- Státusz Lezárva
- % kész
- Hibajegy típusa Feature Request
- Kategória Dungeons/Raid → WotLK → Ulduar
- Felhasználó hozzárendelése Senki
- Rendszer All
- Súlyosság alacsony
- Prioritás Normál
- Jelentett változat 1.0
- Esedékesség határozatlan
-
Esedékesség időpontja
határozatlan
-
Szavazatok
4
- Zelzar-Tauri (10.08.2019)
- Fistweawer-Tauri (26.03.2019)
- Belabá-Tauri (29.09.2018)
- Megölekdkval-WoD (28.04.2017)
- Privát
Projekt: MoP
Megnyitotta Plüsspók-Tauri - 12.01.2017 01:05
Utoljára szerkesztette: Plüsspók-Tauri - 02.09.2019 12:49
Megnyitotta Plüsspók-Tauri - 12.01.2017 01:05
Utoljára szerkesztette: Plüsspók-Tauri - 02.09.2019 12:49
FS#1834 - How Vehicle Gear Scaling works
Sziasztok!
MOP-tól kezdődően ulduar solo-ban ölhetővé vált.
Ehhez flame levin túl kell jutni valahogy. A legjobb amit találtam vehicle scaling-re: http://mmo-worlds.blogspot.hu/2009/03/world-of-warcraft-how-flame-leviathan.html
https://www.youtube.com/watch?v=JvraP9VCkyk 80-as változat
https://www.youtube.com/watch?v=YrM3t-ubjfQ 90-es solo kill. damage több mint 5x akkora.
Nem tökéletes a formula (ilvl-170=x% hp és damage increase) valószínűleg a nagyobb szint is ad valamennyi + damaget de kezdetnek ez is elég ulduar és EOE solo killhez.
Elméletileg a gear scalingok valahogy úgy működnének, hogy meg lenne adva egy itemlevel egy adott szintre, aminél “0” gearednek számítana a player. A felett itemlevelenként 1%-ot nőne a dmg és hp.(wotlk-ben ez alatt csökkentette a hpt és dmgt)
A probléma az, hogy nincs arról infó, hogy ezek az értékek pontosan mekkorák, az egyes szinteken. Én sota-n exp(level/10)/13.3 használtam a számításához, de ez is csak spekuláció volt.
Jó lenne kezdeni ezzel valamit, ICC gunshipet enélkül fájdalmasan sok ideig tart egyedül leszedni.
Edit: mint kiderült, nem a scale hiánya itt a hiba, hanem szimplán az Incinerating Blast sebzése túl kicsi Taurin.