebez a tooltipben írt 16k helyett. ← Javítva
Ravage
- Kb. 700%-ot sebez 950% helyett. ← Nem bugos - Kb. 30% bónusz critet kap 50% helyett. ← Javítva
Pounce
- Kb. 9500-at sebez a vérzés amit felrak a 11500 helyett amit a tooltipben ír. ← Nem bugos
Ennyi időm volt jelenleg, de később folytatom a méréseket a többi képességgel is.
20.01.2017 13:16
A lezárása indoka: Fixed
További megjegyzések a lezárással kapcsolatban
Teszteltem már mind jól működik.
Dummy-n az armort is beleszámoltad?
Tudtommal nem kéne lennie armornak a dummy-n.
Hogyne kellene legyen? :D
Akkor valaki írja meg, hogy hány százalékot csökkent, mert én nem találtam adatot.
Egyébként nem egységesen csökken minden képességnél a sebzés, szóval ettől függetlenül valószínű, hogy jópár képesség bugos amit felsoroltam.
U.I.: Autoattack akkor is bugos, ami elég sokat levesz a sebzésből, és szerintem ez a legnagyobb probléma.
ne boss dummyt üsd, hanem a 85öset, azon 30% armor van.
a 85ös bábut ütöttem (írtam is)
Kommenteltem azokat, amikre az armor nem, vagy nem ilyen mértékben kéne hogy hatással legyen.
Nem csak a feral, warimmal és roguemmal is sokkal sokkal kisebbet ütök mint eddig :) minden abilityvel.
Ha “ember” formban vagy akkor az autoattackod több mint akkor mikor átváltasz cicába, ez biztos hogy igy van.
És örülj ha csak a fele dmg-t veszi el mert többet kellene elvennie.
Ha belogolsz a wow-ba akkor a screen ablakon tip-ként néha irja h a mobok tudnak hátulrol is parryzni, dodgeolni, meg misselni, ugyhogy szerintem az sem bugos.
Ennek utánna néztem és ennyit ír:
Creatures can dodge attacks from behind, but players cannot. Neither creatures nor players can parry attacks from behind.
järl, ez hülyeség, azt írja, hogy block parry nem hat hátúlról de a dodge igen... látom tudsz angolul.
még életemben nem láttam olyan tippet wowra betöltve, hogy tud parryzni és blockolni hátúlról...
ha tényleg így volna akkor felesleges a meleenek hátúlról ütni a bosst mert úgy is blockol és parryzik.
Lehet nekem szar az angol szövegértésem, de az “increases autoattack damage by 100%” akkor most azt jelenti hogy kevesebb mint a felére csökkenti a sebzésem cicában? :D
Borban, pedig amit angolul linkeltem az eredeti wowrol van, tehát AZ A BIZTOS!! én azt nem tudom, hogy miért éri meg a boss/mobok mögé állni, de ha csak szimplán beálsz a boss/mob mögé és nem dodgeolsz meg parryzol felesleges lenne az expertise, erről ennyit.
Wombat az egyik postban irtak valami olyasmit, hogyha átváltasz ember formrol cica formra akkor az attackod el lesz osztva a weapon speeddel és agility alapján kapsz attack powert.
Én ennyit tudok és még egyszer mondom hogy VALAMI HASONLÓT olvastam, nem 100% hogy igy van.
Igen, eddig amit sikerült kikutatnom a cat form sebzéséről az annyi, hogy visszaosztják a fegyver sebzését annak az attack speedjével, de az autoattack damage akkor is duplázódik valahol.
-formon kívül a fegyverem alap sebzése 4911
-cicában az alap sebzés 2207
tegyük fel, hogy nincs duplázás:
-cicában 4911/3.3= 1488 alap sebzésnek kéne lenni
-ha ezt duplázzuk akkor az 2976 alap sebzés
Duplázás nélkül 1488 dmg
Jelenleg 2207 dmg
Duplázással 2976 dmg
Ha nem így számolják és valaki esetleg tudja a helyes módot az nyugodtan kommentelje ide.
Tudtommal a boss se tud hátulról parryzni vagy blockolni és az expertise csökkenti a dodge lehetőségét ami hasznos hiszen azt tud a boss bármelyik oldalról.
(Amúgy töröltem a dodge/block/parry bugot mert ma megnéztem újra és nem tapasztaltam 300 ütésből hogy sikerült volna)
Edit Közben rájöttem hogy a jelenlegi és a duplázás nélküli sebzésem közti különbségem az attack powerből jöhet
Viszont így biztos, hogy az “increases autoattack damage by 100%” sehol nincs benne a számításban.
tessék Régen úgy volt hogy csak pozitív bugokat illik criticalra rakni azért van highon :p
Na hát ott is az a végső következtetés, hogy nincs kettes szorzó :D
Creatures can dodge attacks from behind, but players cannot. Neither creatures nor players can parry attacks from behind.
Csak hogy tiszta legyen Järl-nak is:
Mobok tudnak dodgelni hátulról, playerek nem. Se mob, se player nem parryz hátulról.
Köszönöm szépen a kötözködést tudok angolul, csak a link előtt irtakat nem töröltem ki
Jarl google a barátod http://wowwiki.wikia.com/wiki/Loading_screen_tips első találat
Valószínűleg megtaláltam azt a bugreportot, ami miatt nincs kétszeres szorzó a sebzés számításában:
http://mop-bug.tauriwow.com/index.php?do=details&task_id=1816
Kedves barátaim!
Szeretnék egy szívességet kérni! Aki nem ért a feral druidhoz és/vagy nem fektet elég energiát a guglizásba, akkor az ne jelentsen semmit a feral druidán olyan formában, hogy odaírja a bug után a “helyes” megoldást is. (A sebzés duplázását a tooltip is írja.)
Köszönöm!
Borban nem mondod? :D :D :D :D rá nem jöttem volna h létezik a google amit itt linkeltem angolul feljebb az is innen van googlezás helyett tanulj meg olvasni
” Autoattack - A sebzés feleződik és nem duplázódik cica formban. ← Ez biztos rossz. "
Biztos, hogy jó.
” Trash - Alap ütése 1250 körül sebez a tooltipben írt 4780 helyett. ← Ez valószínűleg rossz.
- A vérzés amit felrak csak a 8k-t sebez a tooltipben írt 16k helyett. ← Ez valószínűleg rossz. "
Fixed. DC után jó lesz
“Mangle
- Kb. 400%-ot sebez 500% helyett. Feltehetőleg armor miatt. "
Tökéletesen működik
“Main
- 5 combo pontnál 3975-4571 között kéne sebezni tooltip szerint, de nekem szinte konstans 2925 +/-5 sebzés jön össze "
Nekem teljesen jónak tünik.
” Shred, Swipe
- Nem adódik hozzá a 20% extra sebzés vérző target ellen. ← Ez biztos rossz. "
Fixed. DC/Restart után
” Ravage
- Kb. 30% bónusz critet kap 50% helyett. ← Ez biztos rossz. "
Fixed. DC/Restart után
Na mindegyik fixelve lett, ami rossz volt :)
Most néztem recounton autoattackot és úgy tűnik hogy tényleg jó, viszont ezt csak a sebzésból lehet látni, mert a karakter infónál a melee részlegen nincs benne a duplázás.