- Státusz Lezárva
- % kész
- Hibajegy típusa Bug Report
- Kategória Classes → Warrior
- Felhasználó hozzárendelése Senki
- Rendszer All
- Súlyosság kritikus
- Prioritás Normál
- Jelentett változat 1.0
- Esedékesség határozatlan
-
Esedékesség időpontja
határozatlan
-
Szavazatok
7
- Rägewärrx-WoD (10.02.2017)
- Gerixk-Tauri (06.02.2017)
- Rebqq-WoD (27.01.2017)
- Barry-Tauri (11.01.2017)
- Etnies-Tauri (09.01.2017)
- Dzoo-Tauri (09.01.2017)
- Atwwaa-Tauri (09.01.2017)
- Privát
Megnyitotta Skullslayer-Tauri - 09.01.2017 16:40
Utoljára szerkesztette: Lightguard-Tauri - 16.02.2017 11:57
FS#1657 - Prot Warrior hibák
Sziasztok.
A mai nap teszteltem a prot warrit, a következő hibákra lettem figyelmes.
A Shield Barrier nem erősödik az ap-m által. Dummy-n és instában is buffolva 18k absorb shieldet ad, a Vengeance-t biztos nem számolja bele, szerintem a többi ap növelő buffot sem.
Kis leírás:
Shield Barrier places a damage absorption shield on you, which absorbs an amount of damage (based on and scaling with your attack power).Shield Barrier has a 1.5 second cooldown, and it costs 20 rage. However, ifyou have more than 20 rage, then Shield Barrier will consume up to a total of 60 rage. Any additional rage past 20 will increase the amount of damage absorption that it provides.
Unlike Shield Block, Shield Barrier does not stack with itself. In fact, you cannot cast Shield Barrier while a previous Shield Barrier buff is already active, unless the amount of damage absorption of your new Shield Barrier is greater than the remaining damage absorption of your old one. (Ezt nem tudtam megnézni mert azonnal leütik a shieldet)
Also unlike Shield Block, Shield Barrier works against all types of damage(excluding fall damage). It is also interesting to note that the efficiency of Shield Barrier is based on your Attack Power, so the ability scales with your Vengeance level.
A másik pedig a Riposte passziv képesség. Ez annyit tesz, ha dodgeolok vagy parryzek, akkor a dodge+parry összegének a 75%-át kapom meg Critként. Amit jelenleg észrevételeim szerint nem ad meg. Ezt átfogóbb tesztelésnek kellene alávetni, mivel csak éles környezetben lehet tesztelni ( a dummy sajna nem üt vissza).
Leírása:
Riposte is a passive ability that procs when you dodge or parry an attack, increasing your Critical Strike chance by 75% of your total avoidance (your chance to dodge and parry combined), for 20 seconds.
In most cases, this just means that you will have a near-permanent buff to your Critical Strike chance while you are tanking a boss, and it does not require any management from your part. This also indirectly increases your rage generation, since you will score more critical strikes with Devastate and Shield Slam.
Nagyon szépen köszönöm, hogy ránéztek, és várom a javítást.
Üdv.
Skull
Szerk1:
Megnéztem az ARMS-ot is. 8% hit ratinggel misselek dummyra (pandában 7.5% hit rating kellene ahhoz hogy ne misseljünk). Szóval a hit rating valószínűleg bugos. Légyszives erre is nézzetek rá. Köszönöm.
Hit úgy megy ahogy mopban mennie kell. Biztos hogy a szintednek megfelelő bábut ütöttél? A boss dummy 93-as.
Akkor az lehet hogy amiatt volt, Raider dummyt ütöttem.
Arra kicsit nagyobb hit kell;) Az nem 3 szint hanem 8.
Vengeance-t oké kapom,d e shield barrier hát mintha annyit adna amennyit kell, de nem mindig....
Nekem minden itt leírt dolog jónak tűnik.
Akkor lehet random bugol, majd letesztelem megint. Amikor néztem, dummyn és instában is 18k absorbot rakott fel a shield barrier csak a rage általi scale ment. Amint tudom megnézem megint
Nekem 14500-at a shield barrier ap tekintete nélkül
A shield barrier vagy AP vagy stamina alapján scalel attól függ melyik adna jobb végeredményt. De kizárólag a bonus AP-t használja, a strength-ből jövőt nem.
“Description: Raise your shield, absorbing $<absorb> damage for the next $d.
$mult=$?p123087[${1.1}][${1}]
$absorb=${($max(($AP-2*$STR)*$m2/100,$STA*$m3/100)*$<mult>)/3}”
Ez van a tooltipben.