MoP

  • Státusz Lezárva
  • % kész
    100%
  • Hibajegy típusa Bug Report
  • Kategória Classes → Monk
  • Felhasználó hozzárendelése Senki
  • Rendszer All
  • Súlyosság kritikus
  • Prioritás Normál
  • Jelentett változat 1.0
  • Esedékesség határozatlan
  • Esedékesség időpontja határozatlan
  • Szavazatok 4
  • Privát
Projekt: MoP
Megnyitotta Spookyman-Tauri - 13.01.2017 18:38
Utoljára szerkesztette: Lightguard-Tauri - 25.01.2017 10:05

FS#1919 - Blackout Kick

http://mop-shoot.tauri.hu/?spell=100784

A képességnek a sebzése 20%-át kellene 4 sec dotba sebeznie, ami stackelne viszont itt jelenleg nem.

Edit: volt már egy pár DC és egy restart, de még mindig nem megy. Beleütöttem egy krittet elkezedett 1400at tikkelni, azután egy nonkrittet és 600 valamennyit.

Edit 2: Most már sokkal kevesebbet tikkel, és még ugyan ugy nem megy. https://i.imgur.com/YpaiT1O.jpg

Lezárta  Lightguard-Tauri
25.01.2017 10:05
A lezárása indoka:  Fixed
Akác-Tauri commented on 16.01.2017 11:48

Miért kéne stackelnie?

Spookyman-Tauri commented on 17.01.2017 17:26

Keress rá az interneten

Lann-Tauri commented on 18.01.2017 19:41

http://www.mmo-champion.com/threads/1166059-WW-Blackout-Kick-Dot-Clip-or-No
2012-08-23, 10:14 AM-nél a comment, és elég szépen le is van vezetve hogyan is stackel a dot.
http://www.mmo-champion.com/content/2822-Gara-jal-the-Spiritbinder-Beta-Cl..
És itt a kék postban is meg lehet találni ezt az infót:

we got some code changes done in 5.0 that handles rolling periodics better. If Blackout Kick does 20% of its damage as a DoT, then at the end of the fight, Blackout Kick’s DoT should have done exactly 20% of the damage of Blackout Kick (barring any rounding errors or overkill of course). The actual logic involved is rather simple: When reapplying this DoT, take the damage left in the previous DoT and distribute it evenly across the new DoT’s ticks. Do remember that refreshing a DoT refreshes it to the full duration, plus the next tick (so that you can clip DoTs by 1 tick and have no loss).

For example, suppose Blackout Kick does 20% additional damage as a DoT that ticks every 2 sec, for 4sec.

0sec: Blackout Kick lands for 100 damage. DoT applied, with 4sec remaining, doing 10 damage per tick.
2sec: Blackout Kick DoT ticks for 10 damage. 2sec remaining, still 10 damage per tick.
3sec: Another Blackout Kick lands, and this time it crits, for 200 damage. The DoT is refreshed and extended to 4sec past the next tick; 5sec remaining, or 3 ticks. It needs to do a total of 10 damage still from the previous DoT, and 40 more for this one, for a total of 50 damage over 3 ticks, so ticks for ~17 damage, 3 more times.
4sec: Blackout Kick DoT ticks for 17 damage. 4sec remaining, still 17 damage per tick.
6sec: Blackout Kick DoT ticks for 17 damage. 2sec remaining, still 17 damage per tick.
8sec: Blackout Kick DoT ticks for 17 damage, and expires.

Meg egy kis extra is :

Spells that use this mechanic include: Ignite, Blackout Kick, Echo of Light, Devouring Plague, Touch of Karma, Hand of Gul’dan, Bloodbath, Temporal Shield, Piercing Shots, Explosive Shot, and several set bonuses.
Warry-Tauri commented on 20.01.2017 18:06

Explosive shot is ilyen jelenleg, gondolom global bug

Admin
Lightguard-Tauri commented on 25.01.2017 10:05

A stack részt elnéztem, fixed.

Betöltés...

Available keyboard shortcuts

Hibajegy-lista

Task Details

Task Editing