- Státusz Lezárva
- % kész
- Hibajegy típusa Bug Report
- Kategória Dungeons/Raid → Panda → Siege of Orgrimmar
- Felhasználó hozzárendelése Senki
- Rendszer All
- Súlyosság közepes
- Prioritás Normál
- Jelentett változat 1.0
- Esedékesség határozatlan
-
Esedékesség időpontja
határozatlan
-
Szavazatok
2
- Wiped (09.11.2020)
- Myngsk-Tauri (12.03.2020)
- Privát
Megnyitotta Nightelfpala-Tauri - 01.03.2020 00:52
Utoljára szerkesztette: Aithne - 01.02.2023 07:16
FS#19564 - Paragons of the Klaxxi - Iyyokuk's Fiery Edge sometimes deals double (quadruple?) damage
Paragons fighton néha Iyyokuk the Lucidnak a Fiery Edge spellje rengeteget sebez egy-egy emberbe, még akkor is, ha az illető nem ér hozzá a láncokhoz egyáltalán.
Video példa, a Monk hpja a lényeg (a video timestampjeivel kommentálom hogy mi történik)
A videóban látható halálhoz a Death Note addon logja
1.36-kor Iyyokuk elkezdi castolni a spellt, a Warriort kitargetelve
7.40-kor megjelennek az előzetes láncok, a helyezkedést segítendő; ekkor a kérdéses player a boss mögött van, a meleeben levő 3 target közül ő a középső az én szempontomból (ha látszik akkor ő az aki az Ordos Oath itemtől piros Yuangol formában van)
8.70-kor aktívak a lángok, és felkerült a DoT debuff az emberekre, de még nincs sebzés (a DN képen ez a 22:02:29.60 timestamp nagyjából)
9.00-kor kap Hisek Multi-Shotjából 200k-t (a hiányzó HP a raidframen is 200k deficitet jelez)
9.80-kor kapja az első ticket, ami nagyjából 366k (DNben 22:02:30.66 timestamp, látható, hogy 4 ticket kapott) - mivel ez nagyon fájt neki, elkezdett tovább helyezkedni, és még távolabb került a lánctól, de
10.80-kor megkapta a második ticket, ami pontosan ugyanannyi mint az első volt (DNben22:02:31.72 timestamp, 4 tick, az első teljesen absorbolt 110k, a második részlegesen absorbolt, 60984 absorb + 49016 bekapott = 110k teljes) (és amikor meghal, akkor lejön róla az Oath buff, ezért visszaalakul humanná és elveszti a piros színét)
Még arra felhívnám a figyelmet, hogy a 4 dmg tickből amit egyszerre kap, abból 2nek a Warrior a forrása (akit Iyyokuk a Fiery Edge-el kitargetelt, és akivel a Monk személyesen össze van kötve), és kettőnek pedig saját maga. A 110k-s tickeket sebzi saját magába, a másik játékostól kevesebb dmget kap.
Ugyan a Warriorhoz egy kicsit közel állt, de az ő HPja alig mozdult meg a Fiery Edge teljes időtartama alatt, szóval nem arról van szó hogy túl közel voltak egymáshoz.
Ugyanazon a pullon volt még egy hasonló elhalálozásunk (a láncok megjelenésekor középen lent a Warlock), itt is egy századmásodpercben 4 ticknyi dmget kapott az illető, és a Fiery Edge mellett csak a saját Sacrificial Pact-ja sebzett bele. Itt a dmg forrása a 4ből 2 ticknél saját maga, a másik kettőnél pedig én vagyok (az egyik akivel össze van kötve közvetlenül). Itt is ugyanaz a helyzet, azok a tickek amiknek saját maga a forrása fixen 110k-t ütnek, amit a másik játékostól kap az kevesebb (elsőre 77k körüli, utána távolabb megy és már csak 75k).
Itt a Priest (jobbra lenn a Fiery Edge kezdetekor) szintén kicsit közel van az áldozathoz, de ő csak 210k körüli tickeket kapott, nem 350k-sakat.
(Mellesleg az első videóban a Warlock is része a Fiery Edgenek, de akkor egyáltalán nem kapott ilyen mértékű dmget, csak 200k első tickre mert rálóg egy másik lánc, de utána már csak barátságos 60-100k körülieket kap, pedig elég közel áll a Magehez.)
Edit: most nézem a többi felvételt, és egy tryon kaptam Fiery Edge közben 174k + 403k-t Stormlash Totemtől, szóval elképzelhető hogy még van hasonló ami problémát okoz (pl Enhancement Shaman mastery lehet még ami Fire-t növel). Screenshot, lásd MSBT bal oldalon
A 2. videónál rajtam 2szer van fenn a Fiery Edge DoT debuff (de normálisan sebez), de a korábbi tryokat visszanézve akkor csak 1 példány került fel rám.
Nagyjából úgy tűnik, hogy try-szintjén változik, hogy fixen van-e egy ember akibe sokat üt a Fiery Edge, vagy nincsen (4 tryból 2-szer volt, a maradék kettőnél pedig lehet hogy a tankokat találta meg ezzel, rajtuk viszont csak raidframeből nem tudom megállapítani). (Volt olyan, amikor a try többi Fiery Edge-e fájt, de már volt halott a láncban és más nem kapott extra sebzést, elképzelhető hogy akkor a halott kapta volna).
Edit: most nézem a többi felvételt, és egy tryon kaptam Fiery Edge közben 174k + 403k-t Stormlash Totemtől –> Elég durvákat tud tickelni a stormlash, ha fiery edge közben rakjátok le. Engem is volt hogy így ölt meg a healer. :)
valami hasonló probléma van immerseusnál a swirl el is mert az is van hogy 3x-4x sebez egymás után és azt nem éli túl senki, illetve galakrason a tornyokban a kisbossokkal főleg a 2. toronyba az is valahogy túl nagyot és túl sürün sebez
Immerseusnál a Swirl-lel szerintem az szokott a probléma lenni, hogy amikor elkezdi a channelt, akkor nem kezd el azonnal fordulni, hanem az elején még egy picit egy helyben áll, és ha pont ott vagy ahol kezdi, akkor emiatt 2-4 ticket is kaphatsz belőle (mert nem fordul túl rajtad ahogy channel közben tenné). (Meg a Swirlt legalább el lehet kerülni azzal hogy távolra állsz vagy menekülsz előle, a Fiery Edge-et nem nagyon.)
Galakrasnál én is láttam már hogy nagyon nagyokat kap a tank, de szerintem ott ebbe hónapok óta nem halt bele, úgyhogy nincs róla logom ami alapján megnézhetném hogy mi történik. (Amikor néha véletlenül dps megy fel elsőnek ő viszont még Mail armorban is 600k-kat kap és két lövésből hal.)
Picit tweakeltem rajta, könnyebb lesz szétállni, helyesen számol távolságot, behiteli majd mindig mindkét végpontot, és kicsit kevesebbet sebez majd, ha a két végpont elég messze áll egymástól.