- Státusz Lezárva
- % kész
- Hibajegy típusa Bug Report
- Kategória Classes → Rogue
- Felhasználó hozzárendelése Senki
- Rendszer All
- Súlyosság kritikus
- Prioritás Normál
- Jelentett változat 1.0
- Esedékesség határozatlan
-
Esedékesség időpontja
határozatlan
-
Szavazatok
9
- Gnmj-Tauri (13.01.2017)
- Blackmecha-Tauri (12.01.2017)
- Silat-Tauri (12.01.2017)
- Just-Tauri (11.01.2017)
- Milan (11.01.2017)
- Whiskäs-Tauri (11.01.2017)
- Beam-Tauri (11.01.2017)
- Jessräbbit-Tauri (11.01.2017)
- Step-Tauri (11.01.2017)
- Privát
Megnyitotta Step-Tauri - 11.01.2017 20:03
Utoljára szerkesztette: Lightguard-Tauri - 08.02.2017 11:30
FS#1817 - ROG BUGOK, ELSŐ FELVONÁS
Hey,
összeszedtük a jelenlegi ROGUE bugokat.
Nem garantáljuk, hogy minden bug szerepel benne, ha mégis lenne olyan amit ismertek, de nem láttok a reportban, akkor comment szekcióban jelezzétek.
Paralytic Poison túl gyorsan stackel, ez több mint 20%!:
Lehet dodgeolni a Blind-ot PLS:
Recuperate néha bugol, de nem mindig. Fix 4%-ot kéne healeljen, Cata kezessel +1%!
Shroud of Concealment akkor is aktív, ha kijön a Rog stealth-ből!:
Magamra is tudok Shadowstepel-ni ami bajos. (Friendly targetre már lehet szóval azt ne rontsd el)!:
A Burst of Speed töri a Stealth-et instant proccol miatta a Subterfuge:!
Throw-ot nem lehet spamelni mocskos nagy delay van rajta és ha csak 1x akarom elnyomni csak gyorsan akkor is akar tolni 1-et pluszba. Rohadt idegesítő mert addig ability-t sem tudok useolni!:
Helyes működése:
Majd még lesz 1 adag! TY
UPDATE:
Smoke Bomb: Már nem kell törnie a STEALTH-et. Taurin jelenleg töri.
Smoke Bomb
The infamous Smoke Bomb is perhaps the most important ability in the rogue’s arsenal. It is impossible for enemies (not for your team) to target spells into or out of the Smoke Bomb. Area of effect abilities work however. Can be used to deny healing during burst phases or prevent ranged damage dealers to kill you or a team mate. Smoke does not break stealth anymore. Neither for the rogue nor for the enemy team.
Forrás: http://www.arenajunkies.com/topic/228496-vishas-and-hildegards-rogue-guide-approved-by-reckful/ by: Beam
PvP-ben 15% healing csökkentés van(battle fatigue), azt figyelembe vetted?
Battle Fatigue az 60% és nem 15% heal csökkentés.
hi persze, de látszik is h “pvp combat”-ban is vagyok a rog által
A feintnek törnie kéne a stealthet és
A smoke bombnak már nem kellene törnie a stealthet ha ellenség megy bele.
Beam ez hülyeség, mind2 állításod helytelen
Hafthor, a battle fatigue level és patch szerint is változik és jelenleg 15%.
A battle fatigue level szerint NEM kéne, hogy változzon. Patch szerint pedig 5.4.8 van így 60%-nak kéne lennie, amit 5.4.7 patchen vezetett be blizzard (55%-ról), de ha már a BF-et megváltoztatjátok az 5.0 értékeire akkor lehet, hogy a pvp resit is le kéne vinni a base 30%-ra, ami 5.0-ban érvényben volt. (mondjuk nem pvpzek így fogalmam sincs, hogy most milyen értéken van)
Szia,
a Burst of Speed igenis stackelhet a Sprint-tel és a Nitro-val is. Az nem bug. Csak ennyi az észrevételem.
https://youtu.be/PgFWLdE2tAk?t=65
Relaxkaya, akkor ez fun :D köszi
De am srácok, szerintem a recupra nincs befolyással a battle fatigue, mert a spell fix %-ot healel.
Step... ahogyan leveszem az utóbbi kommentekből, csak próbálod kilogikázni, hogyan kellene működni az egyes spelleknek és mechanikáknak. Nem értem akkor, hogy a smoke + feintes kommentemet miért nézted le olyan magabiztosan.
Talán itt lehet valami hasznos.
http://www.arenajunkies.com/topic/228496-vishas-and-hildegards-rogue-guide-approved-by-reckful/
Beam, azért mert játszottam 5.4.8 -on. a feint fixen nem szed ki sth-ből. Eredetizek már 3 éve lassan és sosem szedett ki a feint sth-ből.
Ez esetben nem értem, mi ez a bizonytalanság a sprint/nitro + burst of speed stackelődéssel.
Erről nem tudtam az a helyzet, meg nem 1 mop-os rog pvp videót néztem akár aréna akár bg és sosem láttam h nyomták volna 1x is egybe. De ez esetben tévedtem.
A smokeos állításodat pedig most vizsgálom, mert kételyek nekem is felmerültek, nézegetem a videókat
Paralytic Poison proc chance-e tökéletes látszólag, a Recuperate problémáját pedig nem tudom reprodukálni, így ha van még bármi ötlet ezzel kapcsolatban ne tartsátok magatokban.
Nekem pl ruthless kesztyűm van és fix 4%-ot healel a recu, a kesztyű nyújtotta +1%-ot figyelembe se veszi.
A Paralytic Poison azért procol többet, mert a poisonok egymásra procolnak jelenleg.
Mop-al a poisonok “melee attack”-nak számítanak, így a jelenlegi megoldás mellett procolnak egymásra.
Mikor bejött a mop látható is volt a hatása, nagy mennyiségű posion proc ütésenként.
Ennek fixálására lett rá téve egy minimális cd, így egyszerre csak 1szer procol.
A probléma ezzel csak az, hogy míg a fő problémát ez megoldotta, a hiba oka még mindig fennáll, egymásr procolnak a posionok, így ha pl 1AA-ra csak a deadly posion procol, akkor még ugyan úgy ott van 20% esély hogy a deadly posion sebzésére procoljon a paralytic.
Mellesleg Venomous Wounds sebzésére is procolnak a posionok most.
Hi, látom halad a fixálás, köszi Dammee és Light.
Hogy őszinte legyek, a recup bug azóta nem jelent meg, mióta a videó utáni DC megtörtént. Szerintem ezt valóban, el is lehet engedni.
A kezes meg valóban érdekes, mivel nem veszi alapul a spell azt a bonus-t.
A Paralytic-el kapcsolatban, azért érzem bugosnak, mert végig másztam az összes Retail rog pvp videót és mindnél sokkal lassabban proccolt fel. Ezért éreztem, hogy 1-2 videóban még oké RNG, de a 11. után már kételkedtem abban az “RNG”-ben.
De értem amit leírtál Dammee.
Nem RNG volt, sajnos volt esély problémás procra, javítva.
Recuperate buggal találkozott még valaki?