MoP

  • Státusz Lezárva
  • % kész
    100%
  • Hibajegy típusa Bug Report
  • Kategória Dungeons/Raid → Panda → Throne of Thunder
  • Felhasználó hozzárendelése Senki
  • Rendszer All
  • Súlyosság kritikus
  • Prioritás Normál
  • Jelentett változat 1.0
  • Esedékesség határozatlan
  • Esedékesség időpontja határozatlan
  • Szavazatok
  • Privát
Projekt: MoP
Megnyitotta Vonyar-Tauri - 18.09.2018 17:59
Utoljára szerkesztette: Higi - 27.05.2022 12:44

FS#12482 - Iron Quon 25 man bug

Hali!
Iron Quon 25-ösön érdekes dolgokat művel. Ami igazán zavaró, az a tüzes kutyás fázis.

1. Ro’shak Unleashed Flame-je csak a melee-be megy. Valószínűleg azért, mert a peteket is beleszámolja. (report http://mop-bug.tauriwow.com/index.php?do=details&task_id=12439&string=Iron+Quon&project=3&type%5B0%5D=&sev%5B0%5D=&pri%5B0%5D=&due%5B0%5D=&reported%5B0%5D=&cat%5B0%5D=&status%5B0%5D=open&percent%5B0%5D=&opened=&dev=&closed=&duedatefrom=&duedateto=&changedfrom=&changedto=&openedfrom=&openedto=&closedfrom=&closedto=&search_name= 2. és 3. pontja ) Volt 1 kis logikai hiba a történetben, mostantól törekedni fog arra, hogy a legtávolabbi csapatot preferálja, mert előfordulhat hogy több csapatra is stimmel a feltétel miszerint 3(10m) / 5(25m) 10 yardon belül állnak egymáshoz képest

2. Ro’shak dárdáját sokszor melee-be dobja, hiába állnak kint a rangedek. ez konkrétan az összes boss alatt ugyanúgy kell hogy működjön, ugyanaz a kezelése, és előbb a castereket preferálja, majd a melee-ket végül pedig a maradék playerek közül válogat és randomol egyet, Arcing Lightning szintén ugyanezzel a mechanikával keres targetet

Nem azt mondom, hogy ölhetetlenné teszi, de nagyban megnehezíti a bossfightot.

Javítás szükséges.
Köszi előre is.

Lezárta  Higi
27.05.2022 12:44
A lezárása indoka:  Fixed
Aithne commented on 18.09.2018 19:34

Nem számolja bele a peteket... Az eredeti panaszt teljesen más okozta, de az már fixed, ki is húztam a reportból, mert teljesen hülyeség.

Végigmegy a playereken, megszámolja, hogy ki körül hányan vannak 10 yardos környezetben, és akinél a legnagyobb volt ez a szám (és legalább 4 25-ön), azt kiválasztja és rádobja. Túl sokan állnak egyben meleeben ezek szerint.

Aithne commented on 18.09.2018 19:42

If melee players are currently trying to clear their Scorched debuff, they must take care not to get near the tanks and trigger an Unleashed Flame out of turn. If there’s a high enough number of melee-ers in the raid (3 or 5 for 10- or 25-man), they must be extremely careful not to get too close to each other when they’re not on clustering duty.

Vonyar-Tauri commented on 19.09.2018 20:13

Szia!
Köszi a kommentet. Ha valóban jól működik, akkor a bug máshol keresendő. Ebben az esetben viszont az áll fennt, hogy ha egyszer is melee-be adja az unleash-t, akkor onnantól kezdve nem nézi, hogy hányan állnak ranged-ben. Ilyennel is találkoztunk, hogy 5ösig felstackeltük melee-t, majd melee elszaladt a bosstól konkrétan, és a ranged egybeállt (min. 13 emberről van szó). Ekkor nem tolta az unleashed-et, és ment fel az energiája. Amennyiben bárki beszaladt melee-be, onnantól kezdve elkezdte használni. Le lehetne csekkolni ezt valahogy fejlesztői oldalon?

Aithne commented on 21.09.2018 09:47

13 karaktert egyszerre egy tesztszerverre felvinni nem kicsit problémás... Nem tudom, hogyan történhetne ilyen, az egyetlen különbség látszólag 10 és 25 között az, hogy hány emberig akar elszámolni az egyes playerek környékén.

Vonyar-Tauri commented on 02.10.2018 18:31

Szia!
Vasárnapi raiden ismét tapasztaltuk, hogy tökmindegy hányan állnak range-ben, csak melee-be tolja. Ezzel még meg lehet bírkózni, nem gáz.
Ami viszont SOKKAL nagyobb baj, az az, hogy a melee-be is dobja a lándzsát.
Erre kéne valami gyorsfix.
Köszi.

Aithne commented on 20.10.2018 04:49

Videót légyszi, ha van rá mód.

Betöltés...

Available keyboard shortcuts

Hibajegy-lista

Task Details

Task Editing